gość_ec29c
2018-07-13 12:47
Te Joon-y i LEVEL-e to nie są low costy. Oni już mają Vuelinga, Hopa, Transavię...
Joon-y i LEVEL-e w zamyśle mają być takimi iPhonami lotnictwa i konkurować nie tylko ceną, ale też "tym czymś" ;-))
Żeby snobistyczny ludek, który ma kasę nie latał, ani LCC (linie dla motłochu), ani tradycyjnymi (bo są "nudne"), tylko tymi "trendy", "dynamicznymi" (brakuje mi słownictwa z dziedziny marketingu) liniami dla młodych "cool ludzi" (znowu braki w słownictwie - może ktoś z forumowiczów pracuje w marketingu i uzupełni?)...
gość_bc5a8
2018-07-13 11:22
Problem w tym, że LOT twierdzi, że skupia się wyłącznie na biznesie, więc de facto robi na odwrót niż większość szanujących się linii uruchamiających swoje spółki-córki symulujące low-costy.
gość_ec29c
2018-07-13 09:49
Po sukcesie marki młodzieżowej LEVEL, widać że millenialsi naprawdę na takie rzeczy reagują.
IAG ma przecież "taniego" Vuelinga, ale okazało się, że millenialsi wiekiem i duchem chcą "abc" marki. Przyznaję, że gdybym nie zobaczył, to bym nie uwierzył. Ten LEVEL to stara szkapa Iberia, po odpicowaniu!!!
LOT też takie "cuś" powinien mieć w ofercie, bo sam może przyciągać tylko ceną (kiedyś za czasów punktualności był też ulubieńcem biznesu), a maka LOT-u "xyz" mogłaby przyciągać także swoją opowieścią.
gość_c6ee1
2018-07-13 09:36
Od sierpnia Joon przejmie loty na Saint-Martin i Rzeszowa