Ukraina z potencjałem. Będą kolejne połączenia na wschód

Ukraina z potencjałem. Będą kolejne połączenia na wschód Linie lotnicze operujące z Polski na Ukrainę zaoferowały w 2017 roku 469 tys. miejsc, w 2018 roku oferowanie wzrosło aż o 42 proc. do poziomu 666 tys. miejsc. Nieoficjalnie mówi się, że niebawem uruchomione zostaną kolejne trasy na wschód. Informacje o planowanych kierunkach potwierdza dyrektor handlowy lotniska w...
07/02/2018 09:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2679f 2018-02-07 14:58   
gość_2679f - Profil gość_2679f
A jakby uruchomić loty Wrocław - Poznań - Charków tak żeby samolot lecący z Wrocławia do Charkowa miał międzylądowanie w Poznaniu
solokhumbu 2018-02-07 14:57   
solokhumbu - Profil solokhumbu
CZy loty POZ-WAW (podobnie jak z inncyh regionów) przynoszą stratay - tego nie wiem. I zapewne łatwo nikt z nas się nie dowie.
Ale...
ale większość pasażerów z regionów leci dokądś dalej. I zapewne bez tychże pasażerów loty do SVO / KBP / AMS / LHR itp.(o long-haul'ach nie wspomnę) byłyby pustsze = mniej dochodowe. Więc zapewne to, co (być może) tracimy na dolocie z regionu, zyskujemy (oby z nawiązką) na "głównym" odcinku lotu.
gość_2679f 2018-02-07 14:14   
gość_2679f - Profil gość_2679f
Może w końcu Poznań ruszy z kopyta z połączeniami lotniczymi
gość_2679f 2018-02-07 14:05   
gość_2679f - Profil gość_2679f
hahahahahahahah z Wrocławia. Prędzej widziałbym Poznań
06p26 2018-02-07 13:55   
06p26 - Profil 06p26
Super aż miło popatrzeć jak nasz narodowy przwoźniik się rozwija. Jeszcze tylko z takich ważniejszym portów zostały porty w DNK oraz OZH i prawie większość lotnisk na Ukrainie będzie miało loty do Polski. Ja osobiście czekam na loty RZE- KBP bo uważam że ta trasa byłaby przydatna i opłacalna nawet na E70-75 . Wiele Ukraińców studiuje i mieszka
w Rzeszowie i uważam osobiście że na to połączenie jest zapotrzebowanie.
brooks88 2018-02-07 12:55   
brooks88 - Profil brooks88
A czemu nie Poznań a dlaczego nie z poznania jak zwykle te marudzenie
gość_ec29c 2018-02-07 12:50   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Krok w dobrą stronę. Ze względu na koszt startu i lądowania, nawet przy 10 zł za paxa tranzytowego oferowanie tylko lotów z przesiadkami jest zupełnie bez sensu.

Kraków już jest obstawiony przez inne linie, ale Poznań to rynek niemal dziewiczy. Wystarczy zbazować 2-3 samoloty (ja bym wybrał CS 300, ewentualnie mogą być B737 MAX) i latać kilka razy w tygodniu, tam gdzie LOT lata z Warszawy kilka razy dziennie.

Ja jestem pewien na 99% że loty WAW-POZ przynoszą mega straty.
gość_36b54 2018-02-07 12:39   
gość_36b54 - Profil gość_36b54
Super, że polski podatnik dopłaca do ukraińców przylatujących do polski do pracy. Lotniska na Ukrainie nie płaca bo jak to powiedział pan z Charkowa: "My mamy dopłacać? A za co?".
solokhumbu 2018-02-07 12:12   
solokhumbu - Profil solokhumbu
@gość_5b391: bądźmy szczerzy - wielu połączeń z POZ (podobnie z innych miast) LO nie otworzy, to jednak linia hubowa (choć ostatnie polityczne decyzje krakowsko-budapesztańskie temu nieco przeczą).
Natomiast to, co LO mógłby zrobić w POZ to:
- dodać (przynajmniej pon-pt) rotacji ok. 16:30 z WAW i 18:00 z POZ
- zwiększyć oferowania w sob i niedz - już jest lepiej (jest 8:55 z POZ w nd), ale do pełni szczęścia nieco brakuje.

A poza wszystkim: ciekawi mnie, jak oni chcą obsłużyć POZ/WRO-HRK, maszyną nocującą w POZ/WRO nie zdążą, a w HRK (póki co) nie ma nocowania. A gdyby to jednak w przyszłości robić maszyną, która wyleci w fali ok. 22:40 z WAW do HRK, to wówczas ta maszyna nie zdąży wrócić we wschodniej fali przylotowej do WAW ok. 6:40. Chyba, że przylatywałaby ok. 9:00-9:30 (podobnie, jak np. TLV), ale wówczas większość przesiadek na zachód diabli biorą.
gość_d8c20 2018-02-07 12:07   
gość_d8c20 - Profil gość_d8c20
Aż się prosi WAW-DNK i WAW-IFO.
I sezonowo ze dwa-trzy razy w tygodniu WAW-UDJ (Użgorod, stolica Rusi Zakarpackiej).
gość_5b391 2018-02-07 11:33   
gość_5b391 - Profil gość_5b391
Mam nadzieję na Poznań-Charków.Swoją drogą LOT mógłby więcej rozwinąć skrzydła w Poznaniu.Potencjał się ogromny.
admin 2018-02-07 10:49   
admin - Profil admin
adam1987: Dziękujemy za czujność. Wspomniane 20 tys. to wzrost oferowania w 2018 roku.

Na trasie z Warszawy do Odessy liczba oferowanych miejsc wzrośnie o 23,7 proc. do 48 tys. miejsc , a do Lwowa o 27 proc. do 95 tys.
gość_29954 2018-02-07 10:12   
gość_29954 - Profil gość_29954
Za chwilę rusza też Ryanair. Będzie ciekawie na tym kiedrunku.
mofo 2018-02-07 09:58   
mofo - Profil mofo
Czekam na ruch wizzaira, loty do Odessy to mógłby być hit. Piękne tanie miasto nad ciepłym morzem.
adam1987 2018-02-07 09:57   
adam1987 - Profil adam1987
"Na trasie z Warszawy do Odessy liczba oferowanych miejsc wzrośnie o 23,7 proc. do 48 tys. miejsc , a do Lwowa o 27 proc. do 20 tys."

Czy do Lwowa nie latają co najmniej 3 razy dziennie (łącznie z połączeniami z po za hubu)? Jakoś mała ta liczba, może brakuje 1 z przodu i powinno być 120 tys.?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy