gość_5af61
2017-10-10 11:35
LGW obsluguje loty samolotami Q400 do KRK i WAW. Czy to oznacza, ze te loty nie zostana anulowane?
gość_df231
2017-10-09 22:16
AB: i to by było na tyle!
Wielka szkoda, że zmarnowali taka szansa by stworzyć przeciwwage dla LH (mimo, że nigdy by nie urosli do ich rozmiarow). A teraz wybór będzie między droga "Siecią Lufą" a badziewiakami typu FR, EW czy U2 na połączeniach krajowych i międzynarodowych.
...anielski orszak już się zbliża...
gość_c3df9
2017-10-09 22:11
Ciekawi mnie natomiast co innego. Wszędzie mozna przeczytać, ze Lufa ma przejąć AB wzamian za spłatę kredytu od rzadu federalnego, ale oprócz tego ma sfinansować ciągłość utrzymywania operacji lotniczych od podjęcia decyzji do finalizacji przejęcia. Formalnie decyzja ma zostać podjęta dopiero 12.10, czy oznacza to, ze faktycznie całość przejęcia bedą zdolni sfinalizować w ciagu 2 tygodni? Jakos mało wiarygodnie mi to brzmi...
gość_c3df9
2017-10-09 22:08
Przejęcie samolotów AB przez Lot? Buahahaha. Tak moze fantazjować tylko ktoś, kto nie ma pojęcia o niemieckiej gospodarce. Gros samolotów przejmie LH/EW, trochę skapnie tez EZY, ale tylko dlatego, ze bedą obsługiwać połączenia niemieckie. Nie po to rząd federalny wykładał 150 Mln€ zeby majątek wyjechał z Niemiec. Co do załóg, to Ryan moze spac spokojnie, wszystkie lub prawie wszystkie załogi (w sensie pilotów przede wszystkim) przejmie Lufa. O miejsca pracy moze się bać cześć personelu pokładowego, ale przede wszystkim personel naziemny, zwłaszcza obsługa pasażerska i obsługa techniczna, bo w tych działkach Lufa ma wystarczająco swojego personelu, nikt lub prawie nikt po AB do Ryana nie trafi.
adam1987
2017-10-09 21:59
gość_1e3c7: Ryan nie jest jedyną linią, która rekrutuje pracowników, a najprawdopodobniej oferuje gorsze warunki niż większość konkurentów.
gość_959fd
2017-10-09 21:57
Kto przyjmie samoloty od airBerlin?
gość_fd3a9
2017-10-09 21:01
gość_1e3c7 - linia miała kilkanaście B737, więc z tych załóg nawet jak się część zgodzi to ile to będzie.. 30-40 pilotów? I to też nie od razu (różnice w SOP trzeba zrobić i takie pierdoły), reszta - to załogi na A320/330.. Więc przeszkolenie na typ, etc.. Parę miesięcy.
gość_af8c9
2017-10-09 20:36
LOT już dawno powinien przejąć siatkę i samoloty po AB. To chyba wynika z ich strategii ?
gość_c9336
2017-10-09 20:22
lecialem tydzien temu i przedwczoraj. Smutne, bo mam wylatane z nimi tysiace km, zawsze pozytywne doswiadczenia. Teraz bedzie tylko LH/EW (mieszkam w DE).
gość_1e3c7
2017-10-09 19:36
Super informacja dla Ryana - ponad 200 kompletnych załóg do przejęcia od już.
gość_dde77
2017-10-09 19:11
Dziadowska linia była i tyle.
gość_c3df9
2017-10-09 18:51
Ciekawe czy w związku z tym Lot przesunie termin rozpoczęcia lotów do Berlina. Pierwotnie zakładano, ze AB za pieniądze z kredytu bedzie w stanie latać do końca listopada, byc moze teraz, gdy całkowicie wycofali możliwość kupowania jakichkolwiek biletów po 28.10, czyli na 100% nie poleca, nasz przewoźnik zacznie latać wcześniej.