Gość Pasażera: Marcin Opaliński (LS Airport Services)

Gość Pasażera: Marcin Opaliński (LS Airport Services) Pasazer.com: Najwięcej opóźnień względem obsługi naziemnej na Lotnisku Chopina przypisuje się LSAS-owi. Według danych statystycznych punktualność w ub. roku wyniosła tylko 60 procent. Czym było to spowodowane?Marcin Opaliński: Dynamika przyrostu branży lotniczej, którą obserwujemy od zeszłego roku wykracza zdecydowanie poza możliwości...
04/04/2018 09:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_135db 2018-04-06 18:28   
gość_135db - Profil gość_135db
A może jak byście zaczęli GODNIE płacić pracownikom, to problemy kadrowe odeszłyby w zapomnienie?
gość_ab52e 2018-04-05 15:10   
gość_ab52e - Profil gość_ab52e
"Dynamika przyrostu branży lotniczej, którą obserwujemy od zeszłego roku wykracza zdecydowanie poza możliwości rynku pracy " a może poza możliwościami LS-u, o co te żale P. Prezesie ? LS długo pracował na swoją opinie jako pracodawcy niestety niechlubną.Stałym elementem gry było zwalnianie i rotowanie pracowników, na wiosnę angaże w jesieni wykopki. Dzięki temu pozbyto się doświadczonych pracowników , którzy dużo mogli wytrzymać , ale do czasu.
" Wychodząc naprzeciw problematyce związanej z dostępnością pracowników, dywersyfikujemy rynek "
Może trzeba przypomnieć jak LS traktował LOT , nierzadko po przykołowaniu samolotu LOT-u trzeba było czekać na kogokolwiek z obsługi, a jakoś to się nie zdarzało w stosunku do RYR. Proszę się przyznać ile samolotów LS uszkodził podczas obsługi.
Późne żale !!!
gość_990d2 2018-04-04 11:19   
gość_990d2 - Profil gość_990d2
"w zeszłym roku dotknął nas problem taki jaki dotknął prawie 60 proc przedsiębiorców w sektorze usług – problem z dostępnością pracowników" - ciekawe dlaczego. Może zbyt niskie pensje?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy