Marcin14
2018-02-07 01:12
Co jak co, ale lotnisko w Maskacie jest potężne i spokojnie może po rozbudowach przyjmować 50 mln pax rocznie. Właśnie dobiega końca budowa nowoczesnego terminalu, który będzie oddany do użytku pod koniec marca. Jasne, że Oman Air nie będzie tak wielki jak inni gracze z Półwyspu Arabskiego, ale nawet jak będzie miał rozmiar ich połowy, to będzie bardzo silny (5x większy od LOT-u). Chyba najważniejsze jest wspomnieć, że Oman Air ma genialną siatkę połączeń w regionie, szczególnie jeśli chodzi o połączenia z Indiami (11 destynacji!) i Pakistanem. To bardzo ważny punkt przesiadkowy dla podróżujących z Europy do Indii i można zakładać, że wygodniejszy niż Delhi. Ta siatka istnieje głównie jako trasy dowożenia robotników z Indii/Pakistanu do Omanu, więc jest całkiem naturalna i utrzymuje się sama w sobie. Więcej kierunków z Europy spowoduje, że Południowa Azja zostanie z nią świetnie skomunikowana. Jasne, że Południowa Azja to bardzo egzotyczny i rzadki w Europie kierunek (na razie), ale można się spodziewać, że wzrośnie zainteresowanie nim wraz z różnymi regionami w Afryce i Azji Płd.-Wsch., które Oman Air również obsługuje.
Prezes Oman Air mówił, że nie zamierzają mieć tak dużej siatki jak EK czy QR więc wątpię w 3-4 dziennie do KRK
gość_5d7dd
2018-02-05 10:17
może wkrótce zobaczymy je w KRK? 3-4 razy dziennie taki widzę potencjał