Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_063ac
2018-03-05 18:13
Z wyszukiwarek połączeń wynika,że można już kupować bilety z Bydgoszczy do Glasgow Int. od początku kwietnia,a może nawet końca marca.Mam nadzieję,że to się nie zmieni.Zresztą nie było też komunikatu portu lotniczego Bydgoszcz-Szwederowo by zlikwidowano połączenie do Glasgow Int.
gość_eb33d
2018-03-04 14:33
Wypełnienie 75% przy cenach 110 Rt na tak długiej. Faktycznie jest się z czego cieszyć.
smolip67
2018-03-04 12:20
06p26; Jak na Ryana wypełnienie do PIK fatalne w okresie zimowym, okres letni to inna bajka. A że zostawia od W18 to jeszcze inna bajka?
gość_6be17 Jakoś dziwne że tego połączenia nie likwidują. Poza tym nie pisałem że LF jest bardzo dobre tylko dobre jak na to połączenie bo taka jest prawda. A LF z PIK będzie coraz lepsze ponieważ zbliża się okres wakacji jak i lepsze poranne godziny odlotów z PIK w soboty. Warto także dodać że na zimę zostaje to połączenie więc jednak chyba jak na FR to DOBRE wypełnienie,że podejmują taki krok.
gość_6be17
2018-03-04 10:56
masz jakieś dane apropos tych dobrych LF-ów?
listopad - 2292 pax tj. -75,79%
grudzień - 2040 pax tj. 59,96% (!)
styczeń - 2576 pax tj. 75,72%
jak na FR to są wypełnienia słabe a nie dobre
HaHa! PIK z RZE zostaje także na zimę a wszyscy mówili że to będzie porażka nawet wypełnienia są dobre. Jestem też ciekaw czy FR po zamknięciu bazy w GLA skupi się bardziej na PIK.
gość_43264
2018-03-02 06:32
Zima i tak nie było Glasgow z Bydgoszczy.
Zatem wcale nie mówione ze PIK lub Edynburg nie wrócą od kwietnia 2019.
Cieszmy sie póki co wzrostami. A co bedzie za rok to zobaczymy.
gość_063ac
2018-03-01 11:34
Przecież Glasgow Int. do Bydgoszczy zimą już dawno nie był realizowany, a tylko sezonowo latem.A z artykułu wynika raczej,że Bydgoszcz latem zostaje.Czy ja źle rozumiem?
gość_5783d
2018-03-01 09:22
Przecież Ryan był największym przewoźnikiem w GLA. GLA zaczęło fikać, to FR się zmył. Przeniesie loty do EDI/PIK gdzie też jest największym przewoźnikiem, ale władze potulnie spełniają wymagania ludzi O'Leary'ego. A wszystkie te lotniska to tak naprawdę ten sam region.
adam7691
2018-03-01 09:20
większy problem dla Bydgoszczy niż Glasgow
gość_44e41
2018-02-28 21:35
a tak wszyscy narzekali, że połączenie z Rzeszowa do Glasgow jest do Prestwick (że lotnisko w szczerym polu, późne godziny itp) ale jak widać dzięki temu przetrwało więc i jakiś potencjał w nim chyba musi być.
gość_e9040
2018-02-28 17:32
Rzecz sie rozbija o Air Passanger Duty, dla lotow RYR do 2000mil to jest 13GBP od pasazera (Band A). Rzad Szkocki jakis czas temu obiecywal rozwazenie obciecia APD o 50% po tym jak uzyska kontrole legislacyjna nad APD. Jak wiadomo to nie nastapilo, z 34 lotow RYR w siatce zimowej 2018 zostalo 4. Lotnisko szacuje spadek ruchu o 500k paxow.
gość_fd97a
2018-02-28 15:28
"W związku z tą decyzją w sezonie zimowym nie polecimy z Warszawy Modlina oraz Bydgoszczy do Szkocji."
Z Modlina do Szkocji nadal możemy polecieć - do Edynburga :)
Dodatkowo będzie o jeden lot tygodniowo więcej.
gość_36b54
2018-02-28 12:51
Brawo prezes Moraczewski!
gość_fd960
2018-02-28 11:43
Jakaś lipa z tym Glasgow. Wcześniej wizzair powycinał tam trasy, teraz Ryan. Dla Warszawy i okolic pozostanie Edynburg.