×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Dwa dodatkowe bombardiery we flocie LOT-u


Od maja br. na co najmniej sześć miesięcy LOT wyleasinguje dwa dodatkowe bombardiery Q400. Umowa leasingowa z Nordic Aviation Capital, od którego pochodzi także część maszyny tego typu latających aktualnie we flocie przewoźnika - ma zostać podpisana niebawem.

11/04/2018 18:47
<>

gość_94fec - Profil
gość_94fec
  

gość_c0cf6 - Profil
gość_c0cf6
  
Najbardziej niewygodne samoloty jakie ma LOT.
Nawet lekko ponad godzinny lot z Warszawy do Berlina, jaki ostatnio odbylem to zadna przyjemnosc.
13/04/2018 16:07  

  
Tez sie dziwię ze ich jeszcze nie przemalowano, przeciez to latajaca reklama a to już 3 lata a znając zycie to jeszcze ze 3 polataja we flocie LOTu a przy tych wszystkich nowych kierunkach warto zaznaczyc ze to LOT tam lata

gość_64a9d - Profil
gość_64a9d
  
Ciekawe dlaczego LOT na swojej stronie internetowej nie chwali się że ma w swojej flocie Q400 ? Czyżby się wstydzili ?
12/04/2018 15:45  

  
A kiedy będą wszystkie przemalowane na LOT? Ile jeszcze ich lata jako śp. Eurolot?
12/04/2018 15:17  

gość_cc88d - Profil
gość_cc88d
  
Zdecydowanie powinny być wycofane po zakończeniu umowy. Było już zbyt wiele awarii tego modelu, aby można było mówić o przypadku. Powinny zostać albo Embraery albo Bombardiery CRJ.
12/04/2018 14:10  

gość_c6d64 - Profil
gość_c6d64
  
A ja sie pytam czy ktos odpowiedział za zniszczenie E145, Bo chyba każdy zdaje sobie sprawe ze te samoloty to juz tylko na zyletki. Dlaczego ich nie zabezpieczono przed tak dlugim postojem?
12/04/2018 13:02  

gość_617ca - Profil
gość_617ca
  
Czy i kiedy po styczniowym wypadku SP-EQG, te modele przejdą serwis by wprowadzić zalecane przez producenta kroki w związku z przednim podwoziem?
12/04/2018 09:47  

gość_b739d - Profil
gość_b739d
  
To bardziej przypomina taniec świetego Wita niż rozsądek. Najpierw jednego się z floty pozbyli, teraz dwa bedą dopozyczac. Raczej świadectwo braku strategicznego myślenia...
11/04/2018 22:36  

gość_6cc2b - Profil
gość_6cc2b
  
Ja bym z samolotów turbośmigłowych nie rezygnował. Kwestia dyskusyjna czy ATR czy Bombardier. Jest wiele tras, na których samolot turbośmigłowy sprawdza się lepiej niż odrzutowy, dodatkowo są tańsze w eksploatacji. Sam pomysł ich wycofania uważam za duży błąd. Natomiast zdecydowaniu ujednoliceniu powinna ulec reszta odrzutowej floty regionalnej, jeden typ dla LOT i Nordica.
11/04/2018 21:47  

  
Rozsądny ruch kontra te 50 baniek co na odszkodowania poszły ale caly czas pora na ruch wyprzedzajacy i wybranie jwdnego typu samolotu regionalnego dla całej grupy LO i Nordica ( obecnie Q400 CRJ7 CRJ9 EMB70 EMB75 I EMB95) można wtedy. żonglować samolotami (przy opóźnieniach podstawiamy następną wolną maszynę). Obecnie LO znowu się zapętla w taniości ujednoliconej struktury, bardziej skomplikowane są szybkie podmianki bo trzeba przewidzieć fakt czy nie wyjdą zalodze godziny.
I mamy więcej zalóg oczekujących zamiast "2" pilotów i "3" stewek mamy razy 3

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie