gość_a2328
2018-03-09 16:42
Ale to może dotknąć także LOT, sam byłem dwa razy na pokładzie Q400 LOT na rejsie gdzie był on tankowany....
Chopin nie ma miejsca na wszystkich. Przy wzrostach na poziomie 15-20% r.r. nie ma miejsca na wszystkich. WAW probuje wspierac LOT robiac mu miejsce. WAW nie jest w stanie zaspokoic popytu. Nie bez rozbudowy.
Najlatwiejsza opcja...
adam1987
2018-03-09 16:15
Czy w innych portach obowiązują podobne regulacje? W kraju chyba nie, bo zaraz Ryanair czy Wizzair by się zaczęły oburzać. A MOL zwyzywał dyrektora lotniska.
gość_36a3c
2018-03-09 15:30
No tak... chcą państwowe lotnisko z państwową linią... Reszta do wyrzucenia. Zero podejścia biznesowego. Chcą zniechęcić linie? Trzeba podnieść opłaty za asystę, jeśli linia nie będzie chciała wtedy odejdzie, a jeśli będzie chciała to zapłaci. W każdym razie jaki by to nie był scenariusz ucierpi głównie pasażer. Może oni nie chcą po prostu budować CPK? Wywalą wszystkie linie i zrobi się miejsce dla LOTu.
gość_d8c77
2018-03-09 15:30
I bardzo dobrze. A linie, które czują się poszkodowane, niech przeniosą loty do Modlina, Łodzi i Lublina.
gość_ffe86
2018-03-09 15:23
Emirates ma pod górę bo nie lubimy A380, wizza nie zatankujemy na LOTnisku. Każdy ma swój model biznesowy.
Ciekawe co bedzie następne? Proponuję zakaz różowego koloru na terenie lotniska. To powinno całkowicie załatwić sprawę.
gość_89b60
2018-03-09 14:54
I tak oto linie zaczną się powoli zwijać z WAW. I tak oto biznes przestanie poważnie traktować nasz kraj. Dzięki, "dobra zmiano".
gość_0a454
2018-03-09 14:39
Ministrze Wild... i Mariuszu! Nie idźcie tą drogą!!!