Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_33ba3
2018-01-10 00:09
gość_f86c2 Sam musisz być sfrustrowany i to solidnie, bo jakieś duoporty i inne wypociny są po prostu śmieszne.
gość_f86c2
2018-01-09 16:28
@gość_c0cf6 Dzień bez prymitywnego hejtu to dzień stracony? Żąl mi cię frustracie.
gość_c0cf6
2018-01-09 15:55
nigdzie i nikt nie liczy w jakis duoportach, triportach i podobnych bzdurach.
Sa i beda osobne statystyki dla WAW i WMI, osobno bedzie i zostanie KRK i KTW.
Post goscia ae0fc jest wiec z d...y wziety.
gość_d52ff
2018-01-07 22:50
Jakie znowu duoporty? Czy gdziekolwiek na świecie ktoś wpada na tak absurdalne pomysły? Na tej zasadzie Londyn powinien mieć trioport, a na upartego kwintoport, słyszał ktoś o czymś takim? Te krakowsko-katowickie kompleksy sa juz naprawdę absurdalne,
gość_33ba3
2018-01-07 21:07
gość_ae0fc jakie duoporty? Czy lotnisko Köln Bonn i Düsseldorf liczył ktoś jako "duoport" ?
Co to w ogóle za wymysł, by polepszyć sobie humor?
Nie ma żadnych i nie będzie w statystykach dułoportuf.
Jest i będzie osobno WAW, KRK, GDN i tak dalej, na się się tego nie zmieni.
gość_0bbc0
2018-01-07 20:10
Krakusy bardzo mocno zasilają Pyrzowice, ze mną na czele. Kilku "troli" ze Śląska zapomina iż codziennie kilkadziesiąt busów kilku firm (sam Matuszek 11x dziennie) zasila Pyrzowice paxami z Krakowa na trasie na Dworzec Główny - KTW. Jak "trole" mają są ślepi na to ile samochodów parkuje na przy lotniskowym parkingu w Pyrzowicach ma rejestracje rozpoczynające się literami KR... Bilety z KTW są o niebo tańsze od KRK m.in. dzięki Wizzowi i ich programowi dyskontowemu. Silne są także czartery i połowę paxów zasilają pasażerowie z Krakowa i Małopolski bo w Krakowie czarterów nie ma (prawie). Wszystkiego dobrego w 2018 roku z Krakowa.
gość_ae0fc
2018-01-06 19:07
Czyli duoport KRK i KTW obsłużył 9,5 mln.
Mniej niż duoport WAW i WMI, który obsłużył 18,5 mln pasażerów.
Trzeci zapewne będzie GDN.
themrmatik
2018-01-06 18:19
Odezwał się ten co wie najlepiej, ale cóż-somsiady wiedzią lepiej xd Najpierw popatrzcie na siebie i pomyślcie dwa razy zanim coś napiszecie. Bo tak się zastanawiam kto te złośliwe komentarze pisze? Bo chyba nie fani KRK a KTW(gość_6a329)
gość_9c65b
2018-01-06 16:28
Szkoda, że Krakowskie Trole nie zauważają, że artykuł dotyczy KTW i należy trzymać się tematu a nie znowu jakie to KTW są beee a KRK super naj naj itd itp. Te złośliwe komentarze co miesiąc są po prostu już nudne. Proponuje by zakończyć tą statystykę podawana co miesiąc a zając sie istotnymi tematami np. ilu paxów odleciało dziś FR z KRK do Treviso?
Wtedy wyjdzie jaki jest potencjał na danych kierunkach i czy są potrzebne czy tylko utrzymywane bo dopłaty płyną szerokim strumieniem. Może redakcja również pokusi sie na sondaż i przy wylotach z KRK czy KTW będą sie pytać skąd dany pasażer pochodzi wtedy będziemy mieli całą prawdę jaki jest potencjalny klient korzystający z tych lotnisk, to co najbardziej interesuje tu komentujących. Więc macie pole do popisu w 2016 roku. Do dzieła specjaliści od statystyki.
gość_0ac63
2018-01-05 11:34
Ty się lepiej martw tym, aby ci kopalni nie zamknęli, a nie KRK.
gość_6a329
2018-01-05 11:23
KTW są zawsze zachwycone swoim wynikiem! Niezaleznie od tego że mają tylko trzech przewoźników i do kitu dojazd z aglomeracji. Tak czy inaczej, jest to najwspanialsze lotnisko w PL, podstawa do budowy CPL. Wtedy kurnik zostanie zamknięty, na co najbardziej liczymy.
gość_60cb6
2018-01-05 09:51
Wynik dobry, Ale.... Lotnisko we Wrocławiu ma 1mln mniej przy dużo mniejszym potencjale ludności w granicach jego oddziaływania. Wtedy okazuje się że KTW nie mogą być zachwycone swoim wynikiem
gość_7ae0e
2018-01-05 09:31
lysypiotr76; Z tym zaszufladkowaniem to jest problem większości polskich lotnisk. Drugie pod względem wielkości lotnisko w Polsce, Kraków, jest opanowane przez Ryanaira, w zasadzie tylko Chopin ma znaczący udział tradycyjnych przewoźników. Jest to trend, który będzie trwał dopóki, dopóty polskie społeczeństwo nie będzie wystarczająco zamożne, a cena biletu nie będzie kosztowała tyle co bilet w euro przy pensjach w euro. Specjalizacją tego lotniska są czartery i ten segment jest dominujący i nadal trzeba rozwijać. A do większego uczestnictwa tradycyjnych przewoźników trzeba zachęcić polskie firmy, które regularnie będą wysyłały pracowników w delegacje za granicę. Wtedy rozmowy z takimi przewoźnikami będą miały podstawy.
gość_f86c2
2018-01-05 08:52
@ortler. Jak mawiał Kargul "Mądrego to i posłuchać przyjemnie" - dzięki za ciekawą analizę!
themrmatik
2018-01-05 07:26
@gość_6a329 To w kurniku jest lotnisko? Wgl czy jest taka miejscowość? Pozdro dla wszystkich januszy ;)
lysypiotr76
2018-01-04 23:55
Mimo dobrego wyniku lotnisko w Katowicach samo się ,,zaszufladkowało'' jako lotnisko tanich linii i czarterów. Czy to szczyt marzeń i możliwości zarządzających tym lotniskiem ? Czy poza LO i LH lotnisko jest w stanie przyciągnąć kolejne tradycyjne linie ? To, że za miedzą jest silny sąsiad nie oznacza, że Pyrzowice nie mają potencjału w tym segmencie. Jednak polityka biznesowa prowadzenia lotniska zdecydowanie podkreśla specjalny status Wizz a system opłat w istotny sposób zapewnia węgierskiemu przewoźnikowi przewagę konkurencyjną nad innymi przewoźnikami.
rafciooo77
2018-01-04 22:50
@filipsta1: możesz podpowiedzieć gdzie lotnisko podało, że Transavia planuje odprawić w 2018 więcej pasażerów? To bardzo ciekawe czy planują zwiększenie oferowania do AMS czy jakieś nowe trasy.
gość_6a329
2018-01-04 22:49
Na 5 835 189 pasażerów w KURNIKU 5 645 871 to pasażerowie ze Śląska więc kto tu ma POTENCJAŁ!? KURNIK czy WIELKIE PYRZOWICE i BOGATY REGION?
gość_6a309
2018-01-04 17:22
Co do CPH... SAS już latał i zakończyło się to klapą więc nie ma się co dziwić że nie latają z KTW.
rafciooo77
2018-01-04 16:45
Co do Wiednia, codziennie z Katowic są trzy bezpośrednie pociągi z czasem przejazdu w granicach 4 godzin.