Nowe oświetlenie i droga kołowania w Katowicach

Nowe oświetlenie i droga kołowania w Katowicach Inwestycja rozpoczęła się w październiku 2015 roku. Wykonawcą była firma Skanska SA. Umowa zakładała, że prace budowlane powinny zakończyć się w styczniu 2018 roku, jednak dzięki dobrej współpracy na linii inwestor – wykonawca stało się to zdecydowanie wcześniej tj. na przełomie września i października 2017 roku.Stara droga startowa o długości 2 800 metrów przestała pełnić...
20/12/2017 12:02   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_469fc 2017-12-22 13:12   
gość_469fc - Profil gość_469fc
Gratuluję. Chciałbym jednak zaznaczyć że Pan Prezes delikatnie mówiąc mija się z prawdą.
Inwestowanie w lotnisko zaczęło się w 1991 roku , a nie 10 lat temu. Ponadto w tym okresie (1991-2006) inwestowano bez udziałów środków unijnych ( nie byliśmy w Unii ) , a mimo wszystko przygotowano lotnisko i wprowadzono : Lufthansę , Lot , Air France WIZZ , utworzono centrum czarterowe na Polskę Płd. oraz utworzono Cargo , jako pierwszy port regionalny z którego rozpoczął operowanie DHL I TNT. Nie próbując umniejszać dynamicznego rozwoju portu , należy znać proporcje swojego wkładu. Bez w/w działań , nie byłoby dzisiejszego rozwoju. Ponadto jest to okazanie szacunku dla dawnych pracowników ,którzy w nieporównywalnie trudniejszych warunkach osiągneli tak wiele. Nie jest moim zamiarem wywoływanie polemiki w tej sprawie , a jedynie uznanie proporcji . Dziwię się obecnemu rzecznikowi prasowemu GTL , który wszak pracuje na lotnisku od 1991 roku i również powinien to wiedzieć , no chyba że historia lotniska jest pisana od 10 lat. Mimo wszystko gratuluję i życzę dalszych sukcesów oraz Spokojnych świąt Bożego Narodzenia i Pomyślności dla Załogi w 2018 roku
gość_00546 2017-12-21 22:54   
gość_00546 - Profil gość_00546
@ gość_0a49b
Myślę że jemu chodzi o potencjał jaki by miały te dwa lotniska razem. Obsługiwało by tyle samo pasażerów albo niewiele mniej niż WAW a to by przyciągało jeszcze więcej linii lotniczych i siatka połączeń byłaby jeszcze większa a co za tym idzie jeszcze więcej pasażerów korzystałoby z tego lotniska. A tak te dwa lotniska jak na Polskę są dość spore ale w Europie to się nie liczą. Region Śląska i Krakowa ma więcej ludności niż Warszawa i Łódź tak więc miałoby to sens ale wiadomo że regiony mają być głównie od dostarczania tranzytu do WAW na dalekie trasy LOTu a nie od robienia konkurencji WAW i PPL takiego lotniska nigdy nie pozwoli wybudować a szkoda bo by im tyle ludzi nie uciekało przez inne huby w Europie na dalekie trasy. Zakładając oczywiście że LOT miałby podwójny hub WAW i ten na południu z którego też byłyby loty za ocean i do Azji. A tak to korzysta na tym LH, BA, KLM i reszta.
gość_466d5 2017-12-21 21:13   
gość_466d5 - Profil gość_466d5
do gość_0a49b ! Tys prowda : )
gość_0a49b 2017-12-21 13:54   
gość_0a49b - Profil gość_0a49b
gość_c8477 mieszkam na Podbeskidziu i korzystam z obu lotnisk ( KRA i KTW ) i nie widzę żadnego problemu z dojazdem, może płatny dojazd autostrada na niekorzyść KRA, poza tym do obu lotnisk dojazd bezproblemowy
gość_c8477 2017-12-21 02:11   
gość_c8477 - Profil gość_c8477
Wszystko ładnie i pięknie tylko ten dojazd na lotnisko to jest katorga a nawet jak zrobicie to połączenie kolejowe to też niewiele zmieni bo dojazd z dworca w Katowicach nadal zajmie około 1 godzinę. Dogadać się z Balicami i budować wspólne lotnisko między Krakowem i Katowicami, wszyscy na tym zyskają oprócz WAW a następnie CPK.
pirotechnic 2017-12-20 14:07   
pirotechnic - Profil pirotechnic
Lotnisko wygląda jak choinka na święta :P
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy