gość_6c19f
2017-10-27 09:23
Za 4 lata 1) WAWA będzie w zasięgu LUZ 2) inwestycje znacznie mniejszym kosztem 3)Baza W6 już jest 4) kolej od strony Wawy dochodzi po sama odprawe
gość_5f76b
2017-10-27 00:23
Generalnie to ma sens; RDO low cost - owo, WAW jako pierwsze, zaś Modlin do zaorania bo jest po pierwsze położone w jakimś przysłowiowym PeGieeRze, po drugie samoloty schodzą do lądowania przez obszar Natura 2000 i Park Narodowy. Ale do tego to po pierwsze z Radomia do Warszawy musiałaby jeździć normalnie kolej, tak z prędkością 160 km/h (teraz to chyba powinni zacząć puszczać sypialne bo podróż trwa wieczność), po drugie linia z Radomia musiałaby przechodzić pod WAW w miejsce obecnego ogryzka dla SKMek, po trzecie kolej musiałaby docierać pod terminal RDO - tor chyba w gruncie rzeczy leży.
gość_f63d6
2017-10-26 14:19
Dla mnie to jak dla większości Okęcie
gość_5b425
2017-10-26 12:57
"Wszystko wskazuje na to, że tzw. "dobra zmiana" uczyni radomskie lotnisko filią Okęcia."
A co to jest Okęcie? Masz na myśli Lotnisko Chopina, które nosi taką nazwę od 2001 roku? Czy 16 lat to za mało żeby się tego nauczyć?
gość_8b301
2017-10-26 08:56
Zaangażowanie Sprint Air polega na tym, że polecą wszędzie, gdzie im ktoś zapłaci (czytaj - zagwarantuje zysk). Trudno im się dziwić, skorą wciąż są skłonni płacić.
wyluzowany
2017-10-25 21:49
Miesiące lecą, pomysłów na rozwój tego czegoś brakuje. Po co męczyć siebie i wszystkich dookoła czyms o nazwie Port Lotniczy Radom? Dla tych kilkuset pax na miesiąc? I z zerowymi szansami na cokolwiek?
lotnik3002
2017-10-25 21:25
Moim zdaniem Sprint Air wogóle nie angażuje się w polski rynek i tylko czeka by z niego odlecieć
gość_063ac
2017-10-25 19:35
Wszystko wskazuje na to, że tzw "dobra zmiana" uczyni radomskie lotnisko filią Okęcia.
gość_c126b
2017-10-25 19:15
Kończą się pieniądze to kończą się połączenia
gość_fa213
2017-10-25 16:28
Jakaś duża liczba ludzi (czyli dziesiąt albo set tysięcy) odczułaby różnicę, gdyby nie było tego lotniska w Radomiu z kilkoma lotami w tygodniu? Mnie się naprawdę wydaje, że to lotnisko jest "na siłę" i to nawet rażąco.
gość_81733
2017-10-25 10:17
gość_43313
Tylko, że nie ma szans zapełnić chociaż 3/4 maszyny, a już na pewno nie do GDN.
gość_43313
2017-10-25 09:13
LOT powinien obsluzyc te rotacje nocny Lwow i poranny Gdansk , wiekszym 70 pax samolotem ktory tez sie zmiesci na pasie w Radomiu :-)