Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@kawupe: Od zawsze stosujemy rozróżnienie, zgodnie ze wszystkimi międzynarodowymi bazami danych, w tym producenckimi, między samolotami wąskokadłubowymi (A320, B737, CSeries) a regionalnymi (embraery, CRJ, MRJ, SSJ100).
Wiem, że to stary artykuł, ale co to za bullshit.. "Tym samym nowe boeingi 737 MAX 8 są pierwszymi fabrycznie nowymi samolotami wąskokadłubowymi przylatującymi do LOT-u od 20 lat. " Czyżby redaktor nie wiedział o Embraerach 170,75,95 dla LOT ? Troche kompromitacja dla redakcji.. od 20 lat to LOT nie kupił maszyn wąskokadłubowych od Boeinga - tu się zgodzę. Warto sprostować. Dziękuję.
gość_7ff67
2017-11-02 22:48
Zasadniczo jest tak, ze każda linia w sojuszu ma mieć co najmniej jeden samolot pomalowany sojuszowo. Nie sądzę zeby dotyczyło to każdego typu samolotu.
A ja takie pytanko z innej beczki. Jakie są zasady malowania samolotów w barwy sojuszu? tzn. chodzi mi o to czy lot zobligowany jest do pomalowania jakiegoś samolotu w barwy sojuszu w którym jest tak jak to miało miejsce w 767. Pytam bo ciekaw jestem jak wyglądał by jakiś 787 LOT-u w barwach Star Alliance.
jjemiolo
2017-11-02 19:58
Na zdjeciu wyglada na wielka maszyne, bo i taka jest. Oby bylo ich jak najwiecej. A tak na marginesie: czy ktos jest wtajemniczony jaki bedzie los obecnych 400-setek po przyjsciu wszystkich szesciu obecnie zamowionych MAXow? Obecne 800-setki tez sa chyba "tranzytowe"?
S/N: 64067 - SP-LVA
S/N: 64068 - SP-LVB
gość_0a49b
2017-10-31 10:46
zna ktoś nr seryjne Max-ów dla LOTu ?
gość_6138d
2017-10-29 09:54
gość_f22d9: Flota Embraerów - ok, tylko dlaczego ciągle w Locie latają 3 B737-400, które maja ponad 20 lat, a jednocześnie od wielu już lat LOT cierpiał na brak samolotów tej wielkości. Właśnie z powodu pospiesznego uzupełniania tych braków, co robi dopiero obecny zarząd, od grudnia w Locie będą latały jednocześnie B737-400, B737-800 i B 737 MAX 8.
gość_f22d9
2017-10-28 13:59
gość_6138d: Niektore poprzednie zarzady moze i byly bezradne, ale to nie tak, ze trzeba bylo czekac 20 lat na nowy samolot w Locie. W miedzyczasie rozbudowana zostala flota Embraerow, a LOT byl pierwszym operatorem E170 na swiecie. Z perspektywy czasu mozna uznac, ze postawienie na EMB, samoloty sredniej wielkosci, bylo wowczas dobra decyzja, bo pomoglo zbudowac punkt przesiadkowy w Warszawie. Gdyby LOT postawil na wieksze Boeingi, mogl go spotkac los linii czeskich CSA, ktore nie mialy (i wciaz nie maja) samolotow sredniej wielkosci i jeszcze jakies 10 lat temu lataly nawet A321 po Europie, ktorych nie mogly zapelnic z zyskiem. Jeszcze z jakies 10-15 lat CSA bylo wieksza linia od Lotu, z wieksza liczba samolotow, wiekszymi maszynami i wyzsza liczba pasazerow. Jak sie okazalo, lepiej bylo sie rozwijac wolniej, stopniowo zwiekszajac pojemnosc samolotow, tak jak to bylo z EMB145 i jego nastepcami w Locie.
gość_e49bb
2017-10-28 13:22
@gość61c5a-jesteś w błędzie poczytaj na lotnicwo.net wypowiec egonaolsena z LOT-u Sa na etapie wyboru dostawcy Internetu i pojawi się on na pokładzie samolotu szybciej niż myślisz
gość_61c5a
2017-10-28 12:52
Żadnego Wi-Fi nie będzie. Gdzieś już o tym pisali. Faktycznie samolot będzie posiadał antenę bo to wymóg leasingodawcy, tak się na przyszłość zabezpiecza. Jak coś pamiętam to Lot nie ma zamiaru aktywowania usługi i wykupowania dostępu. Może kiedyś .... Inna sprawa, że ten garb nieco niweczy inne zyski z oszczędności paliwa, bo jednak aerodynamikę zaburza.
gość_81cf6
2017-10-28 11:12
@pcharasz ale to będzie inny wariant samolotu 737 MAX 200, a nie -8
pcharasz
2017-10-28 00:32
@pszn: MAX-y Ryanair-a będą mieć 197 foteli.
gość_64557
2017-10-27 23:50
Jednak wifi w locie? Moduł bezprzewodowy na górze kadłuba o tym świadczy
gość_6138d
2017-10-27 23:13
Szkoda, że trzeba było na tą chwilę czekać 20 lat. Poprzednie zarządy były takie... bezradne.
gość_8257c
2017-10-27 20:10
Czy już wiadomo jakie dostanie znaki rej??
"186 foteli w konfiguracji jednoklasowej" - tyle co w FR xD