gość_2d636
2018-03-07 15:29
Przeciez w LOT pracuje sie za kare i w zwiazku z tym wypada wyzyc sie na pasazerach!
Oczywiscie sa wyjatki ktore tylko potwierdzaja te regule. Najmlodsi pracownicy jeszcze sie troche staraja aczkolwiek nie za czesto.
Natomiast emeryci tez mogli by byc mili i robic to za co im placa- no ale chyba nie w tym kraju.
O dziale reklamacji LOT wole nawet nie wspominac!!!
SEN
TravelFan
2018-03-04 16:41
Przepraszam za jakość posta poprzedniego. Dyktuje tekst i niechcący do domisie nie umiemy edytować wysłane już komentarze. Może ktoś podpowie jak to się robi ?
Wracając do sedna tematu, to nigdy komercyjnie nie polecę Lotem bo nie zaryzykuję zepsutego fotela w biznesie, czy innych usterek na które obsługa wzrusza ramionami. Lecialem biznesem pięć razy na długim dystansie, naszymi cudownymi dreamkamk, za każdym razem kupując cztery miejsca dla calej rodziny. W trzech lotach z 10 (5 x 2) w biznesie mielismy zepsute siedzenie lub brak entertaimentu. Latam tez Biznesem Lufthansą i nigdy nie zdarzyło się, byśmy mieli jakieś kłopoty. Sympatyzuje z Lotem, chce by sie rozwijal, ale niestety serwis stewardow + jakosc tego biznesu jest dramatyczna.
Nie może być tak, że obsługa robiła wodę czy drinka w klasie biznes, niestety każdym razem w locie mam takie wrażenie że ta praca im urąga...
Uwaga co do wieku obsługi vs jakoś jak najbardziej na miejscu, czym starsza osoba ten gorszy serwis. Oczywiscie sa wyjatki, ale niestety zwykle na biznes daja najstarsze Panie, bo one sa bardziej zasluzone i robia teoretycznie najlatwiejsza klase w samolocie...
TravelFan
2018-03-04 16:29
Podobnie jak gość_628f0 leciałem ostatnio czarterem tylko że WAW-BKK. Niestety serwis jaki proponuję Lot jest dramatyczny. Była jasność, mam na myśli obsługę Sti word ów i words. Rodeo kompletną łaskę że pracuję. To jest naprawdę dramat. Leciałem biznesem a pani się tak spieszyły że miałem wrażenie że w 7 min ogar o podanie całego posiłku z napojami. A potem cały rok liczą wolno cówka
salesmenpolska
2018-03-03 19:12
To by znaczylo ze kto nie kupuje biletow we sky.pl to nie lata a jego opinia jest malo miarodajna... - szkoda bo jakies 30 mln osob nie moglo oddac glosu...
PS - A z moich doswiadczen to LOT troche usiluje poprawic serwis z roznym skutkiem ale ostatnio sie staraja.
gość_628f0
2018-03-03 08:12
Leciałem w styczniu LOTem (czarter) do Cancun, w obie strony uszkodzone fotele - jeden sam się rozkładał (stewardesa stwierdziła, że zgłosi to technikom i na tym się skończyło), w drodze powrotnej był zablokowany w pozycji "rozłożonej", tym razem stewardesa błysnęła "intelektem" twierdząc, że przynajmniej będę miał komfortową pozycję podróży.....
W drodze powrotnej część miejsc niewysprzątanych (pozostałości wymiocin z poprzedniego rejsu...). Catering w obie strony "pod psem", obsługa stewardes bardzo bardzo słaba (najgorsze były te w wieku przedemerytalnym..) No i na koniec mega twarde lądowanie w Warszawie wykonane przez legendarnego i zarazem sympatycznego kpt Wronę (niektórzy komentowali, że chyba lepiej wychodzi mu lądowanie bez kół........) - no i jak tu człowieku wybrać następnym razem PLL LOT?????