Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_783ad
2018-07-11 12:03
gość_93d54 wieścił cięcia. No i są, solidne! Tyle tylko że pomylił się bo niespodziewanie dotknęły KTW. Nie zapłacili to nie polatają, taki potencjał KTW, bez dopłat nie da rady...Na przenosiny jeszcze czekam :p I po co było tyle jadu?
KRakowiak
2018-03-29 21:54
Od około 28 kwietnia UIA zacznie latać na tych trasach samolotami E190.
adam7691
2017-12-06 13:58
ciekawe określenie: codziennie bez czwartków i sobót (to chyba nie codziennie)
gość_ec29c
2017-12-05 20:35
Średni % przesiadkowiczów w przypadku hubu Ryana mógłby by być niski. Celem powinno być dopełnienie 189/200 osobowych samolotów przy lotach np. dwa razy dziennie, na nielicznych kierunkach.
Nie sugerujcie się strategią LOT-u zakładającej dojście do 50% przesiadkowiczów. Nawet Aeroflot ma tylko jakieś 42%, a to oczywisty zwycięzca przesiadek z Europy do Azji Północnej.
Oczywiście istnieje ryzyko, że nasze warszawskie władze, na wieść o hubie Ryana w Krakowie, zagrażającemu według nich Warszawskim Liniom Lotniczym, storpedują budowę nowego pasa i rozbudowę terminala.
gość_eacc9
2017-12-05 18:37
gość93d54 Tak będą cięcia ale wszędzie nie tylko w KRK wKTW tez i na innych polskich lotniskach
gość_93d54
2017-12-05 16:47
do Kelo ! Poczekaj z Twoimi prognozami FIN to nie wszystko. Chyba nie zauważyłeś, że pisano o cięciach a Ty piszesz o dołożeniu rotacji od FIN. Cięcia będą i to duże, jeszcze trochę cierpliwości a i o przenosinach też się dowiecie!
gość_6138d
2017-12-05 15:49
Kelo@: Tak, porządny i od razu porządnie nabity. Ale hub się zmieści... zresztą podobnie, jak w Modlinie.
jjemiolo
2017-12-05 15:47
Nagroda moim zdaneim zasluzona. Na pewno jest poprawa z tym co bylo, ale czasami jest juz ciasnawo. Tym samym sugestie ze trzeba pomyslec juz o przyszlosci sa rowniez uzasadnione. A z tymi co ciagle narzekaja na KRK nie ma co dyskutowac bo rzeciez powinnismy sie wszyscy cieszyc ze lotnictwo sie nam rozwija czy to w KRK, WAW, SZY czy LUZ. Nigdy tak nie bedzie ze wszystkie lotniska w kraju beda dokladnie tej samej wielkosci oraz z taka sama oferta. Ktos kto tak uwaza przespal troche w szkole.
Jedni świrują z hurraoptymizmem a drudzy z pesymizmem, żeby dogryźć pierwszym. Teraz część informacyjna i merytoryczna - > Finnair zwiększa częstotliwość na wakacje do 9x weekly, poza wakacjami do końca letniego rozkładu z 5 do 7x.. Takie to cięcia się szykują :)
Teraz powrót do g..burzy:
Szanse na hub są ale nie od LOT czy innych flag carrier ale od Ryanair. Tylko jeszcze nie wiadomo kto wygra, bo rywali jest trzech; WMI,KRK,WRO: z czego Modlin (potencjał stolicy) i Wrocław (dobra infra).
gość_6138d: Terminal jest więcej jak porządny i to zostało docenione.
zobacz link
gość_7496d
2017-12-05 09:55
do gość_6138d ! Daj im spokój przecież mają prawo pofantazjować. Kiedy jest fantazja to znaczy, że ktoś się rozwija! Marzycieli i wizjonerów w KRK jest dostatek. Ale tak na poważnie to kiedy od wiosny zaczną się cięcia ( a takie będą i nie małe) to ciekawe jakie będą komentarze
gość_ebf46
2017-12-05 09:40
gość_3f3c5: Ma, ma. Nie udało się ich nikomu opchnąć, więc stoją nieużywane i niszczeją. Tyle, że te samoloty są tak nieekonomiczne, że jeśli nie udało się sprzedać, to lepiej niczego z nimi nie robić, bo będą tylko straty przynosić.
gość_6138d
2017-12-05 09:17
gość_2708f, gość_b7ff1 - przecieram oczy ze zdumienia widząc, że można aż tak odlecieć... Kraków hubem... Zbudujcie sobie najpierw porządny terminal i porządny pas startowy.
gość_3f3c5
2017-12-05 09:11
gość_af8c9: to lot ma E145? jak "dogorywaja" to juz złom pewnie
gość_2708f
2017-12-05 08:42
Brawo KRK. Teraz kolej na TK, więcej lotów za Atlantyk i Kraków ma szanse stać się habem przesiadkowym
gość_b7ff1
2017-12-05 07:28
Obserwując loty z /do KRK widać, że przewoźnicy chcą latać do Krakowa. Najwyższy czas lotnisko przestać traktować jako tylko port regionalny, bo Kraków ma olbrzymi potencjał i markę, którą można bez dużego wysiłku wykorzystać trzeba tylko chcieć.
Mogę spokojnie postawić tezę, że gdyby była tylko chęć silnego rozwoju KRK to spokojnie można osiągnąć wyniki jakie ma WAW w Warszawie.
gość_ec29c
2017-12-04 23:24
W przypadku Krakowa łatwiej jest zapełnić 189 miejscowego B737 przy biletach za 130 zł OW, niż 48 miejscowego E145 z biletami po 400 zł (OW). E145 raczej nie słyną z niskich kosztów w przeliczeniu na miejsce.
To kolejne podejście do Krakowa ze strony ukraińskich przewoźników, godziny lotów sugerują wiarę z biznes chcący 1-2 dniówek do Kijowa i innych miast ukraińskich.
gość_af8c9
2017-12-04 17:46
A tymczasem poLOTowskie E145 dogorywają na Okęciu.
Ciekawe czy ten cały Yanair, o którym był artykuł całkiem niedawno poleci na to drugie kijowskie lotnisko IEV w 2018 tak jak wstępnie planowali. Oni przynajmniej dysponują starymi ale pełnowymiarowymi samolotami ^__^
gość_d96bb
2017-12-04 17:25
Podobno UIA ma jeszcze zacząć rotację z Odessy do Gdańska i z Charkowa do Wrocławia.
Swoją drogą dobre ceny na bilety z przesiadkami mają, a połączenia takie, jakich polskie lotniska mogą pozazdrościć np. DEL, CAI, CMB, THR.
Sam z nimi leciałem na przedłużony weekend do DXB, bilety RT za 320.00 PLN, więc głupi bym był, gdybym nie skorzystał.
Teraz dzięki nim więcej osób bedzie mogło zwiedzać świat!!!
Brawo UIA!
gość_30021
2017-12-04 17:19
Przepiękne miasto Czerniowce. Stolica Bukowiny.Idealne na krótko wypad.Obecnie warunki finansowe bezkonkurencyjne.