Gość Pasażera: Anna Midera (PL Łódź)

Gość Pasażera: Anna Midera (PL Łódź) Po pojawieniu się w Łodzi Lufthansy, Midera widzi przyszłość łódzkiego lotnisko w kolorowych barwach . Przekonuje, że posiadanie w porcie linii z duża renomą wpłynie korzystnie na przyszłe negocjacje z innymi przewoźnikami. Zapraszamy na całą rozmowę z prezeską Łódź Airport.Pasazer.com: Jakie ma Pani oczekiwania w związku z uruchomieniem nowego...
03/04/2018 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ae0fc 2018-04-08 09:22   
gość_ae0fc - Profil gość_ae0fc
Moim zdaniem w ciągu 5 lat Łódź bez problemu osiągnie poziom 1,5 - 2,5 mln paxów. A to dlatego, że WAW jest już zapchana, Modlin zablokowany. A Łodzianie latają głównie z WAW, WMI i KTW. Z tej grupy tylko KTW nie ma ograniczeń przepustowości.

I Ryanowi i Wizz-owi do tej pory bardziej opłacało się dokładać połączenia do Modlina (Ryan) i Okęcia (Wizz). A teraz z wyżej wymienionej grupy Wizz może rozwijać się tylko w KTW.

Łódź przyciąga inwestorów zagranicznych i jest już pewna grupa paxów, która zapłaciłaby więcej. Jeśli grupa Lufy zaproponowałaby 20 połączeń tygodniowo, to wzięła by ponad 80% ruchu biznesowego.

Moim zdaniem Łódź jest wystarczająco atrakcyjna by przyciągnąć turystów typu "nachlaj się w weekend". Władze powinny popierać poprzez niższe czynsze restauracje z minibrowarami i z muzyką na żywo.

Na miejscu władz Łodzi zainwestowałbym w autobus do któregoś dworca kolejowego jeżdżący co 5 minut.
gość_43ecc 2018-04-04 19:37   
gość_43ecc - Profil gość_43ecc
W Łodzi zawsze wymówki, Adria zła, Lufthansa do MUC też zła. Może warto powiedzieć sobie wprost, że to lotnisko jest niepotrzebne. Jeśli Lufa nie potrafi zapełnić 20% samolotu to jest ostatni przewoźnik tradycyjny w tym mieście.
gość_1a0f2 2018-04-04 09:24   
gość_1a0f2 - Profil gość_1a0f2
@36b54: Nie bój, nie bój rozkręci się. Niech tylko ceny biletów spadną poniżej 2 tysięcy zł, bo teraz wychodzi taniej podróżować z Warszawy nic dziwnego, że tak mało paxów i zmienią rozkład na podobny do tego jaki miała Adria, która latała pełna na tej trasie. Lufthansa sama daje ciała w wielu aspektach, od rozkładu po przesiadki, które wprowadzono dopiero w ostatniej chwili. Trochę dziwi, że tak poważna linia, robi takie buble.
brooks88 2018-04-04 08:35   
brooks88 - Profil brooks88
Tylko Łódź będzie rozsądnym zapasowym portem lotniczym dla Okęcia i CPK
gość_36b54 2018-04-04 08:21   
gość_36b54 - Profil gość_36b54
gość_f0666: system amadeus jest dla Ciebie wystarczającym źródłem? Bookingi dla Łodzi są o 2/3 niźsze od najniższych w kraju. Bardzo dużo rejsów nie ma pasażerów.
gość_f0666 2018-04-03 20:01   
gość_f0666 - Profil gość_f0666
@gość_36b54: jakieś źródło tych statystyk, bo ja mam dostęp do zupełnie innych i to co piszesz to kompletna bzdura. Domyślam się, że jedynie trollujesz.
gość_c1468 2018-04-03 18:06   
gość_c1468 - Profil gość_c1468
Dajcie spokój, z centrum Łodzi jest niecałe 2 godziny pociągiem na Okęcie z dużo lepszą ofertą połączeń. Gdyby jeszcze Łódź dostała "małe EXPO", to utrzymywanie portu na Lublinku by miało jakiś sens. A tak to kosztowna skarbonka- jeśli kiedykolwiek się zbilansuje to tylko dzięki temu, że do Radomia (który jest na siłę forsowany jako zastępca dla Okęcia) dojazd jest tragiczny.
gość_b5313 2018-04-03 16:27   
gość_b5313 - Profil gość_b5313
Gdy na LUZ zaczynała latać Lufa, też każdy bił brawo i się cieszył, bo niewątpliwie sprowadzenie na lotnisko regionalne takiego gracza jest sukcesem. Niestety życie zweryfikowało. LH to twardy zawodnik, więc jeśli coś idzie nie po ich myśli bądź cyferki się nie zgadzają, bez skrupułów zamkną połączenie, czego oczywiście nie życzę.
gość_a5d56 2018-04-03 15:53   
gość_a5d56 - Profil gość_a5d56
Dziwi mnie ogromny optymizm pani prezes. Gdyby hasło Lufthansa „otwierało wszystkie drzwi”, to już dziś mielibyśmy w Bydgoszczy o wiele szerszą ofertę. Pani prezes w pierwszej kolejności musi tak „dopieścić” niemieckiego przewoźnika aby skorygował godziny rejsów, bo z tym co jest obecnie, to rewelacji nie będzie. Nie zmienia to faktu, że obecność Lufthansy dużo daje, bo w Bydgoszczy poprawiły się warunki w hali odlotów (a będzie jeszcze lepiej, bo trwa właśnie kolejny etap przebudowy) i są w końcu rejsy do dobrego port przesiadkowego. Mimo, że Bydgoszcz jest dużo mniejszym miastem od Łodzi, to samoloty do Frankfurtu latają z przyzwoitym wypełnieniem (7 dni w tygodniu), a mam nadzieję, że za rok będą dwie rotacje dziennie. Szanse są, bo obecnie wiele rejsów ma 80-100% wypełnienia.
gość_b3085 2018-04-03 13:34   
gość_b3085 - Profil gość_b3085
Rany, ale ona jest sexy!!
gość_5783d 2018-04-03 13:20   
gość_5783d - Profil gość_5783d
Ile Pasazer.com bierze za publikację tych artykułów? W ciągu tygodnia to chyba czwarty artykuł z ochami i achami dla Łodzi. Przestańcie, albo umieśćcie info, że to artykuły sponsorowane.
gość_bb1c2 2018-04-03 11:07   
gość_bb1c2 - Profil gość_bb1c2
Czyli w rozmowach z przewoźnikami trzecimi posługujemy się Lufthansą w celu sprowadzenia konkurentów dla tego niemieckiego operatora. Ciekawe.
gość_36b54 2018-04-03 09:42   
gość_36b54 - Profil gość_36b54
Póki co planowane wypełnienie na kwiecień jest tragiczne - poniżej 20%. Jak na Lufthansę to dramat. Im dalej tym gorzej, spora część rejsów na pusto. Coś jest nie tak z tą Łodzią.
gość_54c63 2018-04-03 09:30   
gość_54c63 - Profil gość_54c63
Powiedziała Pani w wywiadzie " Łódź jest trzecim co do wielkości miastem w Polsce. Ma 700 tysięcy mieszkańców, dynamicznie rozwija się gospodarczo" (cyt.) tylko zapomniała dodać , że w zeszłym sezonie letnim nie było ani jednego , raz jeszcze , ani jednego czarteru wakacyjnego a siatka połączeń regularnych jest jedną z najuboższych w Polsce ! Brak zaufania łodzian do korzystania z tego lotnisko szybko zweryfikuje Pani marzenia ...
lysypiotr76 2018-04-02 11:52   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Czy sprowadzenie Lufthansy ,,otworzy drzwi'' dla innych przewoźników? Nie jestem tego pewien. Przykład Bydgoszczy gdzie LH jest mocnym graczem, nie pomaga władzom portu w przyciąganiu kolejnych linii. Fakt, lotnisko w Bydgoszczy ma mały obszar oddziaływania, jednak Łódź nie ma lepszej pozycji.
gość_482cb 2018-04-02 11:27   
gość_482cb - Profil gość_482cb
W bardzo wielu przypadkach poza ceną lotu dla pasażera najważniejsze jest by móc do niego w miarę sprawnie i bezproblemowo dotrzeć. Łódź powinna jak najszybciej wykorzystać niemoc Modlina jak i plany radomskie i poprawić "dojazd" kolejowy by "wyganiane" linie przyszły do nich jak i pasażerowie chcieli stamtąd latać.
W Berlinie Schonefeld nikt nie sprawdza połączeń "do miasta" bo jest ich na tyle dużo za zaraz coś będzie
gość_fe374 2018-04-02 11:10   
gość_fe374 - Profil gość_fe374
Ta Pani jest taką "mistrzynią" PR-u, że ręce opadają... -_-
gość_0687d 2018-04-02 11:07   
gość_0687d - Profil gość_0687d
Marzycielka, powtarza to samo we wszystkich wywiadach - PRowa papka dla naiwnych.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy