gość_799e8
2019-04-23 12:31
Nie rozumiem: co jest "dobrze" ? Że coś kupiłem i nie wykorzystałem, a do tego muszę jeszcze dopłacić za to, że nie wykorzystałem ?
gość_3d8d3
2018-07-25 23:20
nie jest dobrze bo taka doplata moze byc ogromna
gość_29954
2018-07-24 11:29
Fajnie jakbyście przybliżyli te wyroki sądów z Niemiec, Hiszpanii i Austrii - czy tam klauzule no-show są niedozwolone i pasażer ma prawa do korzystania z każdego odcinka trasy niezależnie od skorzystania z poprzednich?
gość_3b4cc
2018-07-24 10:42
Nie do końca jest chyba faktycznie tak dobrze. Wszystko zależy od taryfy, a większość z nich posiada klauzulę w nocie taryfowej, że after no show zmiany są niedozwolone. Faktem jest to, że gdy pasażer nie pojawi się na rejsie zazwyczaj cała rezerwacja jest kasowana, a kupony w bilecie otrzymują statut supspended. W tej sytuacji jak problem jest rozwiązywany? Artykuł chyba znacznie mija się ze stanem faktycznym.
gość_59aa8
2018-07-24 10:35
"Innymi słowy jest dobrze"? Wcale nie jest dobrze, bo często różnica w cenie może być znaczna. Linie lotnicze nie powinny wca wymagać od pasażerów pojawienia się na którymkolwiek odcinków. Pasażer zapłacił, więc powinien mieć prawo nie lecieć. Co z tego że fotel jest pusty, linie nic nie płacą, bo miejsce opłacono. Wręcz korzystają, bo ciężar mniejszy, zużycie paliwa mniejsze, katering mniejszy.