gość_ff9c6
2018-05-05 11:23
W dodatku maszyny mniej ekonomiczne, niż LOT, więc dalekie dystanse przy rosnących cenach paliw, też przestaną przyciągać ceną.
gość_06fc8
2018-05-04 21:41
Śmieszy mnie to czytanie jaka ta UIA może być wspaniała. Stare maszyny, niepoważne podejście do klienta, niczym poza ceną nie są w stanie skusić przeciętnego pasażera. Lot z nimi do Bangkoku zapamiętam na zawsze, opóźnienie w dwie strony ponad 2 godziny, mega niewygodne siedzenia, jedzenie bez komentarza. Na plus miła załoga. Jednak do LOT brakuje dużo, a co mówiąc o najlepszych liniach na kontynencie.
gość_62cd1
2018-05-04 18:49
UIA ma przewagę jeśli chodzi o możliwy rozwój na swoim macierzystym lotnisku. Borispol jest zlokalizowany poza miastem. Nie posiada ograniczeń w nocy. Jest wyposażone w dwie równoległe, niezależne drogi startowe. Terminal i płyta są niewielkie, ale jest miejsce na rozbudowę. To jest bardzo ważne. LOT w Warszawie nigdy tego mieć nie będzie. Rozwój EPWA jest uzależniony od decyzji środowiskowej marszałka województwa. Nawet jeśli będzie pomyślna, to przyszłości na tym lotnisku w ruchu przesiadkowym nie ma.
gość_040c5
2018-05-04 17:41
Chyba nie ma dyskusji ze UIA nie tylko maja ambicje by konkurowac z LO ale robia to konsekwentnie od jakiegos czasu. Dowodem jest ukladanie rozkladu w sposob by stworzyc dogodne przesiadki W>E i v.v., w tym operacje miedzy KBP a WAW i KRK. Znaczy to ze UIA konkuruje z LO nie tylko z obsludze Ukrainy z krajow trzecich ale tez ruchu polskiego do krajow trzecich.
vBartten
2018-05-04 13:43
Hej czy ktoś się orientuje w jakim stopniu UIA staje się konkurencja dla LOTu? Czy tez maja plany zostać linia numer 1 w regionie ? Czy chcą z Kijowa zeobic drugie Okęcie? Poprosze o wyczerpująca odpowiedz bo bardzo mnie ciekawi temat konkurencji między tymi liniami