LOT: Pierwszy 787-9 odbył lot testowy

LOT: Pierwszy 787-9 odbył lot testowy Samolot o numerach rejestracyjnych SP-LSA będzie pierwszym z czterech zamówionych większych Dreamlinerów. Maszyna przyleci do Polski z fabryki Boeinga prawdopodobnie 23 marca br. Model ten będzie wykorzystywany najpierw na trasie do Chicago, od maja do Nowego Jorku-JFK i od lipca do Toronto. Mogą być też wykorzystywane na wybranych rejsach do...
07/03/2018 09:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6df79 2018-03-08 12:23   
gość_6df79 - Profil gość_6df79
gość_00546.....dla mnie to możesz jedynie latawcem latać
kamkam 2018-03-08 11:51   
kamkam - Profil kamkam
gość_00546 czytałeś artykuł?
gość_00546 2018-03-07 20:43   
gość_00546 - Profil gość_00546
Czy układ siedzeń w ekonomicznej będzie taki sam jak w tych starszych 787 i tak samo niewygodne? Jeśli tak to ja z góry dziękuję i nadal będę latał innymi liniami.
greg0303 2018-03-07 16:10   
greg0303 - Profil greg0303
Według Boeinga B787-9 SP-LSA będzie gotowy do odbioru 21 marca.
Producent rozpoczął również montaż końcowy drugiego samolotu B787-9 dla PLL LOT (SP-LSB), termin odbioru: 15 kwietnia.
mluben 2018-03-07 12:52   
mluben - Profil mluben
Nowy terminal na okeciu postawiliby w 2-3lata a CPL bedzie za 10-15lat jesli wogole bedzie. Wg mnie musza tak czy siak rozbudowac okecie. Miejsca pod budowe jest duzo. Ostatecznie moga dogadac sie wkoncu z modlinem. CPL narazie to marzenia a lot jakos musi sie rozwijac.
gość_c6881 2018-03-07 11:06   
gość_c6881 - Profil gość_c6881
spotter10,
Dojdzie przed sezonem letnim 6xE195 (używane). Wielka decyzja co do floty średniodystansowej może być podjęta dopiero po ruchach PPL w sprawie zwiększenia przepustowości lotniska Okęcie. W sezonie lato 2018 przepustowość środowiskowa określona w OOU będzie wyczerpana w 100%. W takim klimacie trudno podejmować decyzję o zakupie większej ilości samolotów.
rafalm 2018-03-07 09:58   
rafalm - Profil rafalm
Chyba zgłoszę się do was do redakcji do pracy :)

To był news wczoraj rano. Dziś, to chyba mają już wszystkie gazety :(
spotter10 2018-03-07 09:37   
spotter10 - Profil spotter10
Przez lata obserwowałem rozwój i wymianę floty średnio i krótko-dystansowej LOT'u, ale ta długo-dystansowa stała w miejscu. Wymieniano ATR'y, kupowano Embraery, ale było tylko 5x767. I nic sie nie działo. Teraz, po odebraniu wszystkich zamówionych 787 LOT będzie miał flotę long-haul prawie 2,5x większa niż wtedy. To mnie niezmiernie cieszy.
Jednak z drugiej strony martwi fakt, że flota short-haul ostatnio stoi w miejscu. Owszem, zdecydowano się na 737-800 i MAX'y, ale te mniejsze maszyny stoją w miejscu. A przecież trzeba jakoś dowozić pax do tych dużych maszyn. Generalnie dla takiego jednego 787-9 powinny we flocie pojawić się 3 małe lub 1-2 średnie maszyny, aby móc zwiększać swoje moce przewozowe. Bo zaraz dojdzie do tego, że będzie bogata (jak na LOT) siatka połączeń długodystansowych z WAW, ale nie będzie jak dolecieć, bo maszyny będą zapchane ze względu na ich rozmiary oraz częstotliwość rejsów, spowodowana brakami we flocie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy