gość_8ed38
2017-09-28 15:34
gość_b4ba5: Moze troche luzu. Wiem ze nie ucza tego na kursach dla pilotow ale podaz w odniesieniu do rynku pracy jest typowym okresleniem ekonomicznym
gość_89b60
2017-09-28 14:41
Sytuacja FRancy przypomniałą mi taką dziecięcą wyliczankę:
"Baloniku mój malutki,
Rośnij duży okrąglutki,
Balon urósł, że aż strach,
Przebrał miarę, zrobił trach ….."
gość_f51de
2017-09-27 21:50
Ciekawe, ze przez tyle lat nie było żadnych problemów, a przecież piloci tez chodzili na urlopy. I tak jakos dziwnie te rzekome błędy w planowaniu zaskutkowały wtedy gdy Norwegian przejął 140 pilotów, a lekarstwem sa juz nie tylko skasowane loty w ciagu najbliższych tygodniach, ale cięcia w rozkładzie zimowym całym i grube oferty finansowe dla pilotów. Czy te podwyżki i oferty ekstra premii byłyby potrzebne gdyby sytuacja była faktycznie wynikiem błędów przy planowaniu absencji? No, ale w końcu MOL juz kiedyś mówił, ze jego klienci to idioci, wiec nic dziwnego, ze nadal ich tak traktuje. Pewnie tak samo myślał o pilotach, którzy juz mu pokazali, ze nie sa tacy głupi jak myślał, ciekawe czy teraz pasażerowie dadzą mu do myślenia...
gość_b4ba5
2017-09-27 21:42
Podaż pilotów - piękne sformułowanie! Moze tak trochę wiecej szacunku, dla ludzi, którzy maja o wiele lepsze wykształcenie i bardziej odpowiedzialna prace od pana redaktora? Pilot to nie rzecz panie Sipinski.