Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_89b60
2018-02-13 10:01
Festiwalu tras ciąg dalszy. Z Billund latają i oferują przesiadki w swoich hubach: AirBaltic, Brussels Airlines, Finnair, Icelandair, KLM, Lufthansa, SAS, i Turkish Airlines. Także może być ciężko o pasażera przesiadkowego. Na p2p też bym za bardzo nie liczył. Ciężko konkurować (cenowo) na tej trasie z Wizz.
jjemiolo - i to ma sens. Linia sieciowanie może nawet zaczynać kierunku bez 6x, a najlepiej 2x dziennie i to jest plus BLL. Minus - nie do końca przekonuje mnie kierunek ...
gość_29954 - loty z powrotem tego samego dnia są z najdroższych taryf, więc rodziny tak sobie nie pojadą, chyba, ze kierunek będzie dołował. .
gość_ae0fc - LO ma na wschodzie i południowym wschodzie dużo lepszą renomę, niż na zachodzie i północnym zachodzie.
jjemiolo
2018-02-09 19:01
Musze sie poprawic: od lipca jest do HRK 11x tygodniowo, nie 10 jak podalem wczesniej. LOT jak widac rozpycha sie na wszystkie kierunki budujac coraz wiekszy wezel. Do dzis jest to 14 nowych tras i 9 nowych lotnisk w sieci wzgledem ubieglego roku.
jjemiolo
2018-02-09 15:37
Dodajac to ciekawostek rozkladowych, to jesli obecny rozklad LO na ich stronie jest aktualny to KSC beda 10 razy tygodniowo (rok temu 9x), HRK 1ox, PLQ ma nowy rozklad w ciagu dnia (6x) zamiast nocnych lotow ktore przejelo KUN, oraz MSQ jest 7x (bylo 5x). Oczywiscie wszystko moze sie jeszcze zmienic.
gość_aecaf
2018-02-09 14:02
już jest załadowany trzeci rejs do TXL by LOT : WAW 20.30-22.00 TXL; TXL 7.40-9.05 WAW.
gość_d6cbb
2018-02-09 13:23
LOT uruchomil loty do Dublina dawno temu, okolo 2003 roku, byla to jedna z pierwszych nowych tras po otrzymaniu E170. O ile dobrze pamietam, byl to rejs z nocowaniem zalogi w Dubline (powrot do Warszawy rano). Za tamtych czasow Ryanair mial jeszcze na stanie pare starych 737-200, ktorymi nikt inny w Europie juz nie latal. Trasa pewnie nie cieszyla sie zbytnia popularnoscia, poza tym byla dluga w porownaniu z innymi kierunkami europejskimi i przepadla.
Ale Ryan nie zaoferuje przesiadek z DUB do Tbilisi, Podgoricy etc. I tu byłaby atrakcyjność tego połączenia. Sam bym do TBS poleciał.
gość_29954
2018-02-09 11:39
Billund to Legoland. Zazwyczaj będą latać po 3-4 osoby. Rodzinki obskoczą Legoland oszczędzając na przejeździe i noclegu.
gość_ae0fc
2018-02-09 01:07
Mnie dziwi brak Lille, Lyonu, Turynu i Manchesteru: to wszystko metropolie z PKB ponad 50 mld EUR i mieszczą się tam siedziby dużych firm międzynarodowych.
Do rozważenia: Hanower, Teheran, Walencja, plus Madryt i Barcelona 2-3 razy dziennie.
Wydaje mi się, że LOT za bardzo ceni nasz region: ta Połąga, te Koszyce, Kowno, Wilno, aż 5 razy dziennie, Ryga aż 3 razy dziennie.
W przypadku Dublina LOT boi się Ryana.
gość_37c87
2018-02-09 00:44
LOT uruchamia tez dodatkowa, trzecia rotacje do Berlina 6 razy w tygodniu. Byc moze dostepny jest juz rozklad?
gość_a28c0
2018-02-08 22:53
Billund to kierunek wybitnie biznesowy, podobnie jak Luksemburg. Wielu (panow pod krawatem i pan w kostiumach) pasazerow porannego rejsu SASu w CPH przesiada się właśnie do BLL, a tego samego dnia lub dzień później wraca. Od 2 lipca poleca bezpośrednio LOTem. LEGOland to taka wisienka na torcie, bo pewno każdy z nas doskonale kojarzy LEGO, bo się nim bawił w dzieciństwie. Mało kto jednak wie, że marki, które są nam równie znajome to marki firm duńskich, które swoją siedzibę mają właśnie w południowej Jutlandii. Wśród nich: ecco, JYSK, Velux, arla foods, Bo Concept, HTH, Bang&Olufsen, DONG energy, Grundfosjak jak i wspomniane LEGO... coś Wam mówią te nazwy?
To chyba teraz już nikogo nie dziwi otwarcie tego polaczenia, ani rozklad. To kolejny świetny ruch LOTu... kolejne miasto w zachodniej Europie, dokąd lata dużo biznesmenów z Polski i środkowej Europy, a gdzie nie ma też połączeń bezpośrednich do Ameryki czy Azji.... Stąd mieszkańcy tych miast mają powody, by wybrać się w podróż LOTem, który oferuje bardzo korzystne stawki porównując z konkurencja...
Ciekawe, kiedy pojawi się więcej tego typu kierunków?
Kraków to same lowcoasty, to nie całkiem tak, ponieważ żadne polskie lotnisko regionalne nie posiada tylu linii tradycyjnych: OS, BA, SN, LY, KL, LO, LX, IB, A3, AY, UIA, VY, co do fly Dubaj nie jestem pewien. Lufa też ma dużo połączeń z DUS.Lufa ze swych hubów oferuje loty prawie do wszystkich ważnych regionów świata, tego Okęcie nie umożliwi, a po drugie KRK przez wyżej wymienione linie ma połączenie z dużą ilością europejskich hubów, a za nie długo dojdzie Dubaj,więc pewnie przez jaki hub decyduje czas przelotu, a przede wszystkim cena.
gość_495d8
2018-02-08 20:52
gość_b24dd; bo goście z KTW tacy jak ty nie będą dyktować i LOT i KRK kto i co będzie tam latać. Pustaku.
gość_23df6
2018-02-08 20:42
Bo Kraków nie jest hubem lotu. Lufa ma munich i frankfut a lot ma Warszawę. Kraków to same lowcoasty i kilka normalnych połączeń. A i tak lufe w Krakowie glofyfikuja i będą via hub lufthansy niz przez Warszawę latać. Lot ma hub w Warszawie. Kropka.
gość_b24dd
2018-02-08 19:39
a czemu nie z KRK?
gość_d96bb
2018-02-08 18:01
Niech LOT wróci w koncu na trasę do Bejrutu!!!
Wie osób na nią czeka
gość_1575e
2018-02-08 17:48
Tak naprawdę Billund jest głównym lotniskiem obsługującym Aarhus. Lotnisko w Tistrup, nazywane lotniskiem w Aarhus (Aarhus) to stary barak w środku niczego, który ma niewiele kierunków a dojazd autobusem zajmuje praktycznie tyle samo do do Billund. Kierunek dla wielu jest po prostu nieznany... Bo Dania jest mała i kazdy uważa że to tylko CPH... A Billund to nie tylko samo Billund i Legoland.
gość_1575e
2018-02-08 17:47
Kierunek się na pewno utrzyma. Lotnisko w Billund obsługuje rocznie ponad 3 mln pasażerów i jest drugim najważniejszym portem lotniczym na Jutlandii. Tak naprawdę Billund obsługuje cała środkowa i południowa Jutlandię oraz z pewnością Fyn.
gość_d96bb
2018-02-08 17:27
Teraz już wiecie pod kogo są te kierunki typu Bilund etc.
Tylko 50 min przesiadki:
Flugbeispiel Berlin-Tegel – Skopje
Abflug in Berlin-Tegel um 12:05 Uhr, Ankunft in Skopje um 16:30 Uhr; Gesamtreisedauer 4:25 Stunden
(inklusive 55 Minuten Transitzeit in Warschau)
Abflug in Skopje um 13:20 Uhr, Ankunft in Berlin-Tegel um 17:45 Uhr; Gesamtreisedauer 4:25 Stunden
(inklusive 50 Minuten Transitzeit in Warschau)
Flugbeispiel Hamburg – Podgorica
Abflug in Hamburg um 11:05 Uhr, Ankunft in Podgorica um 15:55 Uhr; Gesamtreisedauer 4:50 Stunden
(inklusive 1:15 Stunden Transitzeit in Warschau)
Abflug in Podgorica um 13:15 Uhr, Ankunft in Hamburg um 18:30 Uhr; Gesamtreisedauer 5:00 Stunden
(inklusive 1:20 Stunden Transitzeit in Warschau)
gość_1deac - takie Lego ma obroty? ;-) Biznes latałby na pewno chętniej z AAR, AAL czy EBJ ... A SAS ma (przynajmniej czasami)takie pustki do WAW z CPH ... Zobaczymy ...