Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_91eff
2018-07-27 16:17
czyli latał generalnie juz dla 2 linii które, splajtowały?
gość_18306
2018-07-27 10:31
gość_89b60: nie jeżdzę golfami i nie sprowadzam samochodów z Niemiec. Wole francuskie, kupowane na polskim rynku...
gość_93d54
2018-07-27 09:39
do gość_e439b Twoje argumenty niczego nie zmieniają a Ty czytaj ze zrozumieniem wypowiedź gość_f13b7 co do avioniki i pojemności. Po prostu zakup to kwestia ceny potrzeby i gustu - ale przede wszystkim kosztów eksploatacji. Kogo stać na Boeinga kupuje Boeinga to tak jak kogo stać na Ferrari To kupuje Ferrari ale jak ciebie nie stać to kupujesz Chińską podrubke.
@piotrek737: 3,2%? - jak na czartery...
Dla porównania np. Wizz Air miał w 04-06.2018 145 odwołań i 306 opóźnień ponad 3h.
Na 48098 lotów daje to 0,94%.
Ciekawe jak na tym tle wypada np. LOT, albo Ryanair.
A może Redakcja przygotuje jakieś zestawienie?
piotrek737
2018-07-26 22:31
gość_9df7d: Jakie 60 proc.? Jak nie znasz dokładnych danych, to nie rzucaj kosmicznych liczb. Do tej pory w SPA PL zostało wykonanych 3980 lotów z czego 3,2 proc. było opóźnionych powyżej 3 godzin.
gość_e439b
2018-07-26 21:10
@gość_f13b7 kolego, jak poszukasz na YouTube to znajdziesz opinie pilotów, którzy oblatywali zarówno Boeingi, jak i Airbusy (tak, są tacy, i wbrew pozorom nie jest to aż takie rzadkie w branży) - sława Boeinga nie wzięła się znikąd, podobnie jak wyniki sprzedaży - w każdej klasie Boeing sprzedaje więcej samolotów. O czymś to świadczy.
Przestrzeń to prywatna sprawa linii lotniczej, a nie producenta - klient dostaje to, co zamówił, jego wybór. I jest absolutnym kłamstwem twoje twierdzenie o elektronice - poszukaj sobie, na jakie manewry pozwala Boeing, a na jakie Airbus, szczególnie w sytuacjach kryzysowych, gdy pilot musi mieć pełną kontrolę nad maszyną - taka dobra rada :)
@gość_c0cf6 i dlatego Boeing jest chętniej kupowany w każdej klasie samolotów? :)
Zero argumentów i merytoryki.
gość_c0cf6
2018-07-26 18:44
gość_15358 nie prawda. Airbus, czy to w klasie 320 czy 350, bije swojego amerykanskiego konkurenta.
Obojetnie od konfiguracji, przelec sie w jedna strone 747-8 i wroc A-380, to pogadamy.
Airbus po prostu jest pod kazdym wzgledem lepszy.
gość_f13b7
2018-07-26 17:37
do gość_15358 ! może masz i racje ale piloci maja wiedzę na temat tego na co maja licencję. jak na razie to kto lata Airbusem to nie lata Boeingiem - więc porównać raczej się tego nie da. Poza tym obydwa modele korzystają z tych samych modeli silników - dlatego porównywać nie ma co. kwestią gustu jest wystrój wnętrza i przestrzeń - tu niestety Airbus przewyższa objętością w każdej klasie. Co do avioniki - cóż wyposaża się je w to samo z tym, że jedne maja więcej elektroniki nad drugimi, więc nie ma co porównywać. Za to cena zakupu jest różna to tak jak z samochodami masz AUDI - VW - SKODA i SEAT w praktyce to samo w innej marce a jeździsz tym na co Ciebie stać.
gość_15358
2018-07-26 13:10
@gość_d7579 popytaj pilotów na świecie, dlaczego w branży mówi się, że jak nie leciałeś Boeingiem to nie leciałeś samolotem, a potem pitol peany na cześć "Erbuca".
Boeing jest prawie pod każdym względem lepszy, najbardziej w awionice bije Airbusa na głowę.
gość_12e90
2018-07-26 13:09
20 lat wg Fligtradar
gość_9df7d
2018-07-26 12:43
Czy to poprawi wizerunek tej linii? Opoznienia to 60 procent wszystkich polaczen.Kilka juz siegalo doby.Awarie samolotow i napiete rotacje.Moze ten samolot pomoze.
gość_d7579
2018-07-26 11:15
najlepsze samoloty ever. Szkoda, ze LOT jest hamerykanskim wazeliniarzem i nie ma airbusow. No, ale wizy do USA sa i beda, nie ma, ze boli, polish jokes 4ever.
gość_89b60
2018-07-26 10:21
gość_18306: tak samo nowy jak golf, którego sprowadziłeś z Niemiec ;)
gość_18306
2018-07-26 10:07
Jaki on "nowy" skoro wcześniej latał dla zbankrutowanej linii... ?!
Pawel Nowak
2018-07-26 09:45
Ja nie moge się doczekac B737MAX dla ENT