Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_af0d6
2018-06-01 10:08
Dlaczego LOT nie zrobi sobie drugiego hubu w KTW kiedy ma tam ku temu warunki? Wszak do obsługi byłby najbardziej zaludniony rejon w Polsce!
gość_ec29c
2018-06-01 09:32
@gość_54099
Bo przez złą politykę flotowo-cenową (liliputy, wysokie ceny P2P, niskie obłożenia, bezsensowne niskie ceny za loty z przesiadką) oddał to połączenie Wizz-owi, który lata tam 10 razy w tygodniu na co najmniej 180 miejscowych samolotach, Ryanowi, który lata tam 7 razy w tygodniu (modlin - ciampino) i Alitalii, która lata tam 7 razy w tygodniu na 200 miejscowym A321.
Razem jakieś 500 000 miejsc rocznie.
gość_b7ff1
2018-06-01 08:45
Nie chciałbym krytykować połączenia Katowice - Turyn (niech KTW coś ma) jednak uważam, że dużo większy sens i co za tym idzie duży lepszy efekt finansowy LO miałby uruchamiając takie połączenie z KRK.
Chyba, że LO ma coś SUPER dla KRK ;-) lepszego niż Turyn, trzymam kciuki.
Bo KRK to olbrzymi potencjał, który z powodzeniem wykorzystują inne linie, czas również aby LO mogło korzystać z tego olbrzymiego potencjału.
gość_54099
2018-05-31 22:44
Dlaczego LOT nie uruchomia lotów do FCO?
jjemiolo
2018-05-30 18:20
@piotr76: No wlasnie ciekawe jakie to nowe miasta docelowe maja byc, albo beda, ogloszone niebawem jako caloroczne lub sezonowe? A nawiazujac do Twojej sugestii o domknieciu liczby 100 tras przez LOT mam zapytanie czy ta statystyka liczby tras powinna ujmowac wszystkie bez wzgledu na to jak dlugo sa obslugiwane? Nie jestem tego pewien czy przypadkiem ogloszone trasy do TRN nie okaza sie byc sporadycznymi efemerydami. Wyglada na to ze beda chyba na trzy miesiace (nie sadze by sie utrzymaly po marcu 2019) i kazda tylko z jednym lotem tygodniowo, zapewne glownie dla grup narciarskich przez biura. Jesli powroca na zime 2019/20 i nastepne sezony to mozna je uznac za "regularnie" sezonowe. Co innego na przyklad DBV, tez sezonowy ale na conajmniej 6 miesiecy i w szczycie obslugiwany prawie codziennie. Osobiscie jednak pochwalam decyzje LO wejscia na tak sezonowy rynek jesli jest tylko szansa zarobienia zwlaszcza ze zima 738 nie sa tak potrzebne na innych trasach jak latem.
gość_212fc
2018-05-30 17:35
Pewnie kolejne to Delhi i coś z regionów. Tylko z którego ?
lysypiotr76
2018-05-30 16:40
Połączenia te są 97 i 98 w siatce narodowego przewoźnika. W czerwcu mają zostać ogłoszone kolejne destynacje. I tym samym LO ,,dobije" do setki :-)
gość_9d666
2018-05-29 19:12
A może ma to związek z tym newsem:
zobacz link
DOMZUK: najśmieszniejsze jest to, że zwróciłem na to uwagę zaraz po napisaniu newsa, a więc koło godziny 11 i nadal nie zostało to zmienione :) Admin się kłóci, że jest poprawnie... Jednak trochę prawdy jest w nazywaniu tego portalu "lotniczym pudelkiem" na forach o lotnictwie.
usuniety
2018-05-29 18:23
Panie Konradzie, zapewniam że samolot nie leci z Turynu do Katowic 4 godziny. Choćby bardzo chciał, to nie. Po drodze nie ma też 2 godzinnej różnicy stref czasowych. Krótko pisząc - godziny do poprawy, a w przyszłości mniej pośpiechu przy pisaniu takich wspaniałych newsów.
vBartten
2018-05-29 17:39
Ok dzieki bardzo za wyjaśnienie ✌
gość_34860
2018-05-29 17:25
@filipsta1 serio piszesz? Zapamiętaj - połączenie biznesowe to takie które ma co najmniej 2 rajsy dziennie - rano i wieczorem, tak aby biznes mogł się rano udać na spotkanie, a po południu wrócić, to po pierwsze. Po drugie biznes ma to do siebie, że wszelkie spotkania zazwyczaj odbywa w dzień roboczy czyli od poniedziałku do piatku. Turyn z Katowic jest w soboty. Podsumowując - z tego Turynu jest taki rejs biznesowy jak z Ciebie znawca lotnictwa.
filipsta1
2018-05-29 17:17
vBartten: Frabryka Fiata w Tychach. Połączenie biznesowe tak jak np Wrocław-Zurych. +na narty
gość_351d6
2018-05-29 17:15
Chyba nikt z Was nie wyjeżdża na narty w Alpy. Otóż we Francji i Włoszech najwięcej jest właśnie wyjazdów które zaczynają i kończą się właśnie w sobotę. Podobnie jest zresztą w Andorze. Na lotnisku w Turynie, podobnie zresztą jak w Genewie i Lionie jest sporo autobusów, którymi można się dostać do miejscowości górskich znanych z białego szaleństwa.
gość_bccef
2018-05-29 17:12
@vBartten w Turynie siedzibe ma Fiat, a w Tychach (?) jest jego wielka fabryka, dlatego to polaczenie juz bylo kiedys oferowane, jednak nie wiem jakie byly jego wyniki i sensownosc.
Admin: skrócę cytat, żebyś zauważył błąd: z Katowic (...) wystartuje o 15:30, lądowanie w KATOWICACH o 17:30 - już rozumiesz?
vBartten: właściwie zdyskwalifikowales sie z tym pytaniem w momencie zrównania Katowic do górników, ale powiem Ci, że na Śląsku bardzo duzo ludzi jeździ na nartach i maja kasę zeby udać sie do Włoch. Dodatkowo (a raczej przede wszystkim, chociaż nie w przypadku tego połączenia-żartu) w Tychach jest fabryka Fiata posiadająca silne związki biznesowe z Turynem.
gość_34231
2018-05-29 16:51
@vBartten
Na narty. Głównie grupy biur podróży, a jak chcesz - to przez lot.com też dasz radę.
vBartten
2018-05-29 16:45
Hejka jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć tylko proszę bez HEJTÓW itd. po co jest połączenie Katowice Turyn tak proszę o jakąś odpowiedź formie analizy nie wiem górnicy lubią latać w góry włoskie a Italiano lubi Częstochowę itd. bo jakoś jak teraz patrzę to połączenie wydaje mi się to trochę takie właśnie taka polityka lotu lat dwutysięcznych czyli wszedzie wszędzie z każdego portu w każdą mieścinę więc proszę tak szczerze żeby ktoś napisał po co jest to połączenie
admin: No dobra napiszę prościej, bo widzę że trudno wam zrozumieć.
Samolot startuje z Turynu o 12:40 i ląduje w Katowicach o 14:40 (NIE 16:40 jak jest w artykule)
W drogę powrotną samolot startuje z Katowic o 15:30 i ląduje w Turynie o 17:30.
A według artykułu samolot startuje z Katowic o 15:30 i ląduje w Katowicach o 17:30...
Kaotwicom chyba nie o to chodzilo, raz w tygodniuw soboty, to biznes raczej nie bedzie latal