Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1deac
2018-02-08 15:37
Bardzo duży ruch biznesowy. Całe mnóstwo pasażerów z porannych CPH ( gdzie prawie codziennie są overbookingi!), leci potem dalej do Billund. LOT teraz będzie ich wozić bezpośrednio.
jjemiolo
2018-02-08 15:08
Dla mnie to zaskoczenie ze znakiem zapytania. Zalozmy ze handlowcy w LO wiedza lepiej skad wiara lata i wychodza jej na spotkanie. Zycze powodzenia.
LOT leci jak Pershing. Tylko pogratulowac.
wyluzowany
2018-02-08 14:20
Myślę że się utrzyma. Na pewno przesiadki zasilą to połączenie, no i pasażerowie do Legolandu. Fajna sprawa to jednodniówki które, które są możliwe na tygodniu. E175 zapchać w stopniu zapewniającym zysk to nie jest większe wyzwanie.
adam1987
2018-02-08 12:54
gość_6d110: "Kiedy Wizzair uruchamiał WAW-BLL, można było uznać, że to tańsza alternatywa dla lotów to Kopenhagi"
Wizz lata też do Malmo i raczej to lotnisko należy uznać za tańszą alternatywę Kopenhagi.
gość_ff8fe
2018-02-08 12:46
Dlaczego nie Roma Fiumicino???
Blazej UK
2018-02-08 12:46
A Polonię z Irlandii dalej LOT ma w czterech literach.
gość_495b2
2018-02-08 12:30
Chyba jednak bezsensowne ryzyko. Nasza emigracja w Danii grupuje się na Zelandii, gdzie jest CPH i MMX godzinę dłużej, z tańszymi lotami. Billund to lotnisko Legolandu, Arhus i Alborg, główne ośrodki gospodarcze Jutlandii, mają własne porty lotnicze. Dla Duńczyków i ludzi z bogatszej części UE linie wschodnioeuropejskie są niewiarygodne,nie rozróżniają naszych państw ani języków. Do tego jeszcze o ile pamiętam są loty LCC do Billlund, na pewno z KRK i WAW.
gość_6d110
2018-02-08 11:53
Kiedy Wizzair uruchamiał WAW-BLL, można było uznać, że to tańsza alternatywa dla lotów to Kopenhagi, ale LOT z takim kierunkiem trochę zaskakuje. Nie mają co zrobić z samolotem, ze slotem, czy jak...?
gość_ff8fe
2018-02-08 11:48
Kiedy do Roma -Fiumicino????
gość_8b9fe
2018-02-08 11:45
Sam latam do BLL z Rzeszowa z dwoma przesiadkami. Dla mnie to super info. Bardzo dużo pracowników firm naftowych oraz marynarzy używa tego lotniska w Esbjerg i billundd swoje siedziby ma wiele światowych firm takze myśle ze to dobry wybór
gość_5783d
2018-02-08 11:43
Akurat oferta SK w BLL wcale nie jest mega bardziej atrakcyjna niż będzie LO w WAW. SK ma w BLL niby 7 lotów dziennie, ale rozbite na 3 porty, więc oferta nie jest jakaś niewiadomo jak znakomita. Oczywiście sporo ludzi stamtąd dojeżdża do CPH, ale lot z BLL zawsze będzie bardziej atrakcyjny. Poza tym cała Europa wschodnia, LAX, SIN, ICN przez SK to rynki słabo skomunikowane z BLL, nawet JFK to niezbyt atrakcyjna przesiadka. LO będzie i tu atrakcyjny.
LO będzie walczył nie tyle z SK, a KL/AF i LH/OS o swój kawalek tortu i wcale nie jest na straconej pozycji. A rynek duński jest wysokopłatny, więc jest się o co bić. Trochę wiary w naszego przewoźnika...
gość_ac3c0
2018-02-08 11:39
gosc 0ac63 zobacz sobie na mapie ile to niedaleko w rzeczywistości jest (ponad 250 km i prawie 3 godz drogi)
gość_68190
2018-02-08 11:38
Oto chodzi , warszawskie główne lotnisko WAW nie ma w tej chwili bezpośredniego połączenia ze stolica Irlandii i LOT mógłby wejść na ten kierunek; warunki do tego są zupełnie inne niż w 2004 roku i powinno sie udać
gość_bad2e
2018-02-08 11:30
@gość_0ac63 - widać, że jeszcze niewiele kumasz o co chodzi w branży lotniczej.
Zabamich
2018-02-08 11:29
A kiedy lot poleci do Dublina? Trochę większa polonia niż w Danii bo ok 130tys. Nie mówiąc o ruchu biznesowym i turystycznym.
gość_0a7ad
2018-02-08 11:26
Może i CPH jest większy, ale siatka połączeń w przypadku SAS na wschód i południowych wschód wiele uboższa
gość_0ac63
2018-02-08 11:06
Bardzo wątpliwe, Lot chyba nie liczy na pax. przesiadkowych, którzy mają niedaleko o wiele większy port lotniczy w Kopenhadze.
vBartten
2018-02-08 10:38
Gratulacja ale ciekawe czy to połączenie się utrzyma