Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d4497
2017-12-05 14:56
Nie wiem co by musiało się stać aby LOT w końcu pomyślał i wyłamał się z tego durnowatego trendu ze klasa "biznes" to tylko środkowe siedzenie/lub miejsce obok jest puste.
Co to ma być za klasa biznes?
90% przewoźników w europie tak niestety robi i chodzi tylko o kasę.
Ja rozumiem że jeżeli nie sprzeda się klasy biznes/premium to można sprzedać miejsce klasie ekonomicznej i może i większy zysk wtedy ponieważ lepszy rydz niż nic ale naprawdę jest to mega słabe.
Pomijając juz to ze większość przewoźników(nawet tych o wiele lepszych jak emirates itp) praktykuje że w klasie business saver trzeba jeszcze dopłacać za zmianę daty a dopiero w taryfie flex jest to za free. Lot mial jeszcze gdzieś tak pol roku temu na krótkich i średnich trasach ze w business saver można było za darmo zmienić date a zwrot biletu za oplata a teraz juz zmienili taryfy jak reszta w star alliance i jest to co jest. Porażka......
Napisałem o tym do LOT'u ale wątpię że to jakiś skutek przyniesie. Kasa się musi zgadzać.
gość_e248f
2017-12-04 17:33
Teraz czekamy na zwiększenie częstotliwości na trasie WAW-WRO-WAW.
Trzeba jednak przyznać, że LOT jest bardzo konsekwentny w równaniu w dół do standardu lowcostowego. Z drugiej strony mniejsza liczba różnic uławia pasażerom podjęcie decyzji... "Co odróżnia ofertę LOT od Ryanaira? Cena biletu i darmowy baton... Wow, darmowy baton! Biere!!!" :D
gość_43472
2017-12-04 11:20
mysle, ze "biznes" ze srodkowym miejsce wolnym to pomylka, chyba ze w przypadku braku zainteresowania lot bedzie oferowal 186 miejsc w Y.
kiedys lecialem na trasie BTS-SLL w 738, uwaga.. TVS i tam bylo 7 rzedow w biznesie (2-2), zaslonka i reszta w Y (3-3)..
skoro stac na to (w niektorych co prawda samolotach) czarter/low cost (TVS/smartwings) to tym bardziej powinien na taka forme postawic lot..
@guyritchie - w J nawet zaslonki nie bedzie...
@gość_83ae5 i gość_ea339 - to prawda, linie europejskie maja fatalna J na waskokadlubowych ale sa wyjatki np. Aeroflot. Poza tym, niektore linie, pomimo ze fotele w J sa takie same jak w Y, oddzielaja scianka/zaslonka dwie kabiny(np. Finnair, ale SAS juz nie) Dzieki temu jest troche ciszej, bardziej prywatnie i zazwyczaj lazienka z przodu jest tylko dla biznes..
LOT w kabinie J na 737 nie oferuje nic oprocz wolnego siedzenia obok, jak BA, ale ta wykorzystuje srodkowy fotel do zainstalowania na nim dodatkowego stolika - prosty patent ale pomocny.
Niestety, J w LOT odstaje od sredniej zarowno na 737 jak i 787...
gość_7ff67
2017-12-04 00:39
Dla mnie lot jest linia jedynie **, zeby dostać trzecia * musieliby wrócić do tradycyjnego cateringu, a nie ograniczać się do wody i sezonowo kawy lub herbaty oraz samych słodyczy. Swoją droga nie rozumiem teg głupiego uporu, ze przekąska na pokładzie musi byc słodka. Kiedyś eurolot dawał do wyboru talarki z Lajkonika i tak powinien tez robić Lot. Dawanie wyboru miedzy czekoladowym batonikiem i obsypanymi cukrem żelkami jest nieporozumieniem.
Karol2323
2017-12-03 23:08
Lot to 3 gwiazdkowa linia bardzo przeciętna według mnie spojrzymy na samoloty etihadu czy qataru średnio dystansowe albo na jet blue
Karol2323
2017-12-03 23:08
Lot to 3 gwiazdkowa linia bardzo przeciętna według mnie spojrzymy na samoloty etihadu czy qataru średnio dystansowe albo na jet blue
adam7691
2017-12-03 22:12
gość_9107c: lecąc bez pasażerów i bez bagażu spalanie jest mniejsze, w tym przypadku chyba było lądowanie w KEF
gość_83ae5
2017-12-03 19:21
gość_ea339: Przeczytaj jeszcze raz ZE ZROZUMIENIEM to co napisałem...
@ gość_9107c - było lądowanie w KEF celem dotankowania
gość_ea339: ochłoń i poćwicz czytanie...
gość_89a44
2017-12-03 15:52
gość_9107c; Proponuję uważniej przeczytać wstęp artykułu.
gość_cf6b7
2017-12-03 14:09
Z punktu widzenia pasażera, to ten samolot, to dla mnie żaden szał i rewolucja. I co z tego, że ma zasięg większy niż 734 i spala mniej paliwa ? Brak monitorów LCD dla pasażerów, fotele cienkie jak kromka chleba, mała przestrzeń na nogi, a o braku wi-fi i tzw. "byznes" klasie by LOT nawet nie wspomnę. Często latam Turkish Airlines na trasie WAW-IST-WAW i z tego co widzę, to jeszcze długo będę wybierał economy w Turkish.
gość_ea339
2017-12-03 14:07
gość_83ae5 co ty pie..... nawet Lufa w wąskokadłubowych nie ma biznes klasy z prawdziwego zdarzenia tylko jedno miejsce wolne obok cos ci sie pomyliło z szerokokadłubowymi
gość_83ae5
2017-12-03 13:40
Przypominam, że już u ledwo którego przewoźnika w Europie w wąskokadłubowych jest klasa biznes z prawdziwego zdarzenia.
gość_9107c
2017-12-03 11:45
Czy możliwe, aby MAX przeleciał całą 11-godzinną trasę bez lądowania na tankowanie? Czasami czytam o wąskokadłubowcach pokonujących długie trasy i dziwię się, gdyż sądziłem, że zostały one (w większości) zaprojektowane do pokonywania średnich dystansów. Bardzo proszę zorientowanych w temacie o odpowiedź (i z góry dziękuję)
@guyritchie: Też się nad tym zastanawiałem. Wygląda na marketingową ściemę :) Może po prostu w pierwszych rzędach klasy biznes będzie działał nawiew a w gniazdkach nawet będzie prąd! ;)
gość_02294
2017-12-03 10:19
guyritchie, Fotele sa te same, roznica: srodkowe miejsce zostanie puste dla komfortu pasazerow z klasy 'biznes'
guyritchie
2017-12-03 09:01
"Samolot ma na pokładzie 186 foteli trzech klas: biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej. Zostały one umieszczone wewnątrz kabiny w układzie 3X3."
Czy ktoś mi wyjaśni tak po prostu, (bo ze zdjęć wynika, że od pierwszego do ostatniego rzędu są te same fotele), czy fotele się różnią, czy wyroznikiem biznes klasy w tych samolotach będzie tylko zasłoneczka?