@gość_0a318: KM operuje pociąg na odcinku z Modlina do WAW. Pociągi do Radomia chyba zatrzymują się na Jerozolimskich, więc tam można łatwo się przesiąść. Co do reszty miast to Zachodnia oferuje najszybszy dojazd jednak Centralna może być wygodniejsza i pogoda nie ma tam wpływu dużego. Kwestia tylko dostosowania rozkładów i poprawy strony internetowej pkp.
Co do wyniku pod koniec tego roku to spokojnie 17mln. Problem będzie jak ta liczba będzie rosnąć, a infrastruktura nie. Limit to chyba 22mln, ale przy idealnym rozłożeniu. Dodatkowo zakaz lotów w nocy ogranicza tą przepustowość.
lysypiotr76
2018-03-08 10:24
Widać jak na dłoni, że ostrożne szacunki lotniska Chopina o 0,5 mln. pax więcej na koniec roku to jakaś mrzonka. Wzrosty będą zdecydowanie większe.
gość_0a318
2018-03-07 23:45
sztuczne blokowanie A380 akurat uważam za plus, LOTowskie 787 są wygodniejsze jednak za wielką niegospodarność uważam brak połączeń kolejowych Regio Express w takcie 0,5h na trasach LCJ- Warszawa - LUZ jak i WMI - Warszawa - RDO, mając bardzo częste i szybkie połączenie z Warszawą Lotnisko Chopina zostało by biznesowe a pozostałe komplementarnie mogły się uzupełniać bez potrzeby budowania lotniska dla tanich linii
zyskali by mieszkańcy nie Warszawy bo do pracy można szybko dojechać
zyskali by mieszkańcy Warszawy bo można się pod Warszawę wyprowadzić można
zyskali by ci co w Warszawie chcą zamieszkać bo czynszowa spekulacyjna bańka by pękła
... mieszkasz w Warszawie i pracujesz w Warszawie to super, do pracy masz blisko ... taaa kurna prawie 1h transportem publicznym ale korki w stolicy takie, że wole w komunikacji coś poczytać niż wku_wa dostać w korku jadąc samochodem stać
gość_300f0
2018-03-07 20:05
zakladam ze jak tak dalej pojdzie to lepsze kondycje bedzie miala puszka sardynek niz pasazerowie na Okeciu
gość_8176b
2018-03-07 19:35
500 tysięcy więcej, hjaha co oni wygadują..
Rok temu też zakładano przez dłuższy czas jakieś śmieszne w stosunku do rzeczywistych wzrosty. Czego oni się boją? Nie rozumiem
Można spokojnie zakładać, że rok zamknie się wynikiem ok 18 milionów
gość_074f1
2018-03-07 14:11
dojdzie do o ok 18 mln i bedzie koniec wzrostow ...szczegolnie ze podobno jest niekorzystna dla pasazerow obsluga A380 ...masakra
gość_29db9
2018-03-07 14:08
Dla mnie jako pasażera nie są to powody do radości gdyż z każdym miesiącem Okęcie jest coraz bardziej zatłoczone. Ta sama przestrzeń i infrastruktura służy kilku milionom więcej pasażerów rocznie niż kilka lat temu.
gość_633a9
2018-03-07 10:24
W tym roku liczę na 17 mln pax.