gość_91eff
2017-10-04 11:20
trzeba wlasnie rozbudowac terminal i polaczyc go koleja zeby wlasnie Fr nie byl jedyna linia na lotnisku.
gość_6138d
2017-10-04 10:28
gość_4678b@: PLL niczego nie blokuje. Po prostu nie wchodzi w interes, w którym nie miałoby nic do powiedzenia. Właśnie takie warunki zaproponował PPL marszałek Struzik: Wyłóżcie kasę i spadajcie.
gość_c3df9
2017-10-03 21:55
Tylko dlaczego w rozwój tego lotniska ma pompować pieniądze mazowiecki podatnik, tylko po to zeby gawiedź mogła myślec, ze latanie za 40 złotych jest prawem zagwarantowanym w konstytucji? Jeśli to lotnisko cały czas nie przynosi nawet złotówki zysku, pomimo milionów ludzi, którzy się przez nie przewalają, to niech te rozbudowę finansują ci, którzy na tym skorzystają najbardziej, choć w sumie liczba mnoga jest tu całkowicie nieuzasadniona. To jest autentyczne mistrzostwo świata, prywatna firma zafundowała sobie na cudzy rachunek całe lotnisko, które ma na wyłączność. Ciekawe tylko co się z tym lotniskiem stanie, jak w końcu okaże się, ze ten kolos, największa linia lotnicza w Europie, stoi na glinianych nogach, które składają się z okradania wszystkich dookoła. Samorządy w wielu krajach do nich dopłacają, migają się jak moga na kosztach odwołań lotów i opóźnień itd. PanAm i Lockerbie było lekcja dla tradycyjnych linii, ze należy byc ubezpieczonym na każde okoliczności, ale najwyraźniej do Irlandii ta lekcja nie dotarła. Mam nadzieje, ze Bruksela w końcu to przypomni świętej krowie europejskiego lotnictwa.
gość_4678b
2017-10-03 21:00
Jak by PLL nie blokował, to Modlin już by był w rozbudowie i z dobrym zapleczem. A wynik byłby zdecydowanie lepszy.
gość_91eff
2017-10-03 20:23
w przyszlym roku na 100% czesc czarterow przejdzie juz tam powoli rozmawiaja ale o skali trudno powiedziec.
gość_88e8c
2017-10-03 13:55
W 2017 ponad 2,9 mln.W 2018 nieco ponad 3 mln.