greg0303
2017-10-09 06:08
Linie Hawaiian Airlines nie wykluczają zmianę zamówienia samolotów A330-800 NEO na inny model maszyn szerokokadłubowych. Przewoźnik chciałby mieć możliwość obsługiwania rejsów dłuższych niż oferuje maksymalny zasięg zamówionych A330-800 NEO. Anulowanie programu A350-800 oraz nikłe zainteresowanie wariantem A330-800 NEO spowodowały dodatkową analizę rozwoju floty przewoźnika. Stąd też rozważane jest zamówienie samolotów B787 Dreamliner, których parametry techniczne bardziej odpowiadają liniom Hawaiian Airlines.
greg0303
2017-10-02 06:13
LOT-owskie B787-9 mają przydzielone następujące terminy montażu końcowego:
L/N 678, ZB 755, S/N 38083
L/N 694, ZB 756, S/N 38084
L/N 710, ZE 013, S/N 39293
Montaż wszystkich trzech samolotów odbędzie się w zakładach w Everett, w stanie Waszyngton.
greg0303
2017-10-02 06:02
Boeing dostarczył Dreamlinera numer 600 liniom British Airways 26 września. Producent potrzebował dokładnie sześciu lat i jednego dnia do osiągnięcia tej milowej dostawy.
Program testowy B787-10 jest już wykonany w 70%. Pierwszy egzemplarz dla Singapore Airlines jest już zmontowany. Certyfikacja FAA spodziewana jest w lutym 2018 roku i przekazanie pierwszego samolotu w marcu 2018 roku, jeśli nie nastąpią jakieś opóźnienia.
W tym roku Boeing dostarczył już swoim odbiorcom ponad 100 samolotów B787 Dreamliner oraz zebrał zamówienia na ponad 130 maszyn. Proporcje liczby dostaw do zamówień wyglądają bardzo dobrze.
Oprócz ostatnich zamówień od Malaysia Airlines (8xB787-9) i Turkish Airlines (40xB787-9) spodziewane jest również ogłoszenie zamówienia od Egypt Air (6xB787-9).
gość_83076
2017-09-29 15:56
Gdyby linie lotnicze nie zrobiły z tego samolotu puszki dla sardynek byłoby super.