100. samolot we flocie Wizz Aira

100. samolot we flocie Wizz Aira W czasie 14-letniej historii Wizz Air flota linii rozwijała się i obecnie liczy 100 samolotów. Z niskokosztowych lotów skorzystało w sumie 155 milionów pasażerów. Jak zapewnia przewoźnik, nadal będzie rozbudowywać siatkę połączeń i oferować swoje niskokosztowe usługi na nowych rynkach mając na celu osiągnięcie pozycji jednej z pięciu najlepszych linii w...
04/06/2018 13:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c834e 2018-06-11 12:00   
gość_c834e - Profil gość_c834e
jaki ma REG?
gość_ac2c8 2018-06-06 19:23   
gość_ac2c8 - Profil gość_ac2c8
I czym tu się chwalić? Dopiero co leciałem 600tnym samolotem LOTu
gość_fede1 2018-06-05 10:36   
gość_fede1 - Profil gość_fede1
Mają rozmach...
demar 2018-06-05 09:13   
demar - Profil demar
Setny samolot we flocie nie robi jeszcze takiego wrażenia, jak te 268 zamówionych nowych i to w większości całkiem sporych (A321neo).

WizzAir zarobił netto w swoim ostatnim roku podatkowym 275 mln EUR - coś o czym np. taki LOT może ciągle tylko pomarzyć. To także o połowę więcej niż np. Finnair, linia mająca jeszcze nie tak dawno więcej samolotów niż WizzAir.

Jeśli będą trzymać swoje koszty w ryzach dzięki A321 to za kilka lat mogą zdominować rynek lotów w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzisiaj są 10 linią lotniczą w Europie. Jeśli utrzymają taki wzrost i odbiorą pozostałe samoloty to mogą być nawet na 5-7 miejscu.
gość_10911 2018-06-04 20:29   
gość_10911 - Profil gość_10911
Faktycznie rozwój pod sufit. 100 samolotów, o polowe więcej niż ma Lot, który jest mała linia, faktycznie, wieeeelki rozwój. A ile samolotów maja ci źli tradycyjni, taka np. lufa, BA, czy AF, nie mówiąc o liniach amerykańskich? Ojej, aż kilka razy więcej. No tak, ale oni się nie rozwijają...
gość_ec29c 2018-06-04 19:30   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Warto zauważyć, że od kilkunastu lat w Europie rozwijają się w zasadzie tylko linie P2P, oparte o rodziny A320 lub B737.

Nazywanie ich LCC jest mylące, bo sugeruje jakieś tajemnicze elementy. Pomysły z dowożeniem paxów długodystansowcom w zasadzie nie wypaliły, tradycyjni też żądają opłat za posiłki i bagaże.

Ja pozwolę sobie zrobić prognozę:

sukcesem okażą się również połączenia transatlantyckie i na inne kontynenty na A321/A321 LR i to będzie kolejny game changer w lotnictwie europejskim. Boeing 737 MAX ma zbyt mały zasięg i bierze mniej cargo i dlatego weźmie tylko niewielką część tortu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy