Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_57c9b
2018-05-04 14:05
gość_bed8c - dzięki za odpowiedź.
gość_bed8c
2018-05-04 13:32
Przyleciało 33, odleciało 2. Sprawdzone źródło - sam liczyłem.
gość_bed8c
2018-05-04 12:13
Przyleciało 33, odleciało 2.
gość_bed8c
2018-05-04 12:03
Byłem wczoraj, liczyłem pasażerów, przyleciało 33... odleciało 2. Może trochę niefortunny start w święto, ale też fakt, że dolatuje się do MUC dopiero po 21 i już nie ma się w co przesiąść.
gość_57c9b
2018-05-04 11:35
W czwartek wystartowała wieczorna rotacja lufy do MUC. Start w weekend majowy to nie najszczęśliwsza pora ale może ktoś wie jaka frekwencja?
gość_1b9ca
2018-05-02 13:41
Y+ i C się sprzedaje, bo zmieniły się realia przez te ostatnie 8 lat. Dolina Lotnicza też swój udział w tym ma. Ja jestem bardzo zaskoczony, ze to cargo od początku tak zaskoczyło w Rzeszowie. Ktoś niżej zastanawiał się czy te 70 Dreamlinerów lepiej byłoby zrobić 2x week w letnim czy tak jak jest 1x cały rok.. Też sie zastanawiam, mam jednak nadzieję, że w sezonie martwym cargo tutaj pomoże żeby te loty były jednak opłacalne. Krakusów zapraszamy do korzystania z połaczenia.
gość_daec4
2018-05-02 12:20
gość_bee19: Oby tak było, bo niegdyś z wypełnieniem C nieustannie był problem. Mimo wszystko chętnie bym widział LCC na takich lotach.
gość_bee19
2018-05-02 08:54
gość_daec4 Bilety tak na tracie KRK-ORD i RZE-ORD są rezerwowane we wszystkich klasach, nie jest prawdą, że sprzedaje sie tylko ekonomiczna do tego dochodzi zapełniona przestrzeń cargo. Tak te loty są uzasadnione ekonomicznie.
gość_daec4
2018-05-02 01:17
gość_789fc: Gdyby popatrzeć z perspektywy ekonomii, to ani z RZE ani z KTW ani z KRK nie powinien latać LOT za ocean ze względu na to, że nie znajdzie się tutaj zbyt wielu osób chętnych lecieć w C (bardziej ruch emigracyjny niż biznesowy). Z tych lotnisk bardziej bym widział jakieś LCC na B763/A330/B788 i klasami Y i Y+ . Aż szkoda, że takie E4/QS/P7 takowych nie mają...
gość_83da4
2018-05-01 18:44
po wypowiedzi rzecznika LOT-u można mieć nadzieję, że niebawem zostaną ogłoszone nowe połączenia i prawdopodobnie Rzeszów też coś dostanie :)
gość_789fc
2018-05-01 17:57
Transatlantyk to inna liga lotniska... takie są fakty.
Do Krakowa? cudem macie Chicago pas się nie nadaję do tego typu lotów, aż dziw że olali cargo żeby tylko politycznie się przypodobać, Katowice powinny mieć to połączenie tak mówi ekonomia.
gość_ae0fc
2018-05-01 09:48
"Wg PLL LOT każdego roku między Rzeszowem a Nowym Jorkiem podróżuje 35 tysięcy pasażerów. "
zobacz link
To około 70 Dreamlinerów tam i z powrotem. Czyli połączenie może mieć sens, pytanie tylko czy raz w tygodniu przez cały rok, czy dwa razy w tygodniu w lecie?
gość_5d98c
2018-05-01 08:26
gość_b10bb Ok, Polacy jakoś sobie poradzą. Ale nie oszukujmy się, coraz więcej Amerykanów odwiedza Polskę, turystycznie czy tez biznesowo. A to Kraków jest bardziej znany pod tym względem. A Rzeszow..? Dlatego Amerykanie wybiorą Lufthanse do KRK, bo przecież nie opłaca im się jechać tą okrzyczaną autostradą czy pociągiem z RZE.
gość_5e1bc
2018-05-01 08:24
gość_83076: takie osoby ja TY, powinny latać przez Etiopię do JY bo zawsze będziesz narzekał.
gość_5e1bc
2018-05-01 08:22
gość_83076: gościu, bzdury piszesz , do Rzeszowa A4 w 1.5h a do Londynu lecąc i oczekując na odprawę ile czasu tracisz? takiego bełkotu już dawno nie czytałem.
gość_07e06 coś chyba te dane naciągane. 252 pasażerów oznacza na full wypchanego drimka a przecież w dniu wylotu z Newark było jeszcze po kilka dostępnych miejsc w każdej klasie.
gość_b10bb
2018-05-01 01:14
@gość_83076 przecież macie autostradę z KRK, godzina i piętnaście minut i jesteś w Rzeszowie, taka to hańba dla Krakusa lecieć z Rzeszowa? @gość_498f7 wg Adriana Kubickiego premium i biznes dobrze sie sprzedaje, podobnie jak cargo:
zobacz link @gość_3fc2c czasem lepiej zamilczeć niż pisać głupoty...
gość_3fc2c
2018-04-30 23:02
Otworzyć Nowy Jork z każdej dziury w Polsce!!!
gość_498f7
2018-04-30 21:30
Najważniejsze jest w jakim stopniu była wyupełniona klasa biznes i eco premium. Bo to właśnie ta grupa pax przynosi największy dochód.
gość_83076
2018-04-30 21:12
A z KRK nadal nie będzie P2P do Nowego Jorku? OK. I znowu LH zarobi a LOT niech dalej udowadnia pasażerom z KRK że do Nowego Jorku muszą latać przez WAW lub Budapeszt. LOL