Pierwszy MAX dla LOT-u już w Warszawie

Pierwszy MAX dla LOT-u już w Warszawie Najnowszy samolot pasażerski LOT-u wystartował z Boeing Field w Renton, Seattle, o godz. 14:45 miejscowego czasu. Po drodze Boeing 737 MAX 8 lądował w porcie Keflavik na Islandii, gdzie odbyło się tankowanie. W Warszawie, czyli na macierzystym Lotnisku Chopina, samolot pojawił się dziś po godz. 13  - To wyjątkowy moment dla LOT-u. Jesteśmy jednym z pierwszych...
02/12/2017 21:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d4497 2017-12-05 14:56   
gość_d4497 - Profil gość_d4497
Nie wiem co by musiało się stać aby LOT w końcu pomyślał i wyłamał się z tego durnowatego trendu ze klasa "biznes" to tylko środkowe siedzenie/lub miejsce obok jest puste.
Co to ma być za klasa biznes?
90% przewoźników w europie tak niestety robi i chodzi tylko o kasę.
Ja rozumiem że jeżeli nie sprzeda się klasy biznes/premium to można sprzedać miejsce klasie ekonomicznej i może i większy zysk wtedy ponieważ lepszy rydz niż nic ale naprawdę jest to mega słabe.
Pomijając juz to ze większość przewoźników(nawet tych o wiele lepszych jak emirates itp) praktykuje że w klasie business saver trzeba jeszcze dopłacać za zmianę daty a dopiero w taryfie flex jest to za free. Lot mial jeszcze gdzieś tak pol roku temu na krótkich i średnich trasach ze w business saver można było za darmo zmienić date a zwrot biletu za oplata a teraz juz zmienili taryfy jak reszta w star alliance i jest to co jest. Porażka......
Napisałem o tym do LOT'u ale wątpię że to jakiś skutek przyniesie. Kasa się musi zgadzać.
gość_e248f 2017-12-04 17:33   
gość_e248f - Profil gość_e248f
Teraz czekamy na zwiększenie częstotliwości na trasie WAW-WRO-WAW.
dareck 2017-12-04 13:35   
dareck - Profil dareck
Trzeba jednak przyznać, że LOT jest bardzo konsekwentny w równaniu w dół do standardu lowcostowego. Z drugiej strony mniejsza liczba różnic uławia pasażerom podjęcie decyzji... "Co odróżnia ofertę LOT od Ryanaira? Cena biletu i darmowy baton... Wow, darmowy baton! Biere!!!" :D
gość_43472 2017-12-04 11:20   
gość_43472 - Profil gość_43472
mysle, ze "biznes" ze srodkowym miejsce wolnym to pomylka, chyba ze w przypadku braku zainteresowania lot bedzie oferowal 186 miejsc w Y.

kiedys lecialem na trasie BTS-SLL w 738, uwaga.. TVS i tam bylo 7 rzedow w biznesie (2-2), zaslonka i reszta w Y (3-3)..

skoro stac na to (w niektorych co prawda samolotach) czarter/low cost (TVS/smartwings) to tym bardziej powinien na taka forme postawic lot..
mmsyd 2017-12-04 06:25   
mmsyd - Profil mmsyd
@guyritchie - w J nawet zaslonki nie bedzie...
@gość_83ae5 i gość_ea339 - to prawda, linie europejskie maja fatalna J na waskokadlubowych ale sa wyjatki np. Aeroflot. Poza tym, niektore linie, pomimo ze fotele w J sa takie same jak w Y, oddzielaja scianka/zaslonka dwie kabiny(np. Finnair, ale SAS juz nie) Dzieki temu jest troche ciszej, bardziej prywatnie i zazwyczaj lazienka z przodu jest tylko dla biznes..
LOT w kabinie J na 737 nie oferuje nic oprocz wolnego siedzenia obok, jak BA, ale ta wykorzystuje srodkowy fotel do zainstalowania na nim dodatkowego stolika - prosty patent ale pomocny.
Niestety, J w LOT odstaje od sredniej zarowno na 737 jak i 787...
gość_7ff67 2017-12-04 00:39   
gość_7ff67 - Profil gość_7ff67
Dla mnie lot jest linia jedynie **, zeby dostać trzecia * musieliby wrócić do tradycyjnego cateringu, a nie ograniczać się do wody i sezonowo kawy lub herbaty oraz samych słodyczy. Swoją droga nie rozumiem teg głupiego uporu, ze przekąska na pokładzie musi byc słodka. Kiedyś eurolot dawał do wyboru talarki z Lajkonika i tak powinien tez robić Lot. Dawanie wyboru miedzy czekoladowym batonikiem i obsypanymi cukrem żelkami jest nieporozumieniem.
Karol2323 2017-12-03 23:08   
Karol2323 - Profil Karol2323
Lot to 3 gwiazdkowa linia bardzo przeciętna według mnie spojrzymy na samoloty etihadu czy qataru średnio dystansowe albo na jet blue
Karol2323 2017-12-03 23:08   
Karol2323 - Profil Karol2323
Lot to 3 gwiazdkowa linia bardzo przeciętna według mnie spojrzymy na samoloty etihadu czy qataru średnio dystansowe albo na jet blue
adam7691 2017-12-03 22:12   
adam7691 - Profil adam7691
gość_9107c: lecąc bez pasażerów i bez bagażu spalanie jest mniejsze, w tym przypadku chyba było lądowanie w KEF
gość_83ae5 2017-12-03 19:21   
gość_83ae5 - Profil gość_83ae5
gość_ea339: Przeczytaj jeszcze raz ZE ZROZUMIENIEM to co napisałem...
mic 2017-12-03 18:14   
mic - Profil mic
@ gość_9107c - było lądowanie w KEF celem dotankowania
pawwoj 2017-12-03 17:00   
pawwoj - Profil pawwoj
gość_ea339: ochłoń i poćwicz czytanie...
gość_89a44 2017-12-03 15:52   
gość_89a44 - Profil gość_89a44
gość_9107c; Proponuję uważniej przeczytać wstęp artykułu.
gość_cf6b7 2017-12-03 14:09   
gość_cf6b7 - Profil gość_cf6b7
Z punktu widzenia pasażera, to ten samolot, to dla mnie żaden szał i rewolucja. I co z tego, że ma zasięg większy niż 734 i spala mniej paliwa ? Brak monitorów LCD dla pasażerów, fotele cienkie jak kromka chleba, mała przestrzeń na nogi, a o braku wi-fi i tzw. "byznes" klasie by LOT nawet nie wspomnę. Często latam Turkish Airlines na trasie WAW-IST-WAW i z tego co widzę, to jeszcze długo będę wybierał economy w Turkish.
gość_ea339 2017-12-03 14:07   
gość_ea339 - Profil gość_ea339
gość_83ae5 co ty pie..... nawet Lufa w wąskokadłubowych nie ma biznes klasy z prawdziwego zdarzenia tylko jedno miejsce wolne obok cos ci sie pomyliło z szerokokadłubowymi
gość_83ae5 2017-12-03 13:40   
gość_83ae5 - Profil gość_83ae5
Przypominam, że już u ledwo którego przewoźnika w Europie w wąskokadłubowych jest klasa biznes z prawdziwego zdarzenia.
gość_9107c 2017-12-03 11:45   
gość_9107c - Profil gość_9107c
Czy możliwe, aby MAX przeleciał całą 11-godzinną trasę bez lądowania na tankowanie? Czasami czytam o wąskokadłubowcach pokonujących długie trasy i dziwię się, gdyż sądziłem, że zostały one (w większości) zaprojektowane do pokonywania średnich dystansów. Bardzo proszę zorientowanych w temacie o odpowiedź (i z góry dziękuję)
spooks 2017-12-03 11:11   
spooks - Profil spooks
@guyritchie: Też się nad tym zastanawiałem. Wygląda na marketingową ściemę :) Może po prostu w pierwszych rzędach klasy biznes będzie działał nawiew a w gniazdkach nawet będzie prąd! ;)
gość_02294 2017-12-03 10:19   
gość_02294 - Profil gość_02294
guyritchie, Fotele sa te same, roznica: srodkowe miejsce zostanie puste dla komfortu pasazerow z klasy 'biznes'
guyritchie 2017-12-03 09:01   
guyritchie - Profil guyritchie
"Samolot ma na pokładzie 186 foteli trzech klas: biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej. Zostały one umieszczone wewnątrz kabiny w układzie 3X3."

Czy ktoś mi wyjaśni tak po prostu, (bo ze zdjęć wynika, że od pierwszego do ostatniego rzędu są te same fotele), czy fotele się różnią, czy wyroznikiem biznes klasy w tych samolotach będzie tylko zasłoneczka?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy