Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_178ff
2017-10-14 10:37
PLL LOT, nie zapomnijcie o BZG - OSL, dobre obłożenie lotów gwarantowane...
wyluzowany
2017-10-11 15:49
@D7659
To nie czytaj, a jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to wyjdź i nie wracaj.
Albo idź marzyć o potencjale.
gość_f7420
2017-10-11 08:03
gość_93d54 10 pkt! :-)
gość_d7659
2017-10-10 20:29
wyluzowany - Piszesz takie bzdury, że aż trudno je czytać. A już pisanie o czymś,, potrzebnym" w Azji czy za ocean. To takie wróżenie z fusów.
gość_93d54
2017-10-10 20:21
do gość_66a8b ! Postawie Ci nawet beczkę tego piwa ale przestań już pierdzielić o potencjale z KRK i z tym koncertem życzeń nowych tras ok???
gość_5e1bc
2017-10-10 20:10
BRAWO :):) więcej takich połączeń
gość_d4835
2017-10-10 18:26
dlaczego zawsze jak jest otwierane nowe polaczenie lotu jest mowa ze tu fragment tekstu < stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla połączeń biznesowych - mówi Adrian Kubicki,>a ja jestem zwyklym wyjadaczem chleba pracuje sobie w oslo i podrozuje do polski dosyc czesto i mnie np.cieszy takie polaczenie bo mam mozliwosc przesiadki do innego polskiego miasta,jesli o komunikacje na lotnisko wole te glowne w oslo niz pipidowke Torp gdzie podroz zajmuje dwie godziny.Wole zaplacic niekiedy ciut wiecej ale wiem ze dolece a nie jak to ryanair ostatnio wyprawia.a druga strona medalu to to ze nikt mi co chwile nie bedzie barabanil za uszami o jakis zdrapkach czy sprzedazy wolnoclowej lub innej tam ofercie,jak dla mnie zwyklego pracownika lesze i bardziej konfortowe jest polaczenie lotu czy lufy niz bezposrednie ryanair ale lecac z lotniska polozonego gdzies jakies 120 km od oslo
Do aktywnych fanboyów wymyślających koncert życzeń nowych tras :D: Nie ma się co nastawiać, bo się możecie nie doczekać. Pamiętajmy, że to jednak warszawskie linie o nastawione na jeden hub. Rzucą ochłapy do mniejszych portów o niskiej częstotliwości tylko w sytuacji jeśli już żywcem nie będą mieli gdzie wysłać z zyskiem floty z Okęcia.
wyluzowany
2017-10-10 16:06
KRK-JFK bardzo możliwe, ale bez przesady.
Może zaraz KRK-LAX?
Na pewno będzie jedna longhaul z WAW, a do tego przecie BUD, dużo bardziej obiecujące od KRK.
gość_ec29c
2017-10-10 15:59
W sytuacji braku miejsca w Wa-wie i bankructwa Air Berlin (koniec dumpingowych cen typu 1300 zł do Chicago i NY) logiczne byłoby zbazowanie dwóch Dreamlinerów w Krakowie i kolejnego w Budapeszcie. I 8 w Wa-wie.
gość_66a8b
2017-10-10 15:25
Jeśli szukacie miejsc, gdzie zutylizowany będzie nadmiar Dreamlinerów to daje duże szanse, że w S18 będzie KRK-JFK oraz KRK-YYZ :) oraz więcej KRK-ORD. Stawiacie piwo, jak tak będzie?
wyluzowany
2017-10-10 13:10
6c19f
Jakby miało być, to by już było. Wydaję mi się, że są bardziej potrzebne destynacje niż Warszawa, np. Szkocja czy Gatwick.
gość_3516c
2017-10-10 13:06
gość_e49bb : ma rację też słyszałem w kuluarach o pozyskaniu 6 E195 na przyszły sezon
gość_6138d
2017-10-10 12:37
wyluzowany@: E195 - nie takie to proste. W Locie przyznawali wprost, że nie mogą szybko pozbyć się E-170/175 oraz Q400 ze względu na podpisane wcześniej umowy leasingu tych maszyn.
gość_3ce4e
2017-10-10 12:36
w luz od zimowego 2 razy 9 . 24 fotele razy 2 w tygodniu wiecej
gość_6c19f
2017-10-10 11:33
a mówią coś w kuluarach o połączeniu LUZ z WAW?
wyluzowany
2017-10-10 10:48
Już dawno LOT powinien mieć same E195 kosztem E170/175. Longhaul na S18 powinien też powoli być dograny, więc spodziewam się w najbliższych tygodniach ogłoszenia jakiegoś Azjatyckiego połączenia, dodatkowo coś za Atlantyk.
gość_e49bb
2017-10-10 09:06
w kuluarach mówi się,że LOT chce pozyskać 6xE190 na S18.
pcharasz
2017-10-10 01:19
aguirre, oprócz nowych 737, do LOT-u wrócą też rządowe Embraery.
gość_3a03d
2017-10-10 00:27
Oslo powoli staje się drugim Londynem dla Polaków, tak więc teoretycznie ogłoszenie tego połączenia nie powinno dziwić.