jjemiolo
2017-12-21 17:05
@5fc1f: Czy sugerujesz LO na Q400 z WAW do LCY? Technicznie mozliwe ale handlowo chyba ryzykowne. Czy przypadkiem E95 nie jest dopuszczony do opercji w LCY? Mysle ze LO do LCY mialoby sens ale zalezy to od rozkladu. Jesli bylby dla polskiego businessu na podroze powrotne ego samego dnia tp dwa loty musialyby konkurowac z obecnymi lotami do/z LHR, gdzie obecnie sa wieksze maszyny. Jesli mialoby to byc z mysla o brytyjskim businessie to pewno ciezko byloby wykombinowac dobry rozklad, a ponadto nie wiem czy jest na to potencjal szczegolnie jak do dojdzie do Brexitu (ale do tego moze nie dojsc?).
gość_5fc1f
2017-12-21 16:05
mógłby polecieć Q400 np na LCY, nawet jako rotacja łączona z WAW,
TLL zyskałby biznesowe połączenie z Londynem i odebrał sporo ruchu BA jak i BT a WAW zyskała by 2 niezależne od przesiadek i wiecznych opóźnień połączenie z Londynem bo jak wiadomo LHR jest "Często opóźniony co najmniej o 30 minut" gdyż zbiera pasażerów z nocnej fali ze wschodu a że jest ona na styk to i są problemy.
Tak na marginesie dodam, że Emirates lata: sześć na Heathrow, trzy na Gatwick i jedno na Stansted na A380 + 773 = 356 do 615 pasażerów na lot
gość_9f978
2017-12-21 11:31
A czym ma tam polecieć CRJ900? HAHAHA
gość_5fc1f
2017-12-21 10:41
aż dziwne, że Nordica nie uruchomiła takich rejsów