Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2018-01-04 15:24
@34835: czy to znaczy ze TKU wzrosnie lacznie w dwoch etapach z 5 do 11? Wymieniles to lotnisko dwukrotnie. Dodatkowo, masz chyba na mysli HAU (Haugesund) a nie HUA , jak tez GOT z nie GPT, czy tak?
gość_7dced
2018-01-04 12:58
gość_34835: bardzo ładna statystyka. Drobna uwaga: już operuje na sześciu a od jesieni ma dolecieć siódmy samolot do bazy
gość_c0c0f
2018-01-04 12:20
Nie mogę się doczekać jak W6 będzie zamykało trasy z WRO.
gość_34835
2018-01-04 12:14
Przewoźnik zoptymalizował siatkę połączeń z GDN. Niektóre kierunki zostały zlikwidowane, nowe się pojawiły i zwiększono oferowanie na kierunkach głównie skandynawskich.
Ubyły kierunki: CRLx2. HHNx2, MOLx2, GLAx2
Zawieszone na sezon letni 2018: GRQx2
Nowe kierunki: VNOx3, LISx2, LWOx2, TOSx3
Większe oferowanie:
TKU z 7 na 11
AES z 5 na 7
HUA z 5 na 7
SVG z 5 na 7
LPL z 3 na 4
i zapowiedziane już we wrześniu zwiększenie oferowania w S18 na trasach:
NYO z 12 do 14
TRF z 7 do 11
EIN z 5 do 7
MMX z 5 do 7
TKU z 5 do 7
HAM z 4 do 5
GPT z 3 do 4
KEF z 2 do 3
Ilość rejsów tygodniowo zwiększa się z 130 do 156 w S18. Przewożnik będzie operować na 6 maszynach , 3x A320 i 3x A321.
gość_9a6a7
2018-01-04 11:57
Niech WizzAir otworzy połączenie z Poznania do Rzymu, bo ten Poznań coś tego Rzymu doczekać się nie może, a chętnych na tej trasie nie brakuje.
gość_7dced
2018-01-04 10:34
gość_cddd1: to są raptem 4 połączenia tygodniowo... Już wcześniej ogłosili kilka nowych kierunków + zwiększenie częstotliwości samograjów. A z resztą co tam Wizz..ważne że w końcu coś się ruszyło z przewoźnikami tradycyjnymi...
rafciooo77
2018-01-04 10:27
Katowice chętnie przygarną wolne moce Gdańskich samolotów :P
gość_7dced
2018-01-04 10:12
Kolejne podejście do Frankfurtu hanh z GDN padło. To już chyba trzeci raz....
gość_cddd1
2018-01-04 10:11
jestem ciekaw co zrobi a z tymi wolnymi slotami ??? Ktoś coś obstawia, bo przecież samolot nie będzie stał na lotnisku.....
gość_e5be6
2018-01-04 10:09
Czy FR jest takie stabilne to ja bym nie powiedział. W skali, w której ta linia działa, wiele ruchów umyka w ogromie ich połączeń, ale ostatnia akcja masowego kasowania połączeń to już raczej taka średnio stabilna. Pomijam już rynek polski i ich hektyczne ruchy wokół połączeń krajowych czy co chwila inne zdanie na temat latania z WAW.....
gość_5783d
2018-01-04 10:07
W6 zamiast wejść na lotniska typu BZG, LCJ, RZE i otworzyć pewniaki, to kombinuje z jakimś trasami, które wiadomo że ze względu na swoją sezonowość się nie sprawdzą. Następne do odstrzału będzie BLL. A wspomaniane przeze mnie lotniska mają potencjał żeby obsłużyć z 4-5 topowych tras. No ale to W6 - oni sami nie wiedzą czego chcą...
FR/U2/DY są stabilne, nie robią od dłuższego czasu żadnych nerwowych ruchów. Tylko W6 szaleje i nie wie co ze sobą zrobić
spotter10
2018-01-04 09:37
Cóż, nie zarabiali tyle ile chcieli i szukają nowych kierunków. Trochę działanie po omacku, ale z drugiej strony LCC tak mają. Niczego nie można być pewnym z nimi.
Po dwóch latach zniżka na opłaty lotniskowe się kończy i zamykaja połączenie i tak dalej...