Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_30ef5
2018-05-22 14:19
Super się rozwijacie, Rzeszów podziwia i pozdrawia! @ość_357f3 co to są low-coasty?
gość_357f3
2018-05-17 23:51
Kolejne wakacje, gdy zamiast z POZ, lecę z innego lotniska (GDA), poprzednio 2x SXF, 1x POZ, 1x SXF, 3x POZ, 3x SXF... Cieszę się ze wzrostów, tylko szkoda, że POZ nadal ma tak ubogą siatkę lotów LCC. Moje loty z POZ, to głównie czartery, a low-coasty z Berlina. Tradycyjne loty, to zazwyczaj przesiadka we FRA. Jak wystrzelą korki od szampana po przekroczeniu granicy 3 mln PAX w roku, to będzie można mówić, że Ławica, to przyzwoite lotnisko regionalne. A na razie umiarkowany optymizm.
gość_fa8bb
2018-05-17 21:12
Ogień
Marcin14
2018-05-17 20:42
Zgoda z przedmówcami, że rozwój naprawdę imponujący i chciałbym dodać swoje, że ponad 40 kierunków już naprawdę budzi respekt. To oznacza, że jest w czym wybierać i tak naprawdę możliwości jest bardzo dużo. Nie rozumiem malkontentów.
gość_d96bb
2018-05-17 17:33
VIE, HEL, a tym bardziej transatlantyckich, rejsowych tras POZ mieć nie będzie.
AMS może i tak, ale tak za 4-5 lat. Na pewno nie w tym roku, jak i w przyszłym
gość_063ac
2018-05-17 16:53
Wielkopolska jest piękna, ludna i bogata,więc port lotniczy tego regionu musi być super.Czy taki jest? Już prawie tak!
solokhumbu
2018-05-17 15:08
@gość_87bc7 - trochę popłynąłaś z marzeniami. Też chciałbym, nie powiem, ale czasem warto zejść na ziemię.
Gdyby się udało w ciągu najbliższych miesięcy pozyskać jeden hub (oczywiście wszyscy chcemy AMS - spoza *A) + 2-3 kierunki LCC to już byłoby fajnie. Gdyby tych LCC było 4-5 to już rewelka. Plus może małe dogęszczenie na tym, co już lata: weekendowa WAW, 3-4x BGY (ale w ciągu dnia, z opcją przesiadek).
@gość_b9ef6: marudzę, więć jestem? Ławica w tym roku pobije ubiegłoroczny wynik o ok. 0,5 mln i to jest wg Ciebie posucha? Możliwości lotów (w tym wakacyjnych) wreszcie zrobiło się więcej!
gość_87bc7
2018-05-17 13:56
No to liczę, że niedługo pojawia sie w rozkładach lotów z Poznańskiej Ławicy połączenia do Amsterdamu, Brukseli, Londynu LHR Helsinek, Pryza CDG Wiednia, Zurychu czy Toronto Nowego Jorku Chicago a może i połączenia azjatyckie czy Emiratów Arabskich. I w końcu miedzy innymi Dolnoślązacy będą chętnie korzystali z poznańskiej Ławicy
gość_b9ef6
2018-05-17 12:57
Wszystko OK, ale co z RZYMEM (który zniknął rok temu) i BARCELONĄ (która znika lada moment z rozkładu)? Poza tym - w porównaniu z lotniskami, które startowały z tego samego pułapu - GDN i WRO - to Poznań wypada blado jak... niech każdy zapoda sam zakończenie. O Teneryfie, Lizbonie, Faro czy Podgoricy możemy sobie pomarzyć... to nic nie kosztuje. Moje kolejne wakacje, gdzie wylot przymusowo z SXF - a w Poznaniu posucha jak była, tak będzie
gość_505ce
2018-05-17 12:04
Super wynik i wszystkich bardzo cieszy ale ilość połaczeń jest zdecydowanie za mała vs chociażby WRO. W POZ bardzo brakuje - kolejnego hubu np. CDG lub AMS ( ale codziennego z odpowiednimi godzinami by mieć dobre opcje przesiadkowe lub 2x dziennie najlepiej, większej ilości rotacji co CPH i WAW ( zwłaszcza w weekendy !!! ) oraz kierunków weekendowo wakacyjnych jak Rzym, Wenecja, Wiedeń, Malaga, Porto, Lizbona... Na deser połączenie flydubai chociaż z 2-3 razy w tygodniu by otworzyć POZ na Azję. Jak widac po wynikach potencjał jest przeogromny! Osoby z zachodniej polski mają dość latania z Berlina ( zatłoczonego , z drogim parkingiem i dodatkowym czasem wymaganym na dojazd ). Pytanie podstawowe do zarządu Ławicy czy w końcu sprowadzi do Poznania nowych przewoźników w tym LCC jak Easyjet czy Norwegian lub Vueling? Kiedy pełne wykorzystanie maszyn Wizz-a? Kiedy kolejna maszyna od Wizz i Ryanaira? Czy jako portal możecie oficjalnie zapytać ławicę o plany na najbliższe sezony zimowy i letni?
gość_505ce
2018-05-17 11:35
Super wynik i wszystkich bardzo cieszy ale ilość połaczeń jest zdecydowanie za mała vs chociażby WRO. W POZ bardzo brakuje - kolejnego hubu np. CDG lub AMS ( ale codziennego z odpowiednimi godzinami by mieć dobre opcje przesiadkowe lub 2x dziennie najlepiej, większej ilości rotacji co CPH i WAW ( zwłaszcza w weekendy !!! ) oraz kierunków weekendowo wakacyjnych jak Rzym, Wenecja, Wiedeń, Malaga, Porto, Lizbona... Na deser połączenie flydubai chociaż z 2-3 razy w tygodniu by otworzyć POZ na Azję. Jak widac po wynikach potencjał jest przeogromny! Osoby z zachodniej polski mają dość latania z Berlina ( zatłoczonego , z drogim parkingiem i dodatkowym czasem wymaganym na dojazd ). Pytanie podstawowe do zarządu Ławicy czy w końcu sprowadzi do Poznania nowych przewoźników w tym LCC jak Easyjet czy Norwegian lub Vueling? Kiedy pełne wykorzystanie maszyn Wizz-a? Kiedy kolejna maszyna od Wizz i Ryanaira? Czy jako portal możecie oficjalnie zapytać ławicę o plany na najbliższe sezony zimowy i letni?
gość_bc578
2018-05-17 11:16
Super, brawo! :) Szkoda tylko że parę połączeń odejdzie. Wylatuje Barcelona, możliwe że Madryt i Billund, niepewny jest też Mediolan. Mam nadzieję że w zamian dojdzie coś innego. I wkońcu przydałby się jakiś tradycyjny przewoźnik, brakuje jakiegoś połączenia do krajów Beneluxu, jakiś Amsterdam albo Bruksela, mógłby wejść KLM ale to raczej abstrakcja :(
gość_6a388
2018-05-17 10:25
Brawo Poznań. Poprawcie tylko obsługę kontroli bagażowej .
gość_4eba5
2018-05-17 10:22
Brawo ! Jak dalej będą takie wzrosty a nic nie wskazuje żeby było inaczej to 2,35 mln pax w 2018 powinno być.Oby tak dalej.W 2020 można się już spodziewać nieco ponad 3 mln pax.Tyle lat stagnacji aż wreszcie machina ruszyła.Poznań ma duży potencjał i należy go wykorzystać na maxa.
gość_bf6ad
2018-05-17 09:39
Gratki dla POZ! Wynik robi wrażenie, zwłaszcza w %. W końcu POZ nie zostaje z tyłu a nawet powoli zaczyna gonić. W liczbach bezwzględnych lepiej to widać. Wzrost POZ to 49tys. więcej paxów w kwietniu r/r, we WRO przybyło 38 tys., a w KTW 56tys.. Tak trzymać!