Oblatywacz: Na pokładzie ukraińskiego Boeinga 777-200ER

Oblatywacz: Na pokładzie ukraińskiego Boeinga 777-200ER Maszynę, przed jej pierwszym rejsem w barwach ukraińskich linii lotniczych, mieliśmy okazję obejrzeć podczas prezentacji na lotnisku w Kijowie. Samolot przeszedł oficjalną procedurę rejestracji na Ukrainie i otrzymał numer rejestracyjny UR-GOA. Wynajmowany od leasingodawcy AerCap, Boeing 777-200ER jest największą maszyną we flocie ukraińskiego...
31/03/2018 12:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
cani 2018-04-05 10:54   
cani - Profil cani
Ja właśnie będę próbował ich Trzech Siekier na locie do BKK już 22 kwietnia. Zgadzam się, skusiła mnie niska cena biletów (3700 PLN za dwie osoby round-trip). UIA leciałem 5 razy do ALA i TBS i jak do tej pory na serwis nie narzekałem. Sprawdzę tym razem na długim dystansie i się do tego odniosę.
mmsyd 2018-04-05 07:30   
mmsyd - Profil mmsyd
Bez watpienia, 777 to na pewno postep w porownaniu do zabytkowego 767 UIA. Jesli chodzi o komfort kabin to 3-4-3 na 777 jest ciasny, podobnie jak 3-3-3 na 787 ale bedzie wiecej miejsca niz 2-4-2 na ich 767...PE z 38 calami to raczej standard, LOT tu na pewno wygrywa, podobnie jak w J, ktore pomimo projektu z przed 15 lat nie ma 'srodkowych' miejsc. To wszystko nie wyglada zachecajaco, chyba tylko pasazerowie poszukujacy najnizszych cen i niczego innego zdecyduja sie na lot dlugodystansowy z UIA...
gość_b7ff1 2018-04-03 07:58   
gość_b7ff1 - Profil gość_b7ff1
Ja jeśli mam tylko możliwość zawsze wybieram LOT i jestem zadowolony. 787 to wysoki standard podróżowania i wygoda.
gość_5262c 2018-04-02 23:14   
gość_5262c - Profil gość_5262c
LOT nie ma latwej drogi by byc glownym przewoznikiem w Europie Srodkowo-Wschodniej.
Ukraina to spory rynek, oni wiadomo, ze wybiora swoja linie, ktora jak widac sie niezle rozwija.
Ukrainska linia moze nie jest szczytem luksusu, ale umowmy sie, LOT ze swoja niewygodna kabina w eco na 787 tez nie jest hitem, wie to kazdy kto tego dosiadczyl.
Rynek w Europe Srodkowo-Wschodniej sie pewnie jakos podzieli, ale chyba nie bedzie na nim zadnego przewoznika numer jeden.
adam7691 2018-04-02 22:05   
adam7691 - Profil adam7691
gość_b6547@ a od kiedy to stary B777 jest lepszy od nowego B787
lysypiotr76 2018-04-02 12:16   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Prezes LO uważa, że tylko nasz narodowy przewoźnik może stać się głównym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej. Nieraz uważał, że konkurentami LOT-u jest Finnair i Austrian. A tuż ,,pod bokiem'', wyrośnie z czasem niezły konkurent którego koszty funkcjonowania są sporo niższe od LO.
gość_755bf 2018-04-02 08:50   
gość_755bf - Profil gość_755bf
Niskie ceny o czymś świadczą. Jakość podróży i sposób reagowania na opóźnienia jak w krajach trzeciego światu. Ja też nie zamierzam korzystać z tych linii, bo to tylko ładowanie się w problemy.
gość_2aac9 2018-04-01 19:53   
gość_2aac9 - Profil gość_2aac9
Lecialem kilka razy, na pokladzie cyrk na kolkach, serwis slaby i jak dochodzi do odwolania lotu sie zaczynaja schody. Chce leciec do Nowego Jorku i fakt bilety tanie ale jednak skorzystam z LOT lub ktorys zachodnich lini bezpieczniej bedzie napewno.
gość_b6547 2018-04-01 16:40   
gość_b6547 - Profil gość_b6547
Lepsze ceny niż LOT, teraz lepsze samoloty niż LOT. UIA mocno ucieka naszemu narodowemu przewoźnikowi.
scrillo 2018-04-01 14:13   
scrillo - Profil scrillo
Odnowione samoloty bardzo dobrze się prezentują.
gość_f3fc9 2018-04-01 12:15   
gość_f3fc9 - Profil gość_f3fc9
Hmm..... dosc dziwnie pisac "Oblatywacz", kiedy de facto nie lecialo sie tym samolotem... Do tej pory w "Oblatywaczu" byly raporty z lotu, ze szczegolnym uwzglednieniem serwisu pokladowego, tzw. soft product, ktory, po moich 5 lotach z UIA, jest wg mnie, raczej na bardzo, bardzo niskim poziomie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy