Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f02f0
2018-05-14 15:32
Dobra ,bardzo dobra robota
gość_1dcc0
2018-04-18 22:14
Chociaż jestem z Lublina to o wiele chętniej wybiorę Modlin ze względu na bogatą siatkę połączeń, dobrą infrastrukturę parkingową i możliwość lotu za normalne pieniądze. Lotowskiej drożyźnie dziękuję.
gość_40753
2018-04-16 18:38
gość_9a588: ale zgodzisz się chyba, że już lepiej rozbudowywać Modlin niż tak oddalony Radom? WMI mógłby w przyszłości posłużyć za hub LOTu zamiast WAW (Okęcie mogłoby być wtedy czymś w stylu LCY). Natomiast RDO widzę za kilka lat (jak jeszcze się trochę lotnictwo w PL rozwinie) jako lotnisko regionalne obsługujące południowe Mazowsze, Świętokrzyskie i inne pobliskie rejony.
gość_9a588
2018-04-16 13:18
ciekawe, ja nie jestem z Pisem, a może wręcz przeciwnie, ale tutaj ich popieram. Ale oczywiście zaraz usłyszę, że jestem trollem itp. Nieważne. Rozbudowa Modlina to umacnianie w Polsce Ryanaira i generowanie mu pasażerów. Jeśli Modlin zmieni cennik i wprowadzi dla nich np. 30 zł za paxa to proszę bardzo. Wszystkim się będzie opłacało. A tak to niech sobie sami inwestują. Mogą nawet przemianować toto na Ryanair Airport w Modlinie. Nie ma sensu ta rozbudowa, a obecny pisk zarządu robi się już nawet zabawny...
gość_47e21
2018-04-16 12:01
Szczekanie w kółko na temat tej umowy z RYR, która de facto pozwoliła w zeszłym roku podróżować prawie 3 milionom osób za niewielkie pieniądze, to jest typowy PISowski sposób na niszczenie wszystkiego co się udało zbudować, komuś innemu. Jedyne co potrafią to niszczyć, budować tylko na papierze i w antyrynkowych obietnicach.
Niesamowite jak trolle pisu pojawiły się nawet na tej stronie. Modlin ma swoje wady, ale to lotnisko ma perspektywy - w przeciwieństwie do Radomia.
gość_c6881
2018-04-13 14:45
"Dwie niezależne, równoległe drogi startowe pozwoliłyby prowadzić na lotnisku operację w sposób ciągły, nawet w przypadku wyłączenia jednej z nich z powodów losowych."
To nie są dwie niezależne drogi startowe. To jest jedna droga startowa i jedna szeroka droga kołowania. Obecna droga startowa to jest pomyłka.
gość_72119
2018-04-13 14:33
skorzewski kłamiesz tak dla zabawy czy twój Mariusz ci kazał? Lotnisko w Modlinie nie płaci RYR ani złamanego centa. A z opłat lotniskowych ma 17mln rocznie
skorzewski
2018-04-13 12:19
Czy po rozbudowie nadal mimo siesznych oplat a wielkiego ruchu Modlin bedzie placil bajonskie sumy Ryanairowi przez nastepne 5 lat? TAK
Czy to bedzie juz w ponad 1 mld PLN TAK
Czy od LOTu rzada sie oddania 300 mln TAK
Zatem Franca też niech odda
gość_5b079
2018-04-13 11:47
Madrze i rozsadnie. Tak sie planuje infrastrukture. Szkoda tylko, ze u władzy sa dziwni ludzie, którzy robią dziwne rzeczy....
tadeuszkominek
2018-04-13 11:43
Lokalizacja to nie jest przewaga Radomia. Lotnisk nie buduje się tam gdzie chce LOT czy jakaś inna linia tylko tam gdzie chcą latać paxy, a paxy wolą Modlin bo jest o wiele bliżej.
gość_74639
2018-04-13 09:36
Radom ma dwie kluczowe przewagi nad Modlinem - poparcie wpływowych Radomiaków: Suskiego i Bielana (ze wsparciem Mielczarskiego) oraz położenie - przewoźnicy w Radomiu będą mniejszą konkurencją dla LOT niż przewoźnicy w Modlinie. Inne argumenty to propaganda Modlina.
Propagandy Modlina ciąg dalszy. Wszystko rozbija się o utajnioną umowę Modlina z Ryanairem. Panowie, zamiast propagandy po prostu pochwalcie się tą umową. To będą konkrety. Reszta to zgiełk medialny.