Pierwszy MAX dla LOT-u na początku grudnia

Pierwszy MAX dla LOT-u na początku grudnia Pierwszy LOT-owski boeing 737 MAX 8 do końca listopada przejdzie niezbędne testy wszystkich instalacji, w tym paliwowych i klimatyzacji, w fabryce Boeinga w Renton, którą pokazywaliśmy niedawno w cyklu "5 zdjęć z...". Następnie zostaną wykonane próby silników i sprawdzenie hermetyczności kadłuba. Na koniec po wyposażeniu wnętrza odbędzie się przebazowanie...
27/10/2017 18:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
domos 2017-11-16 21:10   
domos - Profil domos
@kawupe: Od zawsze stosujemy rozróżnienie, zgodnie ze wszystkimi międzynarodowymi bazami danych, w tym producenckimi, między samolotami wąskokadłubowymi (A320, B737, CSeries) a regionalnymi (embraery, CRJ, MRJ, SSJ100).
kawupe 2017-11-16 20:28   
kawupe - Profil kawupe
Wiem, że to stary artykuł, ale co to za bullshit.. "Tym samym nowe boeingi 737 MAX 8 są pierwszymi fabrycznie nowymi samolotami wąskokadłubowymi przylatującymi do LOT-u od 20 lat. " Czyżby redaktor nie wiedział o Embraerach 170,75,95 dla LOT ? Troche kompromitacja dla redakcji.. od 20 lat to LOT nie kupił maszyn wąskokadłubowych od Boeinga - tu się zgodzę. Warto sprostować. Dziękuję.
gość_7ff67 2017-11-02 22:48   
gość_7ff67 - Profil gość_7ff67
Zasadniczo jest tak, ze każda linia w sojuszu ma mieć co najmniej jeden samolot pomalowany sojuszowo. Nie sądzę zeby dotyczyło to każdego typu samolotu.
tomwkr7 2017-11-02 22:02   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
A ja takie pytanko z innej beczki. Jakie są zasady malowania samolotów w barwy sojuszu? tzn. chodzi mi o to czy lot zobligowany jest do pomalowania jakiegoś samolotu w barwy sojuszu w którym jest tak jak to miało miejsce w 767. Pytam bo ciekaw jestem jak wyglądał by jakiś 787 LOT-u w barwach Star Alliance.
jjemiolo 2017-11-02 19:58   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Na zdjeciu wyglada na wielka maszyne, bo i taka jest. Oby bylo ich jak najwiecej. A tak na marginesie: czy ktos jest wtajemniczony jaki bedzie los obecnych 400-setek po przyjsciu wszystkich szesciu obecnie zamowionych MAXow? Obecne 800-setki tez sa chyba "tranzytowe"?
Landor 2017-10-31 11:06   
Landor - Profil Landor
S/N: 64067 - SP-LVA
S/N: 64068 - SP-LVB
gość_0a49b 2017-10-31 10:46   
gość_0a49b - Profil gość_0a49b
zna ktoś nr seryjne Max-ów dla LOTu ?
gość_6138d 2017-10-29 09:54   
gość_6138d - Profil gość_6138d
gość_f22d9: Flota Embraerów - ok, tylko dlaczego ciągle w Locie latają 3 B737-400, które maja ponad 20 lat, a jednocześnie od wielu już lat LOT cierpiał na brak samolotów tej wielkości. Właśnie z powodu pospiesznego uzupełniania tych braków, co robi dopiero obecny zarząd, od grudnia w Locie będą latały jednocześnie B737-400, B737-800 i B 737 MAX 8.
gość_f22d9 2017-10-28 13:59   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
gość_6138d: Niektore poprzednie zarzady moze i byly bezradne, ale to nie tak, ze trzeba bylo czekac 20 lat na nowy samolot w Locie. W miedzyczasie rozbudowana zostala flota Embraerow, a LOT byl pierwszym operatorem E170 na swiecie. Z perspektywy czasu mozna uznac, ze postawienie na EMB, samoloty sredniej wielkosci, bylo wowczas dobra decyzja, bo pomoglo zbudowac punkt przesiadkowy w Warszawie. Gdyby LOT postawil na wieksze Boeingi, mogl go spotkac los linii czeskich CSA, ktore nie mialy (i wciaz nie maja) samolotow sredniej wielkosci i jeszcze jakies 10 lat temu lataly nawet A321 po Europie, ktorych nie mogly zapelnic z zyskiem. Jeszcze z jakies 10-15 lat CSA bylo wieksza linia od Lotu, z wieksza liczba samolotow, wiekszymi maszynami i wyzsza liczba pasazerow. Jak sie okazalo, lepiej bylo sie rozwijac wolniej, stopniowo zwiekszajac pojemnosc samolotow, tak jak to bylo z EMB145 i jego nastepcami w Locie.
gość_e49bb 2017-10-28 13:22   
gość_e49bb - Profil gość_e49bb
@gość61c5a-jesteś w błędzie poczytaj na lotnicwo.net wypowiec egonaolsena z LOT-u Sa na etapie wyboru dostawcy Internetu i pojawi się on na pokładzie samolotu szybciej niż myślisz
gość_61c5a 2017-10-28 12:52   
gość_61c5a - Profil gość_61c5a
Żadnego Wi-Fi nie będzie. Gdzieś już o tym pisali. Faktycznie samolot będzie posiadał antenę bo to wymóg leasingodawcy, tak się na przyszłość zabezpiecza. Jak coś pamiętam to Lot nie ma zamiaru aktywowania usługi i wykupowania dostępu. Może kiedyś .... Inna sprawa, że ten garb nieco niweczy inne zyski z oszczędności paliwa, bo jednak aerodynamikę zaburza.
gość_81cf6 2017-10-28 11:12   
gość_81cf6 - Profil gość_81cf6
@pcharasz ale to będzie inny wariant samolotu 737 MAX 200, a nie -8
pcharasz 2017-10-28 00:32   
pcharasz - Profil pcharasz
@pszn: MAX-y Ryanair-a będą mieć 197 foteli.
gość_64557 2017-10-27 23:50   
gość_64557 - Profil gość_64557
Jednak wifi w locie? Moduł bezprzewodowy na górze kadłuba o tym świadczy
gość_6138d 2017-10-27 23:13   
gość_6138d - Profil gość_6138d
Szkoda, że trzeba było na tą chwilę czekać 20 lat. Poprzednie zarządy były takie... bezradne.
Landor 2017-10-27 21:35   
Landor - Profil Landor
SP-LVA
gość_8257c 2017-10-27 20:10   
gość_8257c - Profil gość_8257c
Czy już wiadomo jakie dostanie znaki rej??
pszn 2017-10-27 18:27   
pszn - Profil pszn
"186 foteli w konfiguracji jednoklasowej" - tyle co w FR xD
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy