gość_2f9a9
2017-12-03 11:56
Ktoś wie, jaki jest odstęp między fotelami?
lysypiotr76
2017-12-02 21:17
Ogólnie rzecz ujmując to dobrze że LO rozbudowuje flotę. Z drugiej strony jednak, deklarację mają się nijak do rzeczywistości. Wydaje się, że narodowy przewoźnik zdecydował rozbudować flotę wszelkimi możliwymi sposobami. Deklaracje o upraszczaniu floty zostały odłożone na później,może nawet w ogóle porzucone. Bombardiery Q400, Embraery E170, E175, E195, Boeingi 737-400, 800 NG i MAX-y i w końcu Dreamlinery 787 w wersji 8 i 9 to raczej miszmasz niż upraszczanie floty. To powoduje również koszty choćby szkolenia pilotów ( choć wielu uzna że przejście z jednej wersji samolotu na inną to pikuś ) , a zamawianie po kilka różnych wersji samolotów zamiast jednego ( jak np. tanie linie) nie pozwala uzyskać większych upustów.
gość_db17d
2017-12-01 20:44
Ale wtopa z fotelami chyba jest ? Ktoś coś wie ? Nie ma kwitów albo coś .
Silniki tez ciąg malutki maja . Astana nie poleci dct raczej .
Myśle ze na poniedziałek szans nie ma chyba ze ULC cud zrobi ?
gość_fe1ff
2017-11-30 13:49
... i zapewne z "rozpędu" załoga przestawia podwozie z pozycji UP do pozycji DOWN
Szkoda ze nie bedzie mial wifi.
gość_d9d89
2017-11-29 12:14
a może warto przed świętami jakiś kilka rotacji na innych trasach B738 np. Astana czy Barcelona, Amsterdam, Paryż? Zawsze to jakaś atrakcja dla pasażerów i fanów lotnictwa, a zarazem darmowa reklama. Podmiana 738 na Max to żaden problem operacyjny.