LOL.
To podaj proszę jeszcze całkowitą długość podróży.
Na szybko sprawdziłem tylko tę ostatnią podaną przez Ciebie wersję do Singapuru:
WAW-SIN by LOT - podróż trwa 12 godzin
WAW-SIN by Emirates - podróż trwa 18 godzin
WAW-SIN by Lufthansa - podróż trwa 21 godzin.
A teraz dodaj sobie do tych cen to, co wydasz w Dubaju/Monachium/Frankfurcie, czekając na przesiadki.
Oraz wyceń te swoje dodatkowe 6-9 godzin na podróż w jedną stronę.
A potem zastanów się, czy jest to warte tych 200 złotych różnicy w bilecie :-)
gość_ec29c
2018-06-26 19:12
eFJot
Przykładowo:
1) Tokio 5 - 15 września
Air China - 1/2 przesiadki - 2 804 (najtańsza opcja)
Emirates - 1/1 przesiadka - 3 204
LOT - 3 685
2) Manila 6 - 16 września:
BA/Cathay - 2/2 przesiadki - 2 921 (najtańsza opcja)
Emirates - 1/1 przesiadka - 3 106
LOT/Jetstar - 1/1 przesiadka - 3 245 (najtańsza przesiadka w Singapurze)
3) Singapur 6 - 17 września
LH - 1/1 przesiadka - 2 422
Emirates - 1/1 przesiadka - 2 451
LOT - 2 566
LOT tanio sprzedaje tylko innym (Niemcom, Węgrom, Ukraińcom) bilety via WAW do Los Angeles i Singapuru. Generalnie LOT jest drogą linią, która woli mieć 60% obłożenia, niż obniżyć ceny...
brooks88: mógłbyś podać jakieś przykładowe trasy, na których lata i LOT i Emirates i na których LOT jest droższy od Emirates?
gość_f1e70
2018-06-20 19:33
@gość_2cce6 - bez przesady, jakie 70%? IATA w swoich raportach podaje, że w 2017 paliwo odpowiadało za około 20% kosztów operacyjnych, a w latach gdy było o wiele droższe dochodziło do maks 30%.
Uff... a ja juz myślałem, że to lodowa akcja a'la Ryanair
gość_2cce6
2018-06-19 22:33
Emirates tankuje na lotniskach w swoim kraju po 12 centów za kilogram paliwa lotniczego. Co dalej jest z zyskiem dla państwa 5 centów za kilogram. Obecnie koszt "wyprodukowania" 1 kg paliwa lotniczego to około 7 centów. Pracuję obecnie w jednej z największych rafinerii w EA w dziale SC, odpowiadamy m. in. za zamówienia i sprzedaż. I tyle w temacie w kontekście innych linii lotniczych które kontraktują paliwo lotnicze w cenach 0,9 USD za kilogram i czują się wygranymi z umowami na kolejny rok lub dwa. To odpowiedź na pytanie dlaczego Emirates czują się swobodnie na rynku lotniczym, generują mega zyski oraz planują rozwój w "ciemno". Obecnie koszt paliwa osiąga ponoć 70% kosztów linii lotniczych. Dacie wiarę?
brooks88
2018-06-19 20:53
Do gość_64a9d mimo że LOT ma takie same ceny ba nawet droższe niż Emirates
gość_64a9d
2018-06-19 14:52
Gdyby LOT poszedł w ich ślady to pewnie by zbankrutował.