Lufthansa poleci do Nowego Jorku z Berlina

Lufthansa poleci do Nowego Jorku z Berlina Lufthansa poleci bezpośrednio z Berlina do Nowego Jorku pięć razy w tygodniu. W każdy poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i sobotę o godz. 17:35 airbus A330-300 wystartuje w zachodnim kierunku i wyląduje na lotnisku im. J. F. Kennedy'ego o godz. 21:35. Rejs powrotny z Nowego Jorku zaplanowano późnym wieczorem, a na lotnisku Tegel samolot wyląduje...
27/09/2017 16:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mluben 2017-09-28 13:59   
mluben - Profil mluben
Co do lufy to faktycznie - nic ciekawego ale generalnie z berlina mozna sie dostac do USA za smieszne pieniadze w porownaniu do Lotu czy Lufy. Jestem z rzeszowa i raz juz lecialem z berlina do chicago za 1300zl w obie strony. Za miesiac lece do orlando za 1200. Roznica ogromna.
gość_b77b2 2017-09-28 13:02   
gość_b77b2 - Profil gość_b77b2
gość_5bf6a faktem jest, ze nie tylko zachodnia Polska lata z berlinskich lotnisk. Wystarczy zobaczyc ile busow, autokarow i polaczen podjezdza w ciagu godziny na Tegel czy Schönefeld. Juz kiedys szacowano, ze do okolo 10 % ruchu w Berlinie to pasazerowie z Polski, co daje ruch roczny jaki ma jedno z wiekszych lotnisk w PL.
Wygodnym Dreamlinerem? W konfiguracji LOT? Wolne zarty. No chyba, ze premium czy business.
Tak naprawde dla zachodniej Polski odpowiednik CPL bedzie wlasnie w przyszlosci BER.
Kto twierdzi inaczej ignoruje fakty lub jest po prostu slepy.
gość_5bf6a 2017-09-28 12:26   
gość_5bf6a - Profil gość_5bf6a
gość_00546: Jestem z zachodniej Polski i zachodnia Polska nie ma sie z czego specjalnie cieszyc, bo przeciez juz byly loty do Nowego Jorku z Berlina wczesniej. Lufthansa bedzie miala z pewnoscia wyzsze ceny. Poza tym kto by jezdzil z zachodniej Polski do Berlina zeby poleciec do Nowego Jorku? Nawet z Pragi jest blizej do Berlina niz z Wroclawia. Poza tym jest wybor, mozna leciec z zachodniej Polski przez Monachium lub Frankfurt Lufthansa albo przez Warszawe wygodnym Dreamlinerem. Jest konkurencja i jest wybor.
gość_5bf6a 2017-09-28 12:16   
gość_5bf6a - Profil gość_5bf6a
Warto dodac, ze gdzies na poczatku wieku LH oferowala loty z Berlina do Waszyngtonu. Zrezygnowala, bo nie bylo odpowiedniego oblozenia klasy biznes (Berlin to miasto biedne i zadluzone, jak na Niemcy). Zobaczymy jak pojdzie im tym razem.
gość_c3df9 2017-09-28 11:52   
gość_c3df9 - Profil gość_c3df9
gość_5bf6a: strajków w Locie nie ma, bo u nas inną pozycję mają związki zawodowe. Poza tym jeśli w firmie działają 2-3 związki to o zorganizowane działanie jest łatwiej, niż gdy tych związków jest 120, wreszcie w Niemczech związki koncentrują się na problemach pracowników, a nie na polityce. A co do opóźnień BER, to podstawowym powodem jest to, że budowę rozpoczęto według starego projektu, opracowanego na inne normy niż obecnie. Próbowano to jakoś niby nadrobić, ale błędem był brak aktualizacji projektu do obecnych wymagań, to co dzieje się dalej to po prostu efekt domina.
gość_b77b2 2017-09-28 11:26   
gość_b77b2 - Profil gość_b77b2
gość_5bf6a nie plec bzdur, strajki, a juz zupelnie temat BER nie ma nic z LH wspolnego.
Lotnisko w Berlinie to inna bajka. Swiadczy to dobrze o Niemcach, ktorzy po tragedii na lotnisku w Düsseldorf nie chca dopuscic do powtorzenia nieszczescia i maja wysrubowane normy p/poz do granic absurdu.

Chodza sluchy tez, ze LH / EW chca rowniez z Berlina uruchomic Miami i Chicago, wszystko, co oferowal ze stolicy Niemiec Air Berlin.
gość_5bf6a 2017-09-28 10:51   
gość_5bf6a - Profil gość_5bf6a
Lufthansa nie bazuje nowego samolotu w Berlinie. To jest przeniesienie rotacji FRA-JFK LH404/405 (wieczorny lot z Frankfurtu do Nowego Jorku). Samolot bedzie wracal na weekend do Frankfurtu, a LH404/405 bedzie latac jedynie w weekend. Czyli LH zrobila podobny manewr jak LOT z polaczeniem z Krakowa do Chicago. gość_b77b2: naprawde w LH nie ma czegos takiego "jakos to bedzie"? A seria strajkow w ostatnich latach - kiedy odbyl sie strajk w Locie, dla porownania? A lotnisko w Berlinie, ktore nie wiadomo czy zostanie dokonczone? To juz nie te Niemcy co kiedys.
gość_c3df9 2017-09-28 10:28   
gość_c3df9 - Profil gość_c3df9
464€ to jest cena z kosmosu? Moim zdaniem wręcz przeciwnie...
marcowy 2017-09-28 09:07   
marcowy - Profil marcowy
krzysiekl: a dlaczego tak nie lubisz luftwaffe ?
krzysiekl 2017-09-28 07:31   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Nie to żebym miał coś do Niemiec (spędziłem tam dużo czasu na podróżach koleją po kraju) ale do Lufthansy nie wsiądę i tyle :P Jakieś tanie linie, LOT, linie znad zatoki typu Emirates ok. Lufthansy udało mi się jak dotąd unikać.
gość_b77b2 2017-09-27 21:33   
gość_b77b2 - Profil gość_b77b2
w LH nie ma czegos takiego "jakos to bedzie". To nie Polska.
Tam wszystko jest dokladnie przemyslane.
gość_00546 2017-09-27 21:03   
gość_00546 - Profil gość_00546
No to zachodnia Polska się cieszy a LOT niech dalej lata do Nowego Jorku tylko z WAW lub z Budapesztu. Czy ktoś w LOcie jeszcze myśli? A może pytanie powinno być, czy ktoś w LOcie w końcu zacznie myśleć? Lufthansa daje przykład jak się pilnuje swojego rynku i pasażera. Zbazować pojedyńcze 787 w największych miastach Polski i niech wykonują loty do najpopularniejszych miast w świecie z danego regionu. Samolot nie musi latać 7 razy w tygodniu do tej samej miejscowości. W ten sposób dużo pasażerów będzie miało połączenia za ocean i w Azji bez uciekania do LH lub innych linii. Chyba że to znowu może zagrozić WAW spadkiem tranzytu i rozwojem lotnisk regionalnych a wiadomo że PPL nie może do tego dopuścić. Mówi się o różnych mafiach w Polsce a czym jest sojusz WAW, LOT i PPL w stosunku do portów regionalnych? Następna mafia.
gość_0117d 2017-09-27 20:30   
gość_0117d - Profil gość_0117d
Lufthansa nie przejmuje samolotow szerokokadłubowych od Air Berlin, jedynie Airbusy320 i dostaje je Eurowings.
gość_46e29 2017-09-27 17:51   
gość_46e29 - Profil gość_46e29
sprawdziłem z ciekawości ceny, są zaporowe. Chyba chodzi im o zablokowanie slotów, a potem "jakoś to będzie".
gość_ec29c 2017-09-27 17:49   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Ja myślę, że przewidzieli kłopoty AB i zostawili sobie 2 samoloty na sezon zimowy.

Dzięki temu mają mocniejszą pozycję przy dzieleniu pozostałości po AB.
usuniety 2017-09-27 17:30   
usuniety - Profil usuniety
Pewnie tez beda po AB.
gość_b4ba5 2017-09-27 17:27   
gość_b4ba5 - Profil gość_b4ba5
Jak to skąd? Przejmie od airberlin, które kasuje z końcem września dalekie loty. Oczywiście proces przejęcia jeszcze się nie zakończy, ale moga wynająć oficjalnie samoloty do tych rejsów. Patrząc na to co się dzieje w systemie rezerwacyjnym mozna wnosić, ze w listopadzie airberlin juz raczej przestanie latać, o ile na loty w najbliższych tygodniach bilety sa do kupienia w normalnych cenach i we wszystkich taryfach, to w listopadzie juz zaczynaja się ceny z kosmosu i tylko taryfa flex.
gość_b77b2 2017-09-27 17:12   
gość_b77b2 - Profil gość_b77b2
Czyli plotki sie potwierdzily.
gość_9b2a4 2017-09-27 16:10   
gość_9b2a4 - Profil gość_9b2a4
A skąd Lufa będzie miała maszyny do obsługi tych połączeń ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy