Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Marcin14
2018-01-04 21:55
No więc wyszło 5,85 mln. Gratki dla pioruna!!!
gość_18306
2017-11-12 18:56
Myślę, że na koniec listopada będziemy wiedzieli więcej. Ryanair wprawdzie chwili się nowymi kierunkami, ale po cichu skasował loty na trasie Tarbes Lourdes Pireneje. A liczyli na to połaczenie zarówno biedniejsi pielgrzymi, którzy mniemali że po sezonie będzie taniej jak i zwolennicy szusowania na nartach w Pirenejach, które nie są droższe od Alp a mniej szpanerskie...
Marcin14
2017-11-12 12:34
ja policzyłem na podstawie wzrostów w porównaniu z listopadem i grudniem 2016, i wyszło mi trochę poniżej 5,9 mln na koniec roku.
gość_18306
2017-11-11 13:21
Wszystko zależy jak zaskoczy zimowa siatka. Trzeba pamiętać, że przestał latać Air Berlin, a on miał cztery rotacje małym samolotem. Czy szybko wejdzie za niego eurowings czy esyJet. Ja daję 5,7 góra 5,75 mln na koniec roku.
A ja życzę KRK takich wzrostów, by powitały 31 grudnia sześciomilionowego pasażera.
Patrząc realnie i gdy litościwa będzie mgła i przyjmując miesięcznie 0,5ml pax miesięcznie, tzn 0,5ml za grudzień i 2/3 za listopad / około 370tyś. / minus dwa dni świąteczne/20tyś/ daje nam liczbę 850 tyś. KRK obsłuży w tym roku 5,85ml pax
gość_18306
2017-11-10 19:49
Spróbujmy pospekulować na jakim poziomie KRK zakończy rok: 5,5 - 5,6 -5,7 mln pasazerów ? Kto da więcej ?
gość_6819e
2017-11-10 18:25
Myślę, że nie pomylę się jeśli napiszę, że w przyszłym roku Krk bez problemu zrobi 6,6-6,7mln a w 2019 ponad 7mln. Gdańsk z już ogłoszonymi nowościami również w przyszłym roku bez większych problemów powinien osiągnąć 5 mln a Ktw 4,4mln.
gość_c900f
2017-11-10 16:45
Gratulacje dla KRK i nie wiem o co wam chodzi że niby to zasługa UE i otwartego nieba pewnie to racja ale gdyby nie to to nietylko KRK nie miałby wzrostów ale wszystkie lotniska w PL no może oprócz WAW a takie jak LUZ czy SZY,RDO wogóle by nie powstały.
gość_83076
2017-11-10 15:37
Gdyby nie Open Skies to KRK i inne regiony miałyby tylko jedną destynację, WAW. A ilość linii lotniczych latających z Polski byłaby 5 razy mniejsza. Rząd już kombinuje jak ograniczyć konkurencję dla LOTu i już kraczą że linie niskokosztowe na CPK nie będą miały wstępu a obecnie chcą ich wyprowadzić z WAW pod płaszczykiem niskiej przepustowości. Tak więc na dłuższą metę nie jestem pewien czy te wzrosty w Balicach się utrzymają bo robią wszystko żeby ograniczać P2P z regionów a wysyłać jak najwięcej przez WAW. Na szczęście nie jest to takie proste bo nie jest łatwo obejść przepisy zawarte w Open Skies.
gość_8ed38
2017-11-10 11:23
gość_febab: hahah - kraj przystepujący do EU zmuszony jest wstapic do Open Skies. Gdyby nie to po 2004 roku na polskim niebie nic by sie nie zmieniło (ku chwale LOTu)
gość_febab: poczytaj trochę jednak na ten temat.
gość_febab
2017-11-10 10:56
Jaka Unia, bredzicie strasznie. Strefa Szengen i otwarta niebo nie ma nic zwiazanego z UE. Są przecież kraje takie jak Norwegia czy Islandia, ktore nie są w UE a sa w Schengen. Piekny przykład żałosnej propagandy unijnej
gość_ec29c
2017-11-10 10:37
@gość_26cfc
Na Wiki masz List of the busiest airports in Europe, w 2016 Kraków był na 85 miejscu z 4 983 645.
Warsaw Chopin Airport był na 37 miejscu.
gość_26cfc
2017-11-10 09:05
Uzyskanie tak wysokiej liczby pasażerów nie byłoby możliwe bez otwartego nieba i swobody przemieszczania się w ramach UE.
gość_26cfc
2017-11-10 09:04
5 milionów - gratulacje! Ale nie przesadzajmy z ta ogromną liczbą. Czy ktoś wie, ile jest regionalnych lotnisk w Europie (nie tylko EU) obsługujących podobną liczbę pasażerów - podejrzewam, że sporo. A te cudowne wzrosty polecą na łeb na szyję, kiedy dojdzie do Polexitu.