Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6a30e
2018-06-02 22:15
Brakuje tylko lotów na SXF...
W podanym przykładzie z Modlinem chodziło mi konkretnie o połączenia Wro-Warszawa/Modlin.
@gość_e32b6, nie do końca rozumiem co miałeś na myśli. Ja po prostu uważam, że Ryanair lotami do Charleroi nie stanowi konkurencji dla Brussels. Tak samo jak loty do Beauvais dla Air France. Pokuszę się o ryzykowną tezę, że SprintAir w czasach gdy latał z Wro do Radomia również nie stanowił konkurencji dla lotowskich połączeń do stolicy ;).
gość_e32b6
2018-06-02 01:51
jogib w czasach gdy kto latal na ModlinÞ Ryanair latal i lata z mala przerwa a Lot nigdy nie latal poza przekierowaniami sporadycznymi.
@gość_06c2f, taka konkurencja jak Ryanair dla Lotu w czasach, gdy latał na Modlin.
@ gość_29954, rada na przyszłość, nie zaczynaj swojego wywodu od celowej marginalizacji lotniska (czym jest 300k) bo podważa to sens dalszej wypowiedzi (odbiór merytoryczny).
gość_33f9c
2018-06-01 20:41
Jeśli chodzi o nieco dalsze połączenia na wschód, to uważam że we Wrocławiu może pojawić się flyDubai. Zastanawiam się tylko, czy gdyby zdecydowali się na kolejny kierunek w Polsce, wybiorą raczej Wrocław czy Gdańsk?
gość_06c2f
2018-06-01 20:39
Brawo Wrocław! Bardzo ładnie się rozwijają Strachowice :) Poznań zazdrości, bo nic prócz low costu nie chce wejść :)
Ciekawe jak długo polatają na tej trasie? Z Ryanairem na tej trasie trudno będzie im konkurować. I w dodatku duży samolot
gość_aa83e
2018-06-01 20:15
gość_29954 wystarczy zajrzeć w statystyki. 2,5 i blisko 3 mln to chyba różnica (choć to wciąż mała liczba). Po co więc umniejszać, skoro prawdziwa liczba wciąż jest niska? ;) W tym roku Wro będzie miało sporo ponad 3,2 mln.
gość_12239
2018-06-01 11:16
Brawo Wrocław! Bardzo ładnie się rozwijają Strachowice :) Poznań zazdrości, bo nic prócz low costu nie chce wejść :(
gość_af0d6
2018-06-01 10:05
Jestem pełen podziwu dla ekspertów lotnictwa piszących poniższe wybujałe prognozy i fantazje.Jaki ruch turystyczny do KRK ze wschodu! Obsługuje turystów od kilkunastu lat i przede wszystkim azjaci w KRK są co najwyżej 2 dni słownie dwa dni po czym wracają do Czech skąp przyjechali na zwiedzanie i tam kontynuują odpoczynek KRK to tylko przystanek bardzo krótki dla nich a o WRC to nie wspomnę. Nie wspomnę też z jakimi opiniami wracają po obejrzeniu KRK bo po prostu mi nie wypada ale szczerze to nigdy już nikogo nie spotkałem by drugi raz odwiedził KRK lub deklarował taki zamiar.
A Wy marzycie o bezpośrednich połączeniach! Ilu z Was skorzysta z tego zresztą ilu z Was w ogóle leciało samolotem? Ludzie przestańcie ćpać.
gość_29954
2018-06-01 08:31
Wam w główkę za bardzo w Boże Ciało nie przygrało? WRO - dwu i półmilionowe lotnisko ma mieć bezpośrednie loty do Seulu? Biznes musi mieć połączenia co najmniej 2-3 razy w tygodniu w dni robocze, a jeśli już jakimś cudem ktoś zaryzykowałby w połączenie WRO-ICN to pewnie raz w tygodniu, co mija się z celem, bo biznes będzie i tak wolał polecieć pare godzin dłużej z przesiadką w Warszawie czy Monachium ale częściej.
gość_b7ff1
2018-06-01 08:28
Myślę, że przy obecnej sytuacji KRK miałby bardzo duże szanse na wypromowanie i utrzymanie połączenia bezpośredniego z Azją. Tak jak piszecie Tajlandia lub Indie byłyby bardzo dobrym połączeniem przynoszącym zyski.
Trzymam kciuki za rozwój KRK i za kolejne połączenie long-houl. Już mamy bezpośrednie połączenie z USA (Ameryka Północna) przydałoby się połączenie w drugą stronę z Azją.
gość_691e2
2018-05-31 23:32
gość_20386: Właśnie o tym napisałem dalej. Szansą jest duża liczba obcokrajowców (w tym spora liczba z Azji) mieszkających we Wrocku
gość_20386
2018-05-31 21:37
Nie koniecznie... Ruch do Krakowa jak zauważyłeś to ruch przede wszystkim turystyczny (mówię tutaj o ruchu z Dalekiego-Wschodu). Połączenie do Krakowa byłoby zatem tym czym Bangkok dla LOTu... Wbrew pozorom WRO ma o wiele większe szanse na Seul ze względu na biznes. ICN mógłby być dla WRO tym samym czym jest aktualnie ZRH. Ruch na ZRH generuje przede wszystkim biznes, a turyści i latający przez ZRH dalej pojawiają się nie jako przy okazji biznesu. Z jednej strony mamy zatem we Wrocławiu Credit Suise oraz UBS, a z drugiej LG i POSCO plus całą masę expatów z Korei, Japonii, Tajwanu i Chin.
gość_dce9d
2018-05-31 21:35
Z Polski najlepszy kierunek (ze wg na liczne centra usług wspolnych) to Indie. Wiele firm współpracuje z BPO w Indiach.
Indie to kierunek na którym można polecieć i wrócić w 24 godziny więc rotacje są tanie. Nie to co Seul, Tokio czy Pekin.
Największe ośrodki usług wspólnych to Kraków, Wrocław i Warszawa. Więc jakieś połączenia typu Warszawa-Delhi, Wrocław-Mumbai czy Kraków Bangalore lub Chennai, miałyby sens.
Turystyka do Indii też jest całkiem popularna. Coraz więcej Hindusów studiuje w Polsce, pracuje i podróżuje między Polską i Indiami.
Na miejscu LOT odpalałbym teraz właśnie tamten kierunek.
gość_691e2
2018-05-31 19:41
wroord: A ja bym się zdziwił. Szczerze mówiąc, to nasze miasto ma chyba mniejsze szanse na połączenia sezonowe do Azji niż np. KRK (słynny przecież wśród tamtejszych turystów). Chociaż z drugiej strony to we Wrocławiu coraz mocniej rozwijają się międzynarodowe korporacje, azjatów można spotkać niemal wszędzie więc może jakaś szansa jest.
gość_5ca48
2018-05-31 16:59
Reikjavik to już prawie long haul :) a poza tym to prawda... Jeśli kiedykolwiek we WRO pojawi się prawdziwy long haul to będzie to Seul... Żadna inna destynacja póki co nie ma u nas żadnych szans, chyba że do long hauli zaliczymy też Dubai albo Dohę...
gość_ec29c
2018-05-31 16:42
LOT zrobił wielki błąd odpuszczając główne lotniska regionalne, czyli KRK, GDN i WRO.
Loty KRK-BRU, KRK-STR, KRK-ZRH, WRO-BRU, WRO-STR, WRO-ZRH mógł obsługiwać tak samo, jak Grupa Lufthansy: kilka razy w tygodniu bezpośrednio i kilka razy dziennie z przesiadką. Gdyby był pierwszy to konkurencja by się nie pojawiła lub tylko na niektórych trasach.
Już nawet Lufa zauważyła, że nie można oferować tylko przesiadek, bo ludzie chcą P2P.
gość_97c13 - long haul - no niby juz jest czarter do Zanzibaru. A tak bardziej na powaznie to wcale bym sie nie zdziwil gdyby pojawily sie jakies sezonowe czartery do Chin albo Korei.
gość_97c13
2018-05-31 14:12
No to teraz jakiś long haul ;)