gość_b09e4
2018-03-27 23:40
@gość_503df
Gdyby konfitury stały w Shenzen, to dawno by je jadły tłuste misie z LH,AF czy BA. Póki co wolą latać do HKG. LOT też powinien latać do HKG a nie do Shenzen. Nawet gdyby im dopłacali.
gość_503df
2018-03-27 20:39
to bylby strzal w 10!
jedyna linia z poza Chin na lotnisku w Shenzen centrum biznesowym plus cargo zapewnione.
moim zdaniem biznesowo oplacalne /lot nad Rosja/ a ze maja wolne 787 od pazdziernika to wchodzic od razu codienniei a Delhi przelorzyc na 2019;)
gość_b09e4
2018-03-27 13:59
@gość_1060d
Ten ''szrot'' ma raptem 7 lat. Idę o zakład, że masz starszy samochód. Jak na rynek lotniczy, to jest relatywnie młoda maszyna. 4 B737-800 LOT-u mają po 13 lat i trudno uznać je za graty. Chcesz polecieć szrotem, to kup bilet z Zurychu do Warszawy na Fokera100 Helvetic latającego dla Swiss. Podróż w lata 80' XX wieku. Leasing samolotów to normalna praktyka w większości linii lotniczych. Nie ma w tym nic dziwnego, że do października 2 B737-800 od BlueAir będą obsługiwały wybrane loty LOT-u.
gość_c5b3c
2018-03-27 07:44
54 mln PLN to zapewne dla połączenia codziennego, przeliczane na częstotliwość tygodniowo, wtedy wychodzi ok 150 tys. PLN na rotację, co by pokrywało ok 20-25% jej kosztów operacyjnych. Szkopuł polega na tym, że dopłaty są ważne tylko na dodatkowe częstotliwości rocznie. Jeżeli w pierwszym roku lata się 3x, to dopłaty są za 3 rejsy, a jak już w kolejnym 4, to tylko za dodatkowy 1.
gość_0b970
2018-03-27 02:18
@gość_1060d Piszesz durnoty kolego, widać że masz pojęcie o lotnictwie tyle co kot napłakał. Dziesiątki linii wykorzystuje leasingowane samoloty, żeby się wspomagać kiedy ich flota nie nadąża albo są opóźnienia w dostawach. LOT do CDG wykorzystuje w tym roku 737-800 BlueAir, do Copenhagi i Tallina lata dla LOTu Nordica itd. To samo robi SWISS latając do Warszawy 30-letnimi Fokkerami 100 linii Helvetic (koszmar! Samolot przedpotopowy!), często zatepstwa przysyła i SAS i TAP itd. I już widzę jak wybierasz swoje loty bazując na „profesjonalizmie pilotów” i odmówisz kiedy okaże się ze w kokpicie nie leci kpt Wrona. Wyluzuj!
gość_1060d
2018-03-26 21:43
Lot chwali się rozwojem – nowe samoloty, nowe kierunki. A prawda jest taka, że w ciagu ostatniego miesiąca 3 razy lecialem lotem do Paryza ( sumie 6 lotów) i za każdym razem byłem skazany na samolot wygrzebany z rumunskiego szrotu. Jedyna polska stewardesa pocieszyła mnie że „i tak dobrze że nie zdaje sobie sprawy kto siedzi w kabinie pilotów”. Żałosne zakłamanie o najnowoczesniejszej flocie i profesjonalnych pilotach. Aż strach pytać kto będzie pilotował kolejne niezliczone samoloty przychodzące do lotu. I to był koniec mojego latania tą firmą. Dowidzenia locie. Tak właśnie traci się klientów.
pcharasz
2018-03-26 19:14
Czy chodzi o 54 mln na jednego przewoźnika czy o całość? Bo to są przecież ogromne pieniądze za takie latanie do WAW.
gość_59bc2
2018-03-26 18:39
To bardzo dobry kierynek jak studiowalem w Szkocji to 60% uczacych sie osob pochodzilo z Chin, wielu wlasnie z Shenzhen! Oprocz studentow na pewno lata tam tez sporo businessu.
gość_922e7
2018-03-26 17:36
scrillo: Do Chin jak najbardziej potrzebujesz wizy, ale do Hong Kongu już nie.
To połączenie byłoby też jakąś tam alternatywą do Hong Kongu. Co prawda trzeba mieć wizę do Chin i do Hong Kongu, ale zawsze już jakiś postęp.
gość_0a98b
2018-03-26 17:10
ja bym stawiał na Hainan Airlines i codzienny Bao’an International Airport - KRK