Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c
2017-11-28 00:12
Podsumowując:
1) cztery razy dziennie na Q400 opłaca się tylko wielkiemu biznesowi i administracji
2) raz dziennie Eurowings nie opłaca się nikomu
3) konkurencja Ryan- Easy na tej trasie to pełna fantastyka
4) zapewne Ryan stosuje zarządzanie wartością samolotu i załogi w poszczególnych godzinach i dniach tygodnia: godziny do Krakowa są, poza czwartkami i środami, z kategorii ni przypiął, ni wypiął, ale ceny bardzo atrakcyjne.
5) Katowice na rynku Południe - Niemcy rządzą tylko na trasie do Dortmundu, 18 razy w tygodniu sprawia, że wszyscy chcący lecieć z Południa do zagłębia Ruhry i na odwrót rozważą lot z/do Katowic.
gość_22381: może jakieś relnium? Nie ekscytuj się tak bardzo :)
gość_22381
2017-11-26 14:11
gość_18306 Wytłumacz mi kim ty jesteś i dlaczego piszesz takie głupoty. Głupoty które aż kipią!!! Ty umiesz się posługiwać wyszukiwarką lotów?! Po co takie brednie wypisujesz? Ja na miejscu linii lotniczych to śledziłbym wszystkie komentarze i jak ktoś taki jak ty coś takiego kłamliwego umieszcza to albo dobrowolnie wpłaca jakąś ustaloną kwotę na rzecz instytucji charytatywnej albo sprawa w sądzie i żądanie konkretnego odszkodowania za szkalowanie. Raz na zawsze tacy jak ty i pseudo eksperci lotniczy zamknęliby się.
gość_7ff67
2017-11-26 13:18
Jeśli ta trasa ma faktycznie taki potencjał jak fanboye KRK tu piszą, to za chwile easy powinien otworzyć to połączenie. Otworzy...? Biorąc pod uwagę, ze dysponują małymi A319 kto wie....
gość_6aecd
2017-11-26 09:53
Ahaahaha ale głupoty są w Waszych komentarzach. Obstawiam, ze autorami są osoby, które leciały raz s życiu Ryanair z Rzeszowa do STN
gość_7ff67
2017-11-25 22:22
Szkoda, że pan redaktor znowu pisze coś, bez wnikliwego poszukania informacji. Prawda jest taka, że Komisja Europejska wniosła zastrzeżenia do przejęcia AB przez Lufę i to właśnie z tego powodu Lufa musiała odstąpić niektóre kierunki pozostałe po AB. To trochę jak swego czasu z wycinką niektórych kierunków przez Lot po zgodzie na pomoc ze środków publicznych, też odbyło się to ze względu na zastrzeżenia KE.
gość_4ad94
2017-11-25 20:33
To nieprawda jeśli chodzi o przejecie pracowników ,Pracy nie straca piloci a co do pozostalych losy sa niepewne Urzad antymonopolowy zablokowal przejecie wg przepisów unijnych
gość_18306
2017-11-25 18:50
Ale widzę, a patrzyłem przed chwilą że z systemu rezerwacyjnego Ryanaira zniknęło polączenie Kraków Berlin Schooenefeld tzn. polączenie jest tylko nie mozna kupic biletów w listopadie i grudniu
gość_6b87d
2017-11-25 15:37
Powrót połączeń z TXL jest chyba mało prawdopodobny. Kto miałby je realizować i po co? Dla AB TXL był hubem przesiadkowym, Eurowings jest linia zupełnie inaczej działająca niż AB. Komu miałby wozić pasażerów? Lufie, która ma huby w MUC i FRA? Potencjał p2p dla Berlina nie jest zbyt duży nawet z Warszawy, z innych portów próbował się z tym zmierzyć Rajanek i na próbowaniu sie skończyło. Polak nie jest zbytnio skłonny do latania na małe odległości jeśli moze pojechać autem, a to akurat w przypadku Krakowa nie stanowi żadnego problemu - autostrada od początku do końca.
gość_5fc1f
2017-11-25 14:56
czyli wyjdzie deal stulecia, wszyscy czekają na urząd antymonopolowy, AB ma cały czas koszty .. Lufa zapłaci dopiero za parę miesięcy ... toż to taniej i sensownie było upaść AB normalnie a nie bawić się w takie ... nawet nie wiem jak to określić
gość_b9bd0
2017-11-25 12:50
tragedia, jeszcze to najgorsze eurowings... oby urzad antymonopolistyczny w koncu sie opamietal, ale jako, ze niemcy rzadza unia to slabo to widze. Wsyztko od pocztaku bylo ustawione aby Lufthansa byla monopolista...
gość_af3c6
2017-11-25 12:26
Taaak a niby taki potencjał jest w KRK że samoloty pękają w szwach a Rajan sprzedaje bilety po 130 zł. i nie może zapełnić samolotu w połowie
themrmatik
2017-11-25 12:20
Katowice już się cieszą ;)
gość_a4e94
2017-11-25 10:41
Oj, to się osobnik z Krakowa zirytuje. Czekam na pierwszy wpis :)
gość_ec29c
2017-11-25 10:35
Hurra! Hurra! Hip, hip, hurra!
Dzięki temu Ryan, prędzej, czy później dołoży 2, a może 3 kurs dziennie. A Ryan bilety sprzedaje tanio, średnia cena to około 130 zł.
4 razy dziennie na Q400 zabierałoby ruch biznesowy, administracyjny i osób dobrze zarabiających. Być może ktoś podróżujący służbowo, będzie musiał skorzystać z hotelu i wrócić następnego dnia, ale dla płacących za bilety z własnej kieszeni Ryan jest lepszy.
gość_9107c
2017-11-25 10:31
Mam nadzieję, że powrót tego połączenia to tylko kwestia czasu. Jak sądzicie, Szanowni Forumowicze?