gość_68a86
2017-12-13 08:46
Sensem jest chyba włoski rynek jako taki. Warto pamiętać, że Lufa robiła już podchody do jego zajęcia jako Lufthansa Italia, ale najwyraźniej przegrała z PKSem i Alitalią dotowaną przez państwo. Teraz, gdy pojawiła się szansa powrotu wraz z przejęciem byłej konkurencji, po prostu chcą zrobić to samo, co zrobili już w Szwajcarii, Austrii, Belgii...
gość_81a5a
2017-12-12 22:44
Lufthansa jak widac, ze swoim wielo miliardowym dochodem moze sobie na takie eksperymenty pozwolic.
Sensu nie rozumiem, ale widocznie w tym szalenstwie jest metoda.
gość_7ff67
2017-12-12 22:17
gość_16ad1: A jaki sens ma współistnienie Orange i Nju? Albo T-mobile i Heyach, wreszcie Plusa, simplusa i Plusha i jeszcze cyfrowego Polsatu?
gość_16ad1
2017-12-12 20:46
Lufthansa kombinuje ciagle. Germanwings mial byc zastapiony Eurowingsem, tymczasem lataja obydwie linie. Milion monet dla tego, kto wyjasni dlaczego Germanwings nadal istnieje. Eurowings mial byc tania linia, a teraz nagle ma miec w ofercie biznes klase. Zaraz sie okaze, ze niedlugo nie bedzie sie on niczym roznil od normalnej LH poza tym, ze zalogi zarabiaja znacznie mniej.
gość_2b956
2017-12-12 14:55
Lufthansa będzie mieć nowe fotele w C od 2020 roku, a dotychczasowe "wkrótce" zostaną przeniesione do Eurowings.
gość_5fc1f
2017-12-12 12:59
kto bogatemu zabroni co chwile przerabiać swoje samoloty, aż dziw bierze jak oni zarabiają na siebie mając tyle różnych samolotów we flocie we wszystkich możliwych konfiguracjach, które co chwila przerabiają ale z drugiej strony ich ponad 20 letnie samoloty wyglądają jak nowe a wiadomo, że klient wzrokowcem jest