Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fbc27
2018-10-09 18:13
Wizz czesto zmienia godziny lotow (co prawda zmiany sa kosmetyczne, ale to jednak ZMIANA) np z 19.55 na 20.00 i nie zdarzylo mi sie otrzymac od nich kiedykolwiek maila z info o zmianie godziny lotu. NIGDY!
wyluzowany
2018-07-26 21:51
Pablakiss
Większego idioty od ciebie tutaj nie ma. Wzrośnie? Pewnie na tych kierunkach co je wykasowali. Masa ludzi boi się z nimi coś planować zwłaszcza jak nie robi jednej rezerwacji a miesza W6/FR/U2.
pablakiss
2018-07-25 00:31
Idioci... darmowa reklama. Dzieki wam ..sprzedaz biletów wzrośnie.
wyluzowany
2018-07-24 19:49
2870c
Pracownik Wizz? Na to wygląda bo piszesz brednie. Maila wysyłają? Proszę cie, o wszystkim się dowiaduje bo przeglądam swoje rezerwacje. 25%? Jak już to 20. Infolinia w bandyckich cenach gdzie jakiś oszołom wmawia mi bzdury.
gość_251b0
2018-07-23 23:39
@scrillo A ja się z Tobą nie zgadzam odnośnie LOTu. Mi też skasowali lot dzień przed, przebukowali na następny możliwy, który był w dodatku opóźniony. Napisałem reklamację, którą uznali i dostałem odszkodowanie na konto.
Marcin76
2018-07-23 23:05
"Eeeh, artykuł napisany chyba przez pracownika pll lot.
WizzAir ma najlepszą dla pasażera procedurę zmian / odwolania lotu:
Dostajemy informację via mail (powtarzaną co tydzień, by idioci nieczytajacy swoich maili mieli szansę zareagować) z propozycją nowego lotu i 3 opcjami:
1. Zaakceptowanie propozycji.
2. Wybór innego polaczenia, w bardzo szerokim zakresie (zamiast miasto-miasto, możemy wybrać *dowolne* połączenie pomiędzy krajami, w przestrzeni +/- 60 dni!), *bez względu na taryfę cenową*. Eg. zamienić jesienny lot za 5 euro na jutrzejszy za 120.
3. Uzyskać zwrot 125% procent całkowitej ceny rezerwacji (bilet, opłata administracyjna, usługi dodatkowe). Tak WizzAir zwraca 25% więcej niz zaplacilismy.
A jak to wygląda w drogich, 5 gwiazdkowych, "profesjonalnych" liniach:
-OmanAir: to jest twój nowy lot, jak się nie podoba zadzwoń na infolinię do Omanu i może zwrócimy Ci koszt biletu.
-FinAir: to jest twój nowy lot, dziękujemy za uwagę. Jak naprawdę wygląda procedura zmiany/odwołania lotu"
Dawno nie czytałem większych bzdur...
Nie zgadzam się z poniższym wypowiedziami o Locie. Skasował mi lot w W6 jak i w LO i w tym pierwszym byłem w stanie odzyskać 120%kosztow (informacja była na kilka miesięcy przed), a w Locie skasowali na dzień przed i trzeba było dzwonić do call center. Żadnej rekompensaty, ani moich praw mi nie wysłali, a ja wysłałem reklamację i tyle latania tą linią na jakiś czas.
gość_5e1bc
2018-07-23 21:40
Drodzy GOŚCIE przecież W.Z. wyciska z nas łzy więc jak odwrócimy się plecami od W.Z. to wówczas on będzie wysikał łzy. PRAWDA :)
gość_2870c
2018-07-23 21:00
Eeeh, artykuł napisany chyba przez pracownika pll lot.
WizzAir ma najlepszą dla pasażera procedurę zmian / odwolania lotu:
Dostajemy informację via mail (powtarzaną co tydzień, by idioci nieczytajacy swoich maili mieli szansę zareagować) z propozycją nowego lotu i 3 opcjami:
1. Zaakceptowanie propozycji.
2. Wybór innego polaczenia, w bardzo szerokim zakresie (zamiast miasto-miasto, możemy wybrać *dowolne* połączenie pomiędzy krajami, w przestrzeni +/- 60 dni!), *bez względu na taryfę cenową*. Eg. zamienić jesienny lot za 5 euro na jutrzejszy za 120.
3. Uzyskać zwrot 125% procent całkowitej ceny rezerwacji (bilet, opłata administracyjna, usługi dodatkowe). Tak WizzAir zwraca 25% więcej niz zaplacilismy.
A jak to wygląda w drogich, 5 gwiazdkowych, "profesjonalnych" liniach:
-OmanAir: to jest twój nowy lot, jak się nie podoba zadzwoń na infolinię do Omanu i może zwrócimy Ci koszt biletu.
-FinAir: to jest twój nowy lot, dziękujemy za uwagę. Jak naprawdę wygląda procedura zmiany/odwołania lotu
gość_23d8a
2018-07-23 19:27
Wizzer to juz banda za wszystko trzeba placic to juz nie tanij przewoznik niech LOT ich wysadzii z lotniska
gość_0a70c
2018-07-23 18:18
Problemy z opóźnieniami w LOcie to pikuś w porównaniu z tym co nam wizzirek serwuje. LO przesadzi na drugi czy trzeci rejs w ciągu tego samego dnia, da hotel, jedzenie, a W6 ma pasażera w dudzie.
gość_93d54
2018-07-23 18:16
Chyba jesteście naiwni jak sądzicie, że urzędy wstawią się za klienta. Od bardzo dawna ULC wydał decyzje na moja korzyść ale poza tym nic od linii nie udało sie ściągnąć bo są bezradni. Nie znam nikogo, komu operator by wypłacił odszkodowanie za opóźnienie czy odwołanie lotu. Linie mają klienta głęboko w d....! Radź sobie sam. ULC nic poza Decyzją nie zrobi bo to nie w ich interesie.
Po co te emocje? To nic nowego. Spotkało mnie to kiedyś ze strony W6 i wystarczy wykazać minimum własnej inicjatywy, a cała kasa wróci na nasz rachunek. Tanie linie często kasują trasy - tak robiły NE, AB (jak były LCC), 4U, C0, WW, a robią to nadal FR i U2. Na szczęście w tym przypadku przeczekali wakacyjne apogeum wyjazdowe, ale pewnie nie bez powodu, bo wówczas sprzedają droższe bilety. Na tym polega przewaga dużych linii sieciowych, będących w sojuszach i mających umowy code share, że nie latają gdziekolwiek 2x w tygodniu, tylko 3 razy dziennie i ryzyko skasowania trasy jest znacznie mniejsze (ale bywa ryzyko upadłości). Tylko, że za ten luksus trzeba dopłacić. Więc w niską cenę zawsze wkalkulowane jest ryzyko. Przykład NE (Sky Europe,jak ktoś nie pamięta) nie jest do końca dobry, bo oni mieli duuużo mniej baz niż W6. ale też połasili się na VIE kosztem wtedy KRK. W6 może skasować loty z naszego kraju i też przeżyje, jeśli znajdzie gdzieś lepszy zysk. I nie trzeba od razu powoływać urzędu w sprawie, którą każdy może załatwić w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. Oczekiwanie, ze dobry władca przyjdzie i zrobi porządek jest rodem z bajek naszego wielkiego sąsiada.
wyluzowany
2018-07-23 16:52
Dla mnie już nie istnieją, stracili stałego klienta. Tak to niech sobie swoich traktują, banda niepoważnych ludzi.
gość_e32b1
2018-07-23 14:33
To jest skandaliczne postepowanie z klientami..Linia stracila swoj wizerunek,przynajmniej w Polsce.Niech pozostana na kierunkach pracowniczych i nie oferuja tras urlopowych gdyz glownie takie pozamykali.Oby Lot wskoczyl na chocby kilku z nich(chocby tylko z WAW) Wizz rzucil sie na Wieden otwierajac nowe polaczenia ale przegra z gigantyczna grupa Lufthansy !
gość_93d80
2018-07-23 13:48
To jest skandal, który trzeba nagłośnić. Oburzamy się na spóźnione loty LOT-u, a tu mamy taki pasztet. Scyzoryk się w kieszeni otwiera. Trzeba Wizairr omijać z daleka.
gość_18306
2018-07-23 13:21
To jest początek końca tej linii ! I tak przeżyli Sky Europe o ładnych parę lat. A poza tym ULC do dzieła, za coś im w podatkach płacimy! Póki jest z czego ezgzekwować odszkodowania!
tomojadresik
2018-07-23 12:28
Czy redaktor Bartłomiej może wyjaśnić co kryje się pod pojęciem ".... jest uprawniony do wyboru zastępczej trasy." ? Bo jest to dość szerokie pojęcie, a niestety w praktyce prawie w ogóle nie stosowane przez linie w przypadku odwołań.
gość_abd57
2018-07-23 11:46
A potem się dziwią, że te bieda-linie jak Wizzair czy Ryanair nie są w stanie wskoczyć nawet do dziesiątki najlepszych linii niskokosztowych. Z taką polityką wobec klienta nie mają się co równać np. z AirAsia.
gość_38670
2018-07-23 11:39
Czas najwyższy aby polskie urzędy wkroczyły do akcji i zaczęły działać w tej sprawie...