Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_41a84
2018-04-24 18:34
Pojawia się nowe stare kierunki
smolip67
2018-04-24 17:03
Ciekawe co z tego wyniknie oby dla LUZ jak najwięcej pasażerów?
zobacz link
gość_6cfc7
2018-04-20 11:59
gość_89b60 przed pisaniem głupot wypadałoby chociaż przejrzeć system rezerwacyjny Wizz Air.
gość_89b60
2018-04-18 13:47
Od sezonu zimowego mega spadki. Easy Jet zwinął Mediolan, a od wizza w systemie rezerwacyjnym zostaje tylko Londyn i Kijów. Pozdrowienia z Rzeszowa
gość_4f2bc
2018-04-14 13:41
EasyJet odpisał mi na fb następującą wiadomość - "It's a seasonal route as it appears that we don't fly this route in the winter but we do in the spring and summer and part of autumn. It should be back next year, just not over the winter months".
Może sprzedaż w sezonie letnim idzie lepiej niż w zimowym, wiec postanowili zrobic z tego trase tylko w sezonie letnim... W kazdym razie szkoda.
gość_6be17
2018-04-14 13:01
bez przesady BMI ma średni LF na wszystkich kierunkach ok 55%, w LUZ jest nawet ponad to, bilety cenowo niczym nie odbiegają od pozostałych tras, o BMI jestem spokojny, niebawem 2-3 nowe połączenia na wschód, bądźcie dobrej myśli LUZaki, nie z takich dołków się wychodziło, i mam prośbę, nie zaczepiajcie ani nie reagujcie na zaczepki z RZEwsiowa, Lublin jak i lotnisko idą ostro do przodu od kilku lat i to ich niepokoi
gość_f13c1
2018-04-14 12:41
Szczerze chciałbym ale nic nie zapowiada dobrych wieści.
gość_58875
2018-04-14 12:39
Tak, tak - zaczekajmy. Lada dzień już powinno być wiadomo, że bmi się też zwija.
gość_0729a
2018-04-14 11:28
Panowie zwolennicy Jasionki po pierwsze jest to wątek o LUZ, a po drugie poczekajcie jeszcze momencik a szczeny popadają. Do LUZaków poczekajcie na dobre wieści już wkrótce, będzie się z czego cieszyć.
gość_8c6a2
2018-04-13 18:53
gość_afc09 - nie chwal dnia przed zachodem słońca. Zrób podobne porównanie za drugie półrocze 2018.
gość_b30a3
2018-04-13 18:31
gość_afc09- tylko ze to jest już ostatni rok , a właściwie ostatnia polowa roku, dwucyfrowych wzrostów na LUZ , później będą spadki a w przyszłym roku nawet dwucyfrowe spadki i o stagnacji LUZ będzie mógł tylko marzyc
gość_b99cc
2018-04-13 17:58
afc09 i ile te twoje % znaczą? Dziś się chwalisz +50%, a zaraz Wizz ograniczy połączenia (LATEM!!! W szczycie sezonu!!!) Co też o czymś świadczy), a zimą 2018 jeszcze więcej wytnie I będziesz miał wtedy spadki rzędu 50%. Wole stabilny wzrost ale wzrost, niż takie huśtawki jak na LUZ. Ale każdy lubi coś innego, naciesz się tymi chwilowymi wzrostami bo nie beda długo.
gość_36183
2018-04-13 17:29
gość_afc09
To tylko trzy miesiace, poczekamy na koniec roku i na średnią.
gość_afc09
2018-04-13 16:10
No to sprawdźmy obecny rok: styczeń RZE_3,7% LUZ_46,7% , luty RZE_6,4% LUZ_54% , marzec RZE_2,5% LUZ_62%. Kolego jak masz kompleksy to wypisuj swoje głupoty w Rzeszowskich tematach, nikt tu nie będzie tobie pomagał.
gość_36183
2018-04-13 13:08
gość_afc09
Widzę, że mocno naciagasz fakty. Analizujac zmany r/r 2016/2017 w LUZ wzrost to 13,9%, czyli 52409 pax wiecej wow.
RZE mniejszy przyrost r/r bo 4,48%, czyli 29684 pax.
To może jeszcze sprawdźmy cargo w 2017 LUZ odprawil 14 ton, a RZE 329779 ton...
Nie zrzucajcie winy na Rzeszow, macie połączenia to kupujcie bilety, a nie klepiecie w klawiature głupoty.
gość_b30a3
2018-04-13 12:04
gość_afc09 - a co to ma być ? autodiagnoza ? samokrytyka ?
gość_afc09
2018-04-13 11:53
gość_afc09, widzę że masz problemy z analizowaniem faktów. Powodem działania władz lotniska w Lublinie jest zachowanie wysokich wzrostów i to się udaje, więc gzie tu widzisz stagnację taką jaka jest w Rzeszowie? Rzeszów ciągle ma stagnację na poziomie 2 - 5%, a Lublin wzrosty 40 - 60%, już zaczynasz rozumieć?
gość_b30a3
2018-04-13 11:18
gość_57c9b- 100% racji !
gość_57c9b
2018-04-13 11:05
Lublin jest już pod ścianą i doskonale to w porcie wiedzą bo ogłoszony jest przetarg na promocję Lubelskiego w liniach lotniczych. Pewnie jest to pod utrzymanie Wizzair.
Strategia dywersyfikacji przewoźników się nie udała. Lubelski tort jest za mały żeby nakarmić 3 linie LCC. Niestety.
Czy jest w tym wina Rzeszowa? Nie sądzę. Po prostu tam przekonali się o tym wcześniej i już nie eksperymentują jak z adrią czy czech airlines.
gość_afc09
2018-04-13 00:09
gość_57c9b, masz rację, trudno rywalizować jeśli jedna ze stron przez duże dopłaty do każdego pasażera niszczy zasady zdrowego rynku. Przykład masz z Rayanerem który przyzwyczajony do wysokiego haraczu płaconego przez Rzeszów nie chce rozwijać się w LUZ. Lublin nie chce bezmyślnie marnować tylu pieniędzy dla tego przewoźnika. Dlatego wybiera bardziej rozsądnie i stara się nie stawiać pod ścianą jak to zrobił RZE.