Norwegian ze stratą w 2017 r.

Norwegian ze stratą w 2017 r. Łączne przychody przewoźnika za 2017 r. wyniosły 31 mld koron, co oznacza 19 proc. wzrost przychodów w porównaniu z 2016 r. EBITDA wyniosła 60 mln koron. Na ostatecznej stracie netto, wynoszącej 299 mln koron zaważyły rosnące koszty, w szczególności ceny paliwa, leasingu wet lease oraz koszty opieki nad pasażerami. W 2017 r. do floty przewoźnika dołączyły 32 samoloty,...
19/02/2018 08:52   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_90d85 2018-02-23 10:06   
gość_90d85 - Profil gość_90d85
gość_89853 - A gdyby wybrali Jasionkę, mogliby połączyć Rzeszów i Preszów z Harfordem
gość_89853 2018-02-20 19:58   
gość_89853 - Profil gość_89853
przy przenieśli główna bazę do KRK, lotniska o największym potencjale to by byli na plusie i to ogromnym. a tak, niech płacą frycowe
gość_1cfd6 2018-02-20 11:32   
gość_1cfd6 - Profil gość_1cfd6
To pewnie nie ma co liczyć na nowe loty z Poznania
gość_f22d9 2018-02-20 02:37   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
Edynburg-Hartford jest juz skasowane od marca. Jestem dosyc sceptycznie nastawiony do sukcesu low-costow na dalekich trasach - fajnie by bylo, ale tam jest trudno latac za 5 zlotych.
gość_ec29c 2018-02-19 23:32   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Norwegian zrobił dwa błędy planistyczne:

1) łącząc małe miasteczka w USA z małymi miasteczkami w Europie. Przykład Edynburg-Hartford Bradley.

2) pakując się na trasy z silną konkurencją: np. Londyn - Nowy Jork, Paryż - Nowy Jork

Powinien był latać na trasach duże miasto w Europie - małe w USA i małe w Europie - duże w USA. Na przykład: Hartford Bradley - Londyn i Edynburg - NYC (JFK). W ten sposób byłby monopolistą na pierwszej i prawie monopolistą na drugiej, bo United lata na EWR.

Z Nowego Yorku zamiast do Paryża powinien latać do Lyonu, gdzie firmy i społeczeństwo lokalne czeka na bezpośrednie połączenie. Drugie miasto we Francji zapewne też ma serdecznie dość programu "cały naród buduje swoją stolicę" i takie połączenie spotkałoby się z entuzjastycznym przyjęciem. Zaś administracja i firmy z regionu Paryża mogą bojkotować Norwegiana w imię francusko-francuskiej solidarności.
gość_f22d9 2018-02-19 15:34   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
Wszystkie pozostale low-costy notuja bardzo dobre wyniki, koszty paliwa byly bardzo niskie, a tutaj taki wynik. Norwegian to jedyny low-cost rozwijajacy polaczenia dalekiego zasiegu. Byc moze te polaczenia jednak nie sa az tak dochodowe dla linii, ktora nie ma pasazerow biznesowych, jest poza aliansami lotniczymi i nie ma tez umow "interline" z innymi liniami - w razie opoznien, odwolan czy innych problemow pasazerowie moga byc przebookowani tylko na kolejny lot Norwegian, inaczej Norwegian musialby wykupic zupelnie nowy bilet u innej linii, w bardzo drogiej taryfie (wszystkie pozostale linie w takich przypadkach transferuja wartosc taryfy oplaconej przez pasazera). Ciekawe jak radzi sobie WOW.
gość_6d110 2018-02-19 09:55   
gość_6d110 - Profil gość_6d110
Oczywiście władze firm w takich sytuacjach starają się wypowiadać w takim tonie, żeby wyglądało, że "wszystko jest pod kontrolą". Ale ta wypowiedź jest nawet trochę przekonująca.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy