Nowa reklama LOT-u

Nowa reklama LOT-u – LOT chce uczynić z polskiej gościnności swój znak rozpoznawczy, a co za tym idzie stać się najbardziej gościnną linią lotniczą w regionie. LOT chce jako marka komunikować się z obecnymi i przyszłymi pasażerami, pokazując swój konsekwentnie udoskonalany produkt i atrakcyjną usługę. Pasażer powinien mieć świadomość, że powierza swoją podróż w ręce doświadczonych i...
18/10/2017 16:06   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fb007 2017-10-26 09:30   
gość_fb007 - Profil gość_fb007
Jest jeszcze druga strona medalu jeśli chodzi o uprzejmość. Za to jak jesteśmy traktowani, sami ponosimy w dużej części odpowiedzialność. Jeśli kulturalnie zwracamy się do załogi to jeszcze nie widziałem, żeby w odpowiedzi ktokolwiek został nieżyczliwie potraktowany. A jeśli znajdą się panicze (a kilku takich spotkałem) którzy uważają że jak już zapłacili za bilet to ich kultura nie obowiązuje, to nie ma się co dziwić, że załoga potraktuje ich odpowiednio. O na grzanych gościach którzy w czasie wznoszenia wstają i biegną do kibla bo akurat po 5 piwie nie mogą wytrzymać to nawet nie wspomnę. Tacy potrafią każdego z równowagi wytrącić.
I jeszcze jedne przypadek - pasażerowie zdenerwowani przez opóźniony albo przekierowany lot. A nie jest w najmniejszym stopniu winą załogi, że lot się opóźnia o godzinę bo nie ma jeszcze maszyny albo że mgła i lądować się nie da. A niektórzy pasażerowie mają to w głębokim poważaniu i robią taką atmosferę, że nikt nie jest w stanie utrzymać nerwów.
wyluzowany 2017-10-25 22:16   
wyluzowany - Profil wyluzowany
Większość tutaj wypowiadających się zapewne nie była na pokładzie LOT, że takie głupoty rozgaduje. Na kilkadziesiąt lotów w tym roku najmilej wspominam LOT. A leciałem LF, OS, AF czy też Finnairem. Nikt nie był niemiły, rodzinna atmosfera, czego nie można powiedzieć o LH czy AF. Cudze chwalicie.. ;)
gość_73475 2017-10-23 15:24   
gość_73475 - Profil gość_73475
I tak nic nie przebije kapitanów KLM'u.
Tam nawet fuck up w postaci godzinnego opoznienia na departure potrafia tak rozladowac, ze nie sposob sie zloscic....przyklad "Ladies & Gentlemen it's your captain speaking again. I'm shameful due to the delay of my airline, who promised alredy twice new ETD, and didn't meet them..."
gość_fd3a9 2017-10-19 19:29   
gość_fd3a9 - Profil gość_fd3a9
Nie bardzo rozumiem, najlepsi piloci. Szkoleni są w tych samych ośrodkach co inne linie, więc skąd ta "lepszść" - że kilku z nich lata w zawodach w lataniu precyzyjnym i wygrywa? Jakieś to śmieszne i naciągane. Budować wizerunek o kogoś kto siedzi zamknięty za wzmocnionymi drzwiami kokpitu? Ciekawe.. Inne linie mają gorszych pilotów? Jakaś ślepa uliczka w rozwoju marketingu LOTu.. I ten znudzony głos keptejna, jakby chciał powiedzieć "żesz &^%^ znowu ten lot za Atlantyk".. OLT miał lepsze reklamy...
wroord 2017-10-19 16:48   
wroord - Profil wroord
gość_d92ee - nie wiem co ty piszesz, bo akurat w Locie w wiekszosci to dosc dobrze mowia po angielsku.
gość_d92ee 2017-10-18 22:44   
gość_d92ee - Profil gość_d92ee
Nie w Locie. 99% burknie tylko, że dziękujemy za lot a po angielsku to nawet nie da się ich zrozumieć. Latać umieją i to bardzo dobrze, ale opowiadanie historii to jakaś bajka. Nie zniżają się do tego poziomu. A więc reklama buduje fałszywy wizerunek linii, która niby się o klienta troszczy. Jak się tak troszczy, to niech w końcu uporają się z opóźnieniami. Co 4ty rejs opóźniony. Rzeczywiście, to że pilot przywita jest w tym momencie najważniejsze.
gość_1c339 2017-10-18 21:11   
gość_1c339 - Profil gość_1c339
Kampania wizerunkowa LOT? Poprzez reklamę nie buduje się rzetelności i dobrej reputacji firmy. Wszyscy wiedzą o co chodzi w reklamie, że to jest robienie ludziom wody z mózgu. Dobrego produktu nie trzeba reklamować bo się sam sprzedaje. Gdyby latanie LOTem oznaczało wygodę, połączenia na czas, uprzejmy i pomocny personel oraz ceny zbliżone do konkurencji to dlaczego po prawie każdym locie z LOTem żałowałwm że wybrałem LOT? I dlatego żadna reklama nie przekona mnie do latania z LOTem.
gość_13dad 2017-10-18 21:01   
gość_13dad - Profil gość_13dad
Wszystko jak zawsze zależy od człowieka. Sa piloci, którzy lubią, sa tacy, którzy mniej. Jeśli ktoś patrzy i fascynuje go otoczenie, a do tego jest ekstrawertyczny to bedzie mówił, jeśli komuś widoki spowszedniały, to bedzie w czasie lotu gazetę lub książkę czytał. Zarowno w Locie, jak w Lufie czy Swissie, czy w innych liniach zdarza się dokładnie tak samo. Raz jest to piękny widok na Alpy, innym razem ujście Bugu do Wisły, a innym góry w Hiszpanii. Jeśli ktoś dużo lata, to raz na jakiś czas trafia się usłyszeć. Mnie osobiście takie podniecanie się widokami za oknem niekoniecznie pasuje, chyba ze jest to coś faktycznie ciekawego/wyjątkowego, choć rozumiem ze dla ludzi, którzy latają kilka razy w roku jest to atrakcja. O ile to sa jakieś krótkie komunikaty, w stylu spójrzcie państwo, po prawej stronie widać xxx to ok, ale jak robi się z tego bajka na dobranoc to najcześciej mnie to irytuje, zwłaszcza ze leci w dwóch językach. No i tak naprawdę poza pasażerami siedzącymi przy oknach korzyść dla innych jest na ogół średnia.
gość_e00fd 2017-10-18 20:57   
gość_e00fd - Profil gość_e00fd
Mnie też się zdarzyło. Na pewno raz w SAS - mówił o zorzy polarnej nad Norwegią i raz w... o dziwo... Ryanair - zachęcał do podziwiania Wezuwiusza.
gość_29a8f 2017-10-18 20:40   
gość_29a8f - Profil gość_29a8f
A mi sie zdarzylo wlasnie w LOT, lecac z WAW do JFK nad UK pilot zaproponowal aby spojrzec przez okno na przelatujacego Concorde'a
wroord 2017-10-18 20:29   
wroord - Profil wroord
gość_72d7d - a mi sie zdarzylo i to wielokrotnie, choc nie w LOT. Pilot proponowal np. dobry widok na wodospad Niagara, kanion rzeki Kolorado, itd.
gość_e30a5 2017-10-18 20:18   
gość_e30a5 - Profil gość_e30a5
Zgrabne ujęcia, ale poza tym szału nie ma, chociażby tytuł - skąd mam wiedzieć, że podczas mojej podróży w kokpicie będzie któryś z najlepszych pilotów a nie ten z najgorszych?
gość_ed382 2017-10-18 19:43   
gość_ed382 - Profil gość_ed382
A faktycznie, zdarzają się piloci-opowiadacze. Ostatnio jakis kapitan rozwodził się nad kształtami chmur i opowiadał o ich rodzajach :-)
gość_6138d 2017-10-18 19:27   
gość_6138d - Profil gość_6138d
A mi się zdarzyło, żeby pilot powiedział, by spojrzeć przez okno - w Ryanair, jak było widać Benidorm przed lądowaniem w Alicante. Szczerze mówiąc, ten widok nie powalał - wieżowce na plaży.
gość_8e054 2017-10-18 18:42   
gość_8e054 - Profil gość_8e054
Mi zdarzyło się kilkakrotnie, prawie zawsze podczas lotów tą linią. To mówił o Alpach, to elektrownia atomowa, przelot nad Stambułem czy Atenami, opowiadał też o prądach strumieniowych oraz prędkości względem ziemi. Także masz złe doświadczenia. Wszystko to w latach 1999-2011, rejs i kilka czarterów.
gość_72d7d 2017-10-18 17:03   
gość_72d7d - Profil gość_72d7d
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby pilot powiedział żeby spojrzeć przez okno bo coś tam, nawet jak lecąc do Toronto było widać zorzę polarną. Więc trochę to nierealne.
gość_87f56 2017-10-18 16:12   
gość_87f56 - Profil gość_87f56
Ta gościnność to tylko teoria. Bardziej zarozumiałe i nabzdyczone załogi pokładowe są tylko w TAPie. Prawdziwa serdeczność za to na pokładach LH, LX, OS, SK.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy