gość_6c19f
2018-03-14 17:33
oby ceny na LGW nie były takie jak z KRK
gość_a85f2
2018-03-14 16:14
Podobno Gatwick oraz Odessa lub Charkow ma być.
gość_6c19f
2018-03-13 23:19
zobacz link
Trochę o przetargach ale i -co cieszy- o nowych kierunkach
gość_6c19f
2018-03-12 12:08
moherowy gość_fede1 koledzy ! przetarg jest tak skonstruowany , ze nie weźmie go żaden przewoźnik. Do tej pory wygrywało lotnisko. I tak pewnie będzie tym razem ...to drugie podejscie wykonawcy/wca - z uwagi na brak zgody zamawiającego w kluczowych sprawach - nie przystąpili/pił do poprzedniego przetargu. Czy ktoś przeglądał czy sa jakieś różnice w SIWZ?
gość_89b60
2018-03-12 11:31
gość_fede1: Póki co, jeszcze WizzAir lata do TLV
gość_fede1
2018-03-12 10:11
@moherowy: "poza Europą", czyli obecnie tylko LO (TLV).
moherowy
2018-03-12 10:00
Pewnie wkrótce pojawi się coś nowego.
zobacz link
Z zewnątrz terminal ok. Może się podobać ale wewnątrz masakra. Hipermarkety tesco ładniejsze budują. Taka prawda. Projektant mógł coś w leoszym wizualnym standardzie to wnętrze hali zrobić.
gość_6be17
2018-03-11 21:01
gość_8c10b dokładnie, nie znasz się ;)
gość_8c10b
2018-03-11 19:10
gość_6be17 - to że w jakimś internetowym plebiscycie projekt wygrał to nic nie znaczy. Blaszano-podobne konstrukcje są kontrowersyjne. Jednym sie podobają, innym nie.
Przykład: filharmonia Szczecińska - też zebrała nagrody architektoniczne a dla mnie to jest zwykły blaszak. Tyle że ja się nie znam ;)
gość_8c10b
2018-03-11 19:06
gość_58875 - hahahah. Dobre.
gość_6be17
2018-03-11 09:54
strasznie uwiera ta rozbudowa rzewsiowskich prowokatorów, do poczytania odnośnie tej blachy:
zobacz link
Dostawcy blachy falowanej zacierają ręce.
gość_58875
2018-03-11 01:18
Z WRO podobno Ryanair szykuje połączenie, ale... do RZE. Zobaczymy czy będzie.
gość_69037
2018-03-09 19:27
Też czekam na loty z WRO do LUZ. Lublin to bardzo piękne miasto. Może Sprint Air albo LOT otworzy to połączenie.
gość_cd43b
2018-03-09 18:59
gość_4d27f, gość_fede1: Też bardzo bym chciał takich połączeń, ale Polska nie jest jeszcze na tyle bogata żeby istniał wystarczający popyt na takie loty. Może za kilka lat? A tymczasem trzeba liczyć na szybsze połączenia kolejowe między tymi miastami po remoncie Linii Lublin-Dęblin.
gość_3b032
2018-03-09 16:00
Przyszłości nie ma bez zwiększenia ruchu a do tego rozbudowa terminala nie jest póki co potrzebna. Od zwiększenia kubatury terminala ilość pasażerów się nie zwiększy. Ten terminal jest w stanie obsłużyć znacznie większy ruch niż ten, który jest w tej chwili. Może zamiast stawiać kolejne ściany warto zainwestować w rozwój siatki połączeń, obniżenie cen biletów, infrastrukturę dla pasażerów (dojazd publiczny, parkingi). Postawienie hali z kilkoma nowymi sklepikami (do tego się ta rozbudowa sprowadzi) rozwoju nie zapewni. Trochę chyba zła kolejność. Żeby potem nie było "oj, przeinwestowaliśmy".
gość_dc703
2018-03-09 14:25
Lublin tak trzymać! Raz będzie gorzej (jak z Wizz) a raz lepiej. Wczoraj wycofał się jeden jutro pojawi się nowy. Rozbudowywać rozsądnie trzeba. Bez tego nie ma przyszłości.
Ciekawe czy coś w tym roku dojdzie i czy wycofane kierunki WIZZ ktoś przejmie choć częściowo? Bez tego 500tyś może być trudno osiągnąć za 2018.
Przydały by się Gdańsk, Wrocław, WAW(?) i coś w Europie np. Lwów, Bruksela, Paryż. Na razie cisza..