gość_2d25c
2017-10-02 16:48
@gość_350cc: Podstawowym problemem IL-86 był napęd: zupełnie przestarzałe, głośne, a do tego niezbyt ekonomiczne silniki. W efekcie powstał samolot o dużej pojemności, ale o stosunkowo niewielkim zasięgu (Embraer E-jet ma w warunkach operacyjnych zbliżony zasięg !). Inne samoloty szerokokadłubowe pomyślane były ma trasy średniego do dalekiego zasięgu (poza specyficznymi odmianami jak np. 747SP). W efekcie nie udało się go Sowietom sprzedać nawet w krajach satelickich. IL-96 pojawił się zaś z późno kiedy 4 silniki przy tej wielkość samolotu stawały się anachronizmem. Wprawdzie na rynku zadebiutował jeszcze A340, ale nie przetrwał zbyt dlugo, zaś jego "brat" A330 z 2 tak, podobnie jak konkurencyjny B777.
gość_350cc
2017-10-02 14:25
@gość_29db9
Pytam bez podtekstów i jakiejkolwiek ironii - dlaczego Il 96 i 86 są Twoim zdaniem kompletne nieudane?
gość_29db9
2017-10-02 13:22
Trochę to brzmi jak: wiódł ślepy kulawego. COMAC ma poważne problemy ze skonstuowaniem swojego pierwszego "poważnego" samolotu C919, zaś Rosjanie wprawdzie mają dużo większe doświadczenie w produkcji samolotów, ale jak chodzi o szerokokadłubowe to mają na koncie tylko kompletnie nieudany IL-86 i wywodzący się z niego niezbyt trafiony IL-96.
gość_af8c9
2017-10-02 12:31
Piękne plany tylko co z realizacją ?
gość_a3047
2017-10-02 12:30
Proponuję slogan reklamowy - Z nami najszybciej do wieczności.