Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_de004
2018-03-18 13:55
Z Polski były nawet loty do Erzurum na narty i to z kilku miast , ale w związku z sytuacją na Wschodzie Turcji nie ma wyjazdów w tamtym kierunku.Cała Turcja jest bardzo atrakcyjna turystycznie.Nie tylko kurorty nadmorskie.W całym kraju transport lotniczy na wysokim poziomie.
gość_f22d9
2018-03-17 22:03
gość_625ec: Niech Turcja dolaczy do otwartego nieba, pozwoli na otwarta konkurencje, pozwoli Ryanarowi czy innym low-costom na otwarcie tras krajowych po Turcji i wszyscy beda zadowoleni. Bedzie mozna latac z Polski i innych krajow do Europy ile sie chce, dowolnym przewoznikiem. Turcja sie musi jednak dostosowac, ale na razie bardzo chroni Turkish Airlines.
gość_625ec
2018-03-17 18:55
Oczywiście z Polski nie uruchomią, przez tą beznadziejną umowę między Polską i Turcją z lat 60-tych, która umożliwia latanie rejsowe między Polską i Turcją jedynie Turk Hava Yollari i PLL LOT. Dlatego też do Polski nie lata ani AtlasJet ani Pegasus. I dlatego również połączenia z Warszawy do Stambułu są jednymi z najdroższych w Europie (bo LOT blokuje rozwój Turkisha w Polsce, nie wolno im nawet podstawić większego samolotu na tej trasie, mimo że chcieliby latać większymi maszynami bo mają obłożenie ponad 90%). Taniej wychodzi z przesiadką chociażby przez Kijów.
gość_f22d9
2018-03-16 18:47
gość_d0e2b: Bratyslavsky Kraj to akurat jeden z najbogatszych regionow UE i najzamozniejszy sposrod bylych krajow komunistycznych - 6. miejsce, 184% sredniego unijnego PKB, wiecej niz np. Sztokholm. Wojewodztwo mazowieckie ma 109%.
gość_1eead
2018-03-16 17:40
W sezonie dużo połączeń z Polski do Dalamanu ale charterowych.Podobnie jak do Bodrum Izmiru i oczywiście Antalii.Były nawet loty do Alanii na lotnisko Gazipasha.
adam1987
2018-03-16 17:09
gość_d0e2b: dokładnie tak, mieszkańcy Wiednia tłuką się półtorej godziny autobusem na lotnisko w Bratysławie, tak samo jak mieszkańcy Londynu tłuką się do Luton, Paryża do Beauvais, a Brukseli do Charleroi, choć z Heathrow, Orly/CDG, Zaventem mają taką szeroką ofertę.
Podejrzewam, choć to tylko moje domysły, że wpływ na wybór właśnie Bratysławy i Dublina mogły mieć dwustronne umowy między Turcją a poszczególnymi krajami UE. Tak jak w Polsce połączenia rejsowe mogą być wykonywane wyłącznie przez LOT i Turkish tak w innych krajach mogą być stosowane bliźniacze rozwiązania. Słowacja z braku narodowego przewoźnika mogła wydać zgody dla ryana. Może ktoś się orientuje jak wyglądają porozumienia z Turcją w przypadku pozostałych krajów UE?
gość_d0e2b
2018-03-16 14:26
Stolica sama w sobie nic nie daje, BST to malutki port z niezbyt bogatymi mieszkańcami wokół. Zaplecze Wiednia? Wolne żarty, na czym by to miało polegać? Że Wiedeńczyk będzie się taszczyć autobusem do Bratysławy, żeby sobie polecieć do Turcji mając dziesięciokrotnie większe lotnisko pod nosem (i połączenie Austrian Airlines do Dalaman)? Nie rozumiem czemu nie Praga, Budapeszt, coś z Polski, któregoś nadbałtyckiego kraju, albo któryś z "hubów" Ryanaira jak Bruksela, Bergamo, tylko jakaś Bratysława...
BTS to stolica sama w sobie, z niewielka konkurencja i ma zaplecze Wiednia - co w tym takiego dziwnego?
gość_29954
2018-03-16 11:21
Dublin rozumiem, ale że Bratysławę wybrali na początek?
W pierwszym akapicie piszecie o lotach z Wielkiej Brytanii, w kolejnym precyzuje cię, że z Dublina. Weźcie się zdecydujcie...